abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18654199
Ik heb donkerblond/bruin lang haar. Leek me wel leuk om er blonde plukjes in te verven (heb ik al een klein beetje van mezelf en staat me erg mooi)

Maar mijn vraag is zou je dan ook dat gewoon thuis zo kunnen verven zonder dat meteen je hele haar blond wordt en natuurlijk moet je er ook wel wat van zien.

Of moet zoiets perse bij de kapper?
pi_18654222
De Etos heeft van dat blondeer spray gedoe.
pi_18654390
Foto's, zo kunnen we niet beoordelen
Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
pi_18654418
Je kunt dit doen door plukjes te verven en dan die plukjes in aluminiumfolie te wikkelen, gewoon laten in werken en met uitspoelen kun je gewoon je hele haar natmaken, dit flekt niet uit ofzo
> heb laatst bij vriendin gedaan en het resultaat was goehoed!
  zaterdag 24 april 2004 @ 16:35:53 #5
39446 303
(C) Roland
pi_18654420
Als je het mooi wil hebben moet je bij de kapper zijn, blonderen is erg erg lastig om zelf te doen, het haar kan snel oranje worden. Van licht naar donker is makkelijk, maar van donker naar licht is erg riskant als je niet precies weet wat je doet. Het spul bij de drogisten is ook niet goed, je moet zeker als je het zelf doet bij de kapper de blonderingsspullen halen.

Ik zou dit niet zelf doen, in iedergeval de eerste keer naar de kapper en dan kijken hoe zij het doen. Kan je de volgende keer bij de kapper de juiste materialen halen en het zelf doen.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 24 april 2004 @ 16:41:13 #6
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_18654518
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:35 schreef Nala het volgende:
Je kunt dit doen door plukjes te verven en dan die plukjes in aluminiumfolie te wikkelen, gewoon laten in werken en met uitspoelen kun je gewoon je hele haar natmaken, dit flekt niet uit ofzo
Zo heeft een vriendin bij mij het gedaan. Precies zoals je zei. Dit blijft lang zitten (ligt er natuurlijk aan welke verf/spoeling je neemt). Maar je ziet het erg goed .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  zaterdag 24 april 2004 @ 16:51:41 #7
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_18654685
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:35 schreef Nala het volgende:
Als je het zo doet krijg je echt lichte vlekken/stengen zeg maar.Ik heb paar dgn terug bij de kapper in mijn donkerbruine haar lichte plukjes/highligts laten aanbrengen en daar deden ze gewoon met een kam hele dunne strengen aanbrengen/trekken en zo in laten werken.Geeft een veel mooier resultaat vind ik.Als je het zelf gaat doen moet er zowiezo iemand meehelpen want de verf moet wel goed verdeeld worden,ga anders je spullen in een kapperswinkel halen kunnen ze je meestal wel goed adviseren en kijk uit dat je geen tijger-coupe krijgt!
I don't care.....
pi_18654693
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:41 schreef mamamiep het volgende:

[..]

Zo heeft een vriendin bij mij het gedaan. Precies zoals je zei. Dit blijft lang zitten (ligt er natuurlijk aan welke verf/spoeling je neemt). Maar je ziet het erg goed .
Aanrader dus! > mijn vriendin gebruikte iets van garnier volgens mij, weet niet meer pcies hoe en wat..
  zaterdag 24 april 2004 @ 17:00:58 #9
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_18654836
je kan bij de drgist ook gewoon coup solei verf halen hierbij maak je gebruik van een mutsje of een speciale kam zo kan je het ook goed verdelen zonder dat er teveel plukjes wordt geverft
pi_18654866

Een blond streepje als bij dde achterste man?
pi_18654982
dat heet toch highlighten?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_18655008
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:11 schreef Vampier het volgende:
dat heet toch highlighten?
hairlights
pi_18655026
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Een blond streepje als bij dde achterste man?
Tondeuse doet wonderen Btw, goede film
Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
pi_18655139
dus toch maar bij de kapper?? is zoiets duur??
pi_18655161
Ik weet dat mn zusje het ook ooit heeft gedaan, ze is daar een keer voor naar de kapper gegaan maar ze heeft het ook ooit thuis gedaan. Bij de kapper kan je ook verschllende lagen enzo, maar dat kost dan ook weer wat meer
pi_18655175
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:22 schreef Salie het volgende:
dus toch maar bij de kapper?? is zoiets duur??
Je kunt 't gerust zelf doen hoor, bij de kapper is meestal wel duur, bij mijn kapper rond de 25 euro!
pi_18655673
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:25 schreef Nala het volgende:

[..]

Je kunt 't gerust zelf doen hoor, bij de kapper is meestal wel duur, bij mijn kapper rond de 25 euro!
Uhm ja klinkt misschien dom, maar kun je precies uitleggen hoe jij dat bij je vriendin had gedaan? Dus je pakt een pluk haar smeert de verf erin, en je doet er dan aliminium folie omheen en zo doe je een paar plukken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')