WTF is het zakje bij je koelkastbuurman?!quote:Waarvan een dag in het zakje bij mijn koelkastbuurman
ja natuurlijk wel, zeker als de helft van de pot nog vol zit.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:46 schreef schatje het volgende:
Dat gaat je toch niet bewaren??
Normaal gesproken eet ik uiterlijk na drie dagen nog een keer spaghetti, omdat die pot op moet. Maar nu is het er niet van gekomen...quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:46 schreef schatje het volgende:
Dat gaat je toch niet bewaren??
We hebben gedeelde koelkast (studentenhuis) en degene die samen met mij een rekje deelt heeft een plastic zak waar hij z'n spullen in bewaart. En daar lag mijn potje dus zomaar bijquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:46 schreef kooba het volgende:
WTF is het zakje bij je koelkastbuurman?!
Nou, ik zou 'm er nu gewoon weer bij hem indoenquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:12 schreef ChrisJX het volgende:
En daar lag mijn potje dus zomaar bij![]()
3 dagen houdtbaar, dus een klein weekje ook nog wel. Gewoon goed heet maken. Zal misschien wel wat minder smaken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:35 schreef Furby het volgende:
Staat op de pot als het goed is. Ik heb hier een pot staan zonder vlees en die is maar 3 dagen na opening gekoeld houdbaar.
Flikker 'm maar weg dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |