Zo heeft een vriendin bij mij het gedaan. Precies zoals je zei. Dit blijft lang zitten (ligt er natuurlijk aan welke verf/spoeling je neemt). Maar je ziet het erg goedquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:35 schreef Nala het volgende:
Je kunt dit doen door plukjes te verven en dan die plukjes in aluminiumfolie te wikkelen, gewoon laten in werken en met uitspoelen kun je gewoon je hele haar natmaken, dit flekt niet uit ofzo
> heb laatst bij vriendin gedaan en het resultaat was goehoed!
Als je het zo doet krijg je echt lichte vlekken/stengen zeg maar.Ik heb paar dgn terug bij de kapper in mijn donkerbruine haar lichte plukjes/highligts laten aanbrengen en daar deden ze gewoon met een kam hele dunne strengen aanbrengen/trekken en zo in laten werken.Geeft een veel mooier resultaat vind ik.Als je het zelf gaat doen moet er zowiezo iemand meehelpen want de verf moet wel goed verdeeld worden,ga anders je spullen in een kapperswinkel halen kunnen ze je meestal wel goed adviseren en kijk uit dat je geen tijger-coupe krijgt!quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:35 schreef Nala het volgende:
Je kunt dit doen door plukjes te verven en dan die plukjes in aluminiumfolie te wikkelen, gewoon laten in werken en met uitspoelen kun je gewoon je hele haar natmaken, dit flekt niet uit ofzo
> heb laatst bij vriendin gedaan en het resultaat was goehoed!
Aanrader dus! > mijn vriendin gebruikte iets van garnier volgens mij, weet niet meer pcies hoe en wat..quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:41 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Zo heeft een vriendin bij mij het gedaan. Precies zoals je zei. Dit blijft lang zitten (ligt er natuurlijk aan welke verf/spoeling je neemt). Maar je ziet het erg goed.
hairlightsquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:11 schreef Vampier het volgende:
dat heet toch highlighten?
Tondeuse doet wonderenquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Een blond streepje als bij dde achterste man?
Je kunt 't gerust zelf doen hoor, bij de kapper is meestal wel duur, bij mijn kapper rond de 25 euro!quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:22 schreef Salie het volgende:
dus toch maar bij de kapper?? is zoiets duur??
Uhm ja klinkt misschien dom, maar kun je precies uitleggen hoe jij dat bij je vriendin had gedaan? Dus je pakt een pluk haar smeert de verf erin, en je doet er dan aliminium folie omheen en zo doe je een paar plukken?quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:25 schreef Nala het volgende:
[..]
Je kunt 't gerust zelf doen hoor, bij de kapper is meestal wel duur, bij mijn kapper rond de 25 euro!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |