Kut sorryquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:34 schreef HolyPanther het volgende:
der was al een nieuwe
nou ik heb het vandaag gewassenquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:34 schreef -roGue- het volgende:
Ik heb deze week mijn haar wat minder gewassen maar qua model merk ik weinig vooruitgang...
gooi de andere maar op slotquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:59 schreef TwztId het volgende:
Deze heeft een mooiere titel![]()
boeje, ik ook niet... maar probeer het gewoon, anders weet je het nooitquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:09 schreef Apieschapie het volgende:
kwil me haar ook late groeien, maar weet niet of et zal staan
yep zoiets wil ik ook ongeveer... alleen denk dat ik het nog ietsje korter doequote:Op zaterdag 24 april 2004 18:39 schreef MadGuy het volgende:
Ik ga ook maar in deze verder. Mijn haar zit al een week toppie! Gewoon geen troep als wax gebruiken, gewoon bewateren en voila! Om de drie dagen eens goed wassen met shampoo, anders wordt het té vet.
Laat het nu maar groeien, muwhahahaha!
Ik wil het overigens vooralsnog halflang hebben, a la:
[afbeelding]
en ik wil 't zo'n... 5 keer zo lang ongeveer?quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
yep zoiets wil ik ook ongeveer... alleen denk dat ik het nog ietsje korter doe
wowquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef Credence het volgende:
[..]
en ik wil 't zo'n... 5 keer zo lang ongeveer?
ben nu al bij de 2 keer zo lang
lees andere topic ik wil mijn haar laten groeien,deel4quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef ErikT het volgende:
Telt het ook als je gewoon geen geld over hebt voor de kapper en het er dus al uit begint te zien als 2 posts hierboven?
Niet om lullig te doen... maar wat is dat nu weer voor onzin. Tenzij je enorme krullen hebt natuurlijk moet dit best gaan hoor. Een kapper kan altijd een afgeleide maken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:15 schreef De_Schaduw het volgende:
Toen ik begon met m'n haar te laten groeien wou ik het hebben als Bruce Greenwood uit Nowhere Man, maar dat was volgens mijn kapster te ingewikkeld:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |