Zijquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:01 schreef ernie09 het volgende:
[..]
wat hij zegt...
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik me afvraag, dat lepels buigen, is dat nou echt of al die jaren een goocheltruc?
D'r IS helemaal geen lepel.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik me afvraag, dat lepels buigen, is dat nou echt of al die jaren een goocheltruc?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zij
Zover ik weet heeft ie jaren na zijn beroemde optredens uitgelegt hoe die het deed.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:03 schreef helldeskr het volgende:
Ja t is ehm..
Ik had eerst ook iets van ..die man was toch al eeuwen dood..
Maar bij "I love the 70 'ies " hadden ze een intervieuw met hem..toen zag ik het goed![]()
En niemand weet tot op heden of het een truc is of echt![]()
Volgens mij heb ik ergens een boek van hem, en daar staat in dat je je goed moet concentreren enzooi, en dat ie dan vanzelf ombuigt... maar volgens mij zet ie er gewoon wat kracht op met zn vingersquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft ie jaren na zijn beroemde optredens uitgelegt hoe die het deed.
Doet ie ook, is een nepper (goochelaar) hij is ff bezig, leid je aandacht ff af op wat anders en buigt dan de lepel ff heen en weer met hulp van de tafelrand ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:12 schreef daeri het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens een boek van hem, en daar staat in dat je je goed moet concentreren enzooi, en dat ie dan vanzelf ombuigt... maar volgens mij zet ie er gewoon wat kracht op met zn vingers
You never know...quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doet ie ook, is een nepper (goochelaar) hij is ff bezig, leid je aandacht ff af op wat anders en buigt dan de lepel ff heen en weer met hulp van de tafelrand ofzo.
Het is nep, want er bestaat niet zoiets als geestkracht om lepels te buigen
Het is wel weird, laatst was hij te gast bij een duitse tvshow(SternTV op RTL), deelde hij ook lepels uit aan het publiek, om te laten zien dat iedereen het kan, sommige mensen konden idd ook lepels buigen, die gasten waren vet verbaasd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doet ie ook, is een nepper (goochelaar) hij is ff bezig, leid je aandacht ff af op wat anders en buigt dan de lepel ff heen en weer met hulp van de tafelrand ofzo.
Het is nep, want er bestaat niet zoiets als geestkracht om lepels te buigen
Tot dié tijd is er geen reden dat aan te nemen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:16 schreef daeri het volgende:
[..]
You never know...you never know.........
![]()
Ik geloof wat ik wil geloven...quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot dié tijd is er geen reden dat aan te nemen.
Ja, met 2 handenquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:23 schreef Abbadon het volgende:
iedereen kan lepels buigen
In ieder geval de lepels jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
Nee het is een neppe CGI Uri Geller
ook met 1 hoorquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, met 2 handen
Ja, met behulp van een muur, of een tafel, ff kracht zetten en klaarquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook met 1 hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |