escape1974 | zaterdag 24 april 2004 @ 12:17 |
Wij zijn nu zover met het uitbreiden van onze auto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door escape1974 op 24-04-2004 17:11:56 ] | |
Virus.NL | zaterdag 24 april 2004 @ 12:20 |
http://www.stickerland.nl/ http://www.opelgsiclub.nl | |
vexz | zaterdag 24 april 2004 @ 12:27 |
aaah neej, jammer, ga niet met stickers aan de haal!! www.opelforum.nl www.nlpower.com www.skg-carstyling.nl www.astra-gsi.nl www.autostyle.nl www.opeloost.tk www.tuningbase.nl Daar moet je wel even genoeg aan hebben, d'r zit er vast wel eene tussen voor stickers (JAMMER!) Wat is het precies? 2liter 16v? | |
pooier | zaterdag 24 april 2004 @ 12:34 |
er is al zoveel uitgebreid en dan weet je niet waar je een sticker en wat gaas kan krijgen? maarja, check een gsi club hier boven eens. meestal hebben ze veel antwoorden in hun forum staan | |
PNG | zaterdag 24 april 2004 @ 12:59 |
http://www.astragsi.nl![]() | |
pAin | zaterdag 24 april 2004 @ 13:56 |
Gewoon bij elke goed gesorteerde tuning winkel te halen, dat gaas dus. Jammer genoeg heeft men het niet groter dan in bepaalde vlakken, heel raar, maar zo word het aangeleverd in Nederland. Duitsland zijn de stukken met race gaas weer groter..... En trouwens, de mensen die hier reageren met OMG en "daar durf je je toch niet in te vertonen" moeten maar weer lekker op hun fiets stappen ![]() ![]() | |
MutZ | zaterdag 24 april 2004 @ 13:57 |
Ik heb het topic ff opgeruimd... Alle offtopic zooi verwijderd... Ik wens hier geen geflame meer te zien... Gewoon ontopic reageren aub... [ Bericht 48% gewijzigd door MutZ op 24-04-2004 14:09:03 ] | |
pAin | zaterdag 24 april 2004 @ 14:20 |
Ik wil nog heel eventjes reageren op wat iemand heeft gezegt over mijn standpunt over autoclubs... Neej, ik ben dus geen Astra GSI hater, ik ben eerder iemand die mensen die andere andere merken afbrand zonder echte motivatie niet graag mag...... Waar je ook op een autoforum komt, of dat nou algemeen is of van een bepaalde merken of type club is maakt niet uit, iedereen vind het merk waar hij of zij zelf in rijd heeeeelemaal geweldig en kan geen respect opbrengen voor andere merken. Daarom ben ik ook voor clubjes als The Small Cars tuning Club. Gewoon gezellig met andere kleine auto liefhebbers naar andere merken kijken en ideeen uitwisselen. | |
itsontoday | zaterdag 24 april 2004 @ 14:51 |
Die bak is vet, alleen die stickers moeten eraf en vooral die tankdopsticker. | |
StephanL | zaterdag 24 april 2004 @ 15:20 |
quote:Wie zegt dat dat een sticker is ???? ![]() | |
itsontoday | zaterdag 24 april 2004 @ 15:42 |
quote:Ok het is een tankdop met een tankdopsticker erop. Tenminste zo zie ik het. | |
CEx | zaterdag 24 april 2004 @ 15:47 |
Ik moet itsontoday gelijk geven | |
errorken | zaterdag 24 april 2004 @ 16:57 |
Het is wel een offtopic reply, maar goed. 1. Waarom wil je stikkers ? Stikkers ogen zeeeer goedkoop en maken je auto enkel marginaler. Een auto moet gaaf zijn, dat oogt veel stijlvoller.Een stikertje als zonnenband vind ik nog net gaan. De rest is gewoon zooo kitcherig .... persoonlijk vind ik stikkers zwaar not-done. 2. Die tankstop stikker is een rand geval, aangezien het een donkere auto is vind ik het nog wel gaan (hoewel het ook kitcherig is ...) . In elk geval blijk hij wel goed te passen, er zijn van die artiesten dien rondrijden met ronde stikkers op rechthoekige tankstoppen ed. ![]() | |
escape1974 | zaterdag 24 april 2004 @ 17:16 |
quote:Bedankt voor de links ![]() Het is een inderdaad een 2 liter 16 v.... | |
escape1974 | zaterdag 24 april 2004 @ 17:21 |
quote:We wilden eigenlijk alleen nog een sticker op de achterruit onder de dakspoiler..... Meer stickers niet..... En de sticker op de tankdop zat er al toen we hem kochten.... ![]() | |
PNG | zaterdag 24 april 2004 @ 17:32 |
quote:C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V. | |
Jyrun | zaterdag 24 april 2004 @ 18:04 |
ik vin het een gave bak ![]() | |
Nordic_Blue | zaterdag 24 april 2004 @ 18:36 |
mooie auto hoor, alleen de spoiler op de kont vind ik lelijk klopt het trouwens dat de gsi 8v beter is dan de 16v, ivm betrouwbaarheid enz? | |
SvenThaMan | zaterdag 24 april 2004 @ 19:00 |
Nog zo'n zelfde einddemper aan de rechterkant zou imho ook wel mooi zijn ![]() | |
escape1974 | zaterdag 24 april 2004 @ 19:00 |
quote:Je hebt gelijk, het is idd een 8v.......... | |
escape1974 | zaterdag 24 april 2004 @ 19:05 |
quote:Volgende dingen die gedaan worden zijn idd nog geblindeerde ramen ( niet zelf doen maar een bedrijf die de ramen spuit ofzo), en een dubbele uitlaat dus rechts en links 1 en een 1armige ruitewisser en dan het gaas en wielkuipverbreders. Daarna wil me vriend nog het 1 en ander aan de motor doen geloof ik maar ik vind het na deze dingen eigenlijk genoeg want het kost allemaal klauwen met geld............. [ Bericht 2% gewijzigd door escape1974 op 25-04-2004 10:08:46 ] | |
MewBie | zaterdag 24 april 2004 @ 19:24 |
quote:de gsi's zijn er toch alleen maar als 8v ![]() | |
Konijn | zaterdag 24 april 2004 @ 19:34 |
Jammer, die auto ziet er best wel verneukt uit ![]() En er zijn wel degelijk 16v motors geleverd, maar de meeste gsi's zijn 8v | |
vexz | zaterdag 24 april 2004 @ 19:44 |
quote:zelfs een kadett had je 2liter 16V Ik heb zelf een astra 1.8 16V maar dat zie je heel weinig, een 1.8 | |
Estertjuh | zaterdag 24 april 2004 @ 20:23 |
quote:foto's in noordwijk gemaakt? | |
PNG | zaterdag 24 april 2004 @ 20:26 |
X.18XEs zijn er zat hoor. C.20NE is tot 92 ofzo. C.20XE is 93/94. X18XEVs vanaf 94, en vanaf 95 zijn de bumpers over en is het X20XEV. | |
escape1974 | zaterdag 24 april 2004 @ 20:26 |
quote:Klopt ![]() | |
PNG | zaterdag 24 april 2004 @ 20:33 |
Zeg ik trouwens fout, C.20XEs zijn er al in 92. | |
scollon | zaterdag 24 april 2004 @ 20:43 |
quote:Hoe kijk jij op kenteken? Vroeger kon dat bij remus.nl maar dat kan niet meer, ik vond het altijd wel een handige functie | |
Konijn | zaterdag 24 april 2004 @ 20:45 |
https://portal.a2sp.nl/home/kentekendemo | |
vexz | zaterdag 24 april 2004 @ 22:05 |
quote:helaas, het is GEEN X18XE.. het is een astra gsi uit eind 93, die werd maar gemaakt tot eind 94. C1.8XE is de motor code, wel een ecotec. | |
martnl | zaterdag 24 april 2004 @ 22:39 |
quote:LOL , Hij vroeg er toch zelf om? Als je zo'n hork op je auto neerzet! Dan mag je toch wel effe reageren op wat fotos? ![]() Ook al krijg je haar met geen 100 000 euro weer mooi! Maar goed ontopic. Ik zal er zoveel mogelijk afhalen , dan ziet de auto er nog best uit. | |
rx7_turbo_II | zaterdag 24 april 2004 @ 22:49 |
Niet echt mijn stijl. Standaard (op de standaard velgen na) vind ik 'm al mooi zat. ![]() Is 'ie ook irmscher getuned onder de kap? | |
PNG | zaterdag 24 april 2004 @ 23:11 |
quote:Je hebt helemaal gelijk, X18XE ligt in de Astra Sport. | |
WickedGame | zaterdag 24 april 2004 @ 23:15 |
Leuke bak, maar sorry dat ik het ga zeggen maar stickers vind ik echt een no-go! Mocht je toch stickers expleciet van Rieger willen kan je ze geloof ik ook zelfs opvragen bij Rieger zelf. Wat betreft gaas, kan je bij elke winkel die beetje tuning artikelen heeft wel vinden. | |
escape1974 | zaterdag 24 april 2004 @ 23:35 |
quote:Het gaas was hier in de buurt niet te koop..... ook niet bijde zaak waar we de spoilers hebben gekocht... En we zochten eigenlijk maar 1 sticker voor bovenin het achterraam maar als we het niet vinden staan dan doen we het gewoon niet hoor ![]() Wat we gezien hebben bij andere astra's vonden we het op zich wel te doen qua stickers... We gaan gewoon verder met uitbreiden omdat we dat zelf erg gaaf vinden... Iedereen mag zijn eigen mening hebben maar wij hebben idd gemerkt dat ieder zijn eigen merk auto waar die inrijd erg gaaf vind, maar wij vinden andere getunde auto's (maakt niet uit welk merk) vaak ook gaaf. Ieder rijd in de auto die hij zelf gaaf vind, en wij vinden dus de opel gaaf.... En ergens hierboven vroeg of ie onder de kap ook irmscher getuned was en het antwoord is nee.... | |
rx7_turbo_II | zondag 25 april 2004 @ 09:47 |
quote:Mag ik je vragen waarom er dan een badge van Irmscher op zit? | |
escape1974 | zondag 25 april 2004 @ 10:07 |
quote:Die zat er al op toen wij hem kochten de vorige eigenaarvond het blijkbaar interessant staan, het moet er nog afgehaald worden want zoals je kan zien is het gedeelte waar het opgeplakt zit nog zwart en wordt dat tegelijkertijd met de wielkuipverbreders en het monteren van het gaas (als we het gevonden hebben) in de kleur van de auto gespoten ![]() | |
WickedGame | zondag 25 april 2004 @ 12:51 |
quote:Tja qua uitbreiding kan ik begrijpen, ook ik ben constant bezig met mijn wagen. Rij zelf een Astra G Sport Edition. En ook die is constant op de brug om gesleuteld te worden. Zit alleen te wachten op me verlagingskit. Dit is toch wel een van de duurdere ingrepen aan me wagen. Ook me uitlaat was geen goedkoop geintje. MAar het is het allemaal waard... Ik mag aannemen dat je ook bekend bent op het opelforum. Zeker daar zitten veel liefhebbers, en veel mensen die er veel verstand van hebben. Ook erg leuk is natuurlijk naar meetings toe te gaan, die er vrijwel elke maand een aantal zijn. Wat betreft gaas, tja zou zeggen bestel het anders bij autostyle, of maak het zelf. | |
MicHELLo | zondag 25 april 2004 @ 15:43 |
Of je doet een Fiat op je voorruit:![]() | |
gateway | zondag 25 april 2004 @ 18:09 |
ik zou er geen stickers opplakken! mooie auto verder, alleen jammer van die feyenoord vlag... voetbal :R | |
escape1974 | maandag 26 april 2004 @ 15:44 |
quote:Nu de auto bijna af is zijn we idd van plan meetings te gaan bezoeken ![]() En idd het uitbreiden van je auto kost een hoop geld maar is het zeker allemaal waard... | |
escape1974 | maandag 26 april 2004 @ 15:47 |
quote:Dat hoor ik idd vaker van die Feyenoordvlag, maar ja mijn vriendin is helemaal maf van Feyenoord, nog ff en dan worden de ramen geblindeerd en dan zie je ze toch niet meer hangen ![]() ![]() | |
Klaasklapschaats | maandag 26 april 2004 @ 15:51 |
Het moet gezegd. Die ziet er erg gaaf uit. Heel netjes .. | |
Klaasklapschaats | maandag 26 april 2004 @ 15:52 |
quote:hahaha kijk dat is nog eens stylish ![]() Wel aardig dat ie de fiat ff thuis wil brengen ![]() | |
-Pino- | maandag 26 april 2004 @ 15:55 |
quote:Euh wtf... een 5-deurs GSI? ![]() | |
escape1974 | maandag 26 april 2004 @ 16:05 |
quote:Dank je ![]() | |
jeucken | maandag 26 april 2004 @ 16:44 |
Moet toegeven, best netjes.... Alleen de grote minpunten zijn dat Feyenoord sjaaltje en met stip die tankdopsticker. ![]() | |
Steve-O | maandag 26 april 2004 @ 16:46 |
Hoe hard gaat ie ? | |
Netsplitter | maandag 26 april 2004 @ 16:49 |
quote:Bestaan ook officieel niet, maar misschien zelf een gsi motor erin gelepeld... Zo zie ik ook nog wel eens een kadett gsi rijden met 5 deuren, ook "onmogelijk".... | |
-Pino- | maandag 26 april 2004 @ 17:23 |
quote:Ja dat moet dan wel... wel netjes gedaan, lijkt net een echte GSI met die dakspoiler, antenne en bumpers. Oh en on-topic : Ook ik vinnet een mooie bak! Niet veel meer aan doen zou ik zeggen ![]() | |
WickedGame | maandag 26 april 2004 @ 17:57 |
quote:Euhm volgens mij bestaat die juist wel, net zoals de 5 deurs Opel Kadett GSI. Zal ff nakijken waar ik dat verhaal las erover. | |
rx7_turbo_II | maandag 26 april 2004 @ 18:07 |
Een 5-deurs Kadett GSI bestaat wel hoor Die zijn gewoon geleverd door Opel, samen met de 3-deurs varianten. De '94-'96 Opel Astra GSI is alleen in 5-deurs variant geleverd met het 2.0i 16V GSI blok van 150pk. Dus op de foto met die witte GSI 5-deurs dat "kan" niet. Dat is het '91-'94 model (Met de dikke bumpers e.d.) Correct me if I'm wrong | |
PNG | maandag 26 april 2004 @ 18:13 |
nee joh ! Je zit helemaal naast. Astra GSI is in NL al niet meer geleverd vanaf halverwege 94 met C.20XE. En zijn ALTIJD 3 deurs. Dat is een Zuid Afrikaan op die foto. En in Zuid Afrika hebben ze alles door elkaar gebouwd. Daar ligt C.20LET, 204 Pk, 1 chippie 240 Pk ook standaard in Astra's. In zowel 3 deurs als 5 deurs. In Europa zul je af fabriek volgens mij geen enkele 5 deurs vinden met bv C.20XE. Wel zijn er 5 deurs Astra GSIs met X.20XEV, maar die hebben die bumpers e.d. niet meer, en zijn weer vanaf 95. | |
rx7_turbo_II | maandag 26 april 2004 @ 18:18 |
quote:Dat zij ik dus ![]() Het bovenste wat ik vertelde was over de Kadett Maar die motorcodes die jij opnoemde van Afrika, is dat de 2.0i 16V Turbo (204pk?) En die 240pk dan?? | |
vexz | maandag 26 april 2004 @ 18:54 |
quote:offtopic, maar 5 deurs GSI bestaan wel degelijk, alleen niet in nederland. Net zoals een astra GSI turbo, ook niet in nederland, maar wel in bv zuid afrika.. rijd/reed de politie ook mee rond daar (ooit een topic over gelezen met foto's op opelforum geloof ik) | |
vexz | maandag 26 april 2004 @ 18:55 |
quote:klopt as een bus! | |
idiotforaliving | maandag 26 april 2004 @ 19:15 |
wow een gsi ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:46 |
quote:Ik zie alleen kruisjes....... | |
Virus.NL | vrijdag 14 mei 2004 @ 21:47 |
quote:die kruisjes zien er beter uit dan de auto op de foto's...... | |
Cyberdogg | zaterdag 15 mei 2004 @ 01:46 |
quote:Of je kijkt even van welke datum de openings post is...... ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 15 mei 2004 @ 13:54 |
quote:24 april 2004 niet zo lang geleden dus | |
nikanoru | zaterdag 15 mei 2004 @ 16:06 |
quote:Dat vroeg ik me af. Ik heb ook een 1.8 16v uit 94. En er staat ecotec op. Weet je toevallig de volledige specs ervan en wat er motorisch allemaal aan te tunen is? ed- Aha een C1.8EX E2 dus. | |
escape1974 | donderdag 20 mei 2004 @ 18:35 |
Zo de nieuwe foto's met racegaas, volgende wat gedaan wordt zijn zwarte achterlichten en geblindeerde ramen... | |
itsontoday | donderdag 20 mei 2004 @ 18:37 |
quote:Hij is mooi hoor! Maar de tankdopsticker zit er nog... | |
escape1974 | donderdag 20 mei 2004 @ 18:48 |
Klopt maar wij vinden het wel mooi staan op onze auto dus we laten hem zitten ![]() | |
Nism0 | donderdag 20 mei 2004 @ 18:52 |
toppie auto hoor!! maar ik vind een tankdopsticker absoluut een NOT | |
escape1974 | donderdag 20 mei 2004 @ 19:11 |
quote:' ik geloof dat meer mensen dat vinden als ik de reactie's lees maar toch laten we hem zitten. ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 20 mei 2004 @ 20:59 |
quote:Zelfde gsi als ik. We zijn ook van plan om de voorbumber en achterbumper te vervangen. Ook willen we nieuwe side skirts. Mag ik vragen waar jij de set gekocht heb? Wij hebben alleen een mooie voorbumber gezien, maar zoeken ons rot naar een strakke achterbumper. Tja en dat tankplaatje, dat vind ik ook niks......... Als me vriend dat zou willen zou ik hem echt tegenhouden......ik vind het vreselijk. Maar ieder zijn smaak natuurlijk! Waar woon jij? | |
#ANONIEM | donderdag 20 mei 2004 @ 21:02 |
quote:Mooie velgen trouwens..... | |
escape1974 | donderdag 20 mei 2004 @ 21:19 |
quote:De voorbumper zat er al op de sideskirts ook, de achterbumper hebben wij gekocht in den-haag, Prins-techniek en die heeft hem besteld in duitsland bij Rieger. Duurde wel geloof ik iets van 3 weken voordat ze hem binnenhadden. Wij komen uit Katwijk z-h , niet echt een plaats waar veel van die uitgebouwede auto's rijden. Ik hoop zelf gauw mijn rijbewijs te halen dan kan ik ook eens rijden.. (al zal ik wel ff moeten zeuren dan want mijn vriend zal wel bang wezen dat ik de spoilers eraf zou rijden ![]() | |
Youp | donderdag 20 mei 2004 @ 21:20 |
quote:alleen de term racegaas is te triest om waar te zijn ![]() *zwijgt verder wijselijk* | |
escape1974 | donderdag 20 mei 2004 @ 21:27 |
Dat is niet triest, het heet gewoon zo. Als je het besteld bestel je het onder de naam racegaas, dus!!!!! | |
Youp | donderdag 20 mei 2004 @ 21:32 |
quote:ja dat is nou net het trieste er aan ![]() ![]() | |
KonnieKipke | donderdag 20 mei 2004 @ 21:33 |
het enige mooie aan die auto is de 16V motor en de techniek... | |
Youp | donderdag 20 mei 2004 @ 21:36 |
quote:en de kleur... ![]() | |
escape1974 | donderdag 20 mei 2004 @ 21:36 |
quote:20 jaar geleden hadden we het nog niet nodig ![]() ![]() ![]() | |
escape1974 | donderdag 20 mei 2004 @ 21:39 |
quote:Het is niet eens een 16V maar een 8V ![]() Maar ieder zijn eigen smaak, je mag hem afkraken wat je wilt, wij vinden hem mooi en daar gaat het om.... | |
Youp | donderdag 20 mei 2004 @ 21:40 |
quote:juist... en als men vind dat het stoer staat is het triest ![]() ![]() | |
escape1974 | donderdag 20 mei 2004 @ 21:44 |
quote:Ja ach, wij hebben het omdat het mooier staat niet omdat het stoer staat ![]() | |
vexz | donderdag 20 mei 2004 @ 22:19 |
quote:Wat voor specs wil je hebben? Meldt je anders aan bij www.opelforum.nl Is ideaal voor zulke soort vragen.. en er staan al heel wat antwoorden! Of maak een eigen topic aan.. | |
jaguar | donderdag 20 mei 2004 @ 23:34 |
Mijn ei | |
nikanoru | vrijdag 21 mei 2004 @ 13:16 |
quote:Dank je wel voor de link. ![]() Man als ik er zo kijk krijg ik echt zin om em op te fokken. Maarja geld he... (v6 erin lepelen. ![]() | |
vexz | vrijdag 21 mei 2004 @ 13:38 |
quote:V6? Doe dan een c2.0let oftewel een calibra Turbo blok, 2liter 16V met een 6 bak! ![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 21 mei 2004 @ 13:48 |
quote:hoeveel pk's heeft dat blok? | |
vexz | vrijdag 21 mei 2004 @ 14:53 |
204 PK standaard, het zit normaal in een calibra 4x4 turbo. kijk maar eens op www.mathijssentechnics.nl en dan naar hun eigen corsa's waarin ze dit blok hebben gebouwt. Sneller dan een Porsche ![]() | |
D-Devil | vrijdag 21 mei 2004 @ 14:57 |
quote:En goedkoper, ik was daar toen ik mijn Corsa GSI net kreeg ook aan het kijken, mega strak gewoon. Hoppa bam, dat blok erin en de 6Bak omzetten en de 4 wiel aandrijving aanpassen naar 2 wiel. | |
nikanoru | vrijdag 21 mei 2004 @ 17:30 |
quote:Tering!! dat is wel heel erg verleidelijk. ![]() Ben benieuwd hoeveel dat kost. | |
#ANONIEM | vrijdag 21 mei 2004 @ 18:05 |
quote:Komen jullie ook wel eens op meetings? Wij gaan bijna elke vrijdagavond naar Leiden. | |
#ANONIEM | vrijdag 21 mei 2004 @ 18:21 |
quote:Ik heb een 16V | |
vexz | vrijdag 21 mei 2004 @ 19:03 |
GSI's zijn er zelfs als turbo, alleen niet in Nederland.. Kadett 1.8 8V 2.0 8V 2.0 16V Astra 1.8 16V 2.0 8V 2.0 16V Corsa 1.6 8V 1.6 16V iemand nog meer? | |
nikanoru | vrijdag 21 mei 2004 @ 19:30 |
Nou ik heb dan wel een 1.8 16v maar is het dan ook een gsi??? (Misschien een domme vraag want het staat nergens.) | |
vexz | zondag 23 mei 2004 @ 03:36 |
quote:Er zijn ook astra F sport genoemt met een 1.8 16V motor. GSI moet op je kenteken staan. Oja voor de geintresseerden: ![]() Zuid afrikaanse politie.. Een GSI turbo.. Standaard te koop daaro.. En eeuh zoals u ziet.. een 5 deurs! | |
Hyperdude | zondag 23 mei 2004 @ 09:04 |
quote:Tot de eerste bocht/boom misschien wel, maar daarna ![]() | |
rx7_turbo_II | zondag 23 mei 2004 @ 09:12 |
quote:Idd, ik zie het ook niet echt gebeuren. Een 900kg Corsa met een 204pk (misschien nog meer) blok en dan alleen VOORwielaandrijving. Komt niet goed! Of je moet natuurlijk kunnen rijden he ![]() | |
Automatic_Rock | zondag 23 mei 2004 @ 17:02 |
quote:Opel techniek mooi??? Hmmm, tis maar wat je gewend bent dan.... Maar ontopic. Alhoewel ik Opel een groot stel prutsers vind, moet ik zeggen dat jou/jullie auto er wel erg mooi uit ziet. Hele mooie velgen, en staat ook goed bij de kleur!!!! Lang niet iedere uitgebouwde auto is mooi, maar deze ziet er netjes uit hoor!! Het racegaas* staat ook prima Achja 1 beschaafd stickertje moet wel kunnen denk ik ![]() * Ik vind racegaas eigenlijk ook een heel raar woord. Ik ken geen enkele raceklasse waarin het gebruikt wordt. En al helemaal niet op de achterbumper!!!!!! Maar persoonlijk vind ik het op een voorbumper best mooi staan... | |
Hennie64 | zondag 23 mei 2004 @ 17:03 |
frutbakken die gsi's | |
hifonics | zondag 23 mei 2004 @ 17:06 |
quote:kheb ze een keer gemaild voor in 2 liter turbo in mijn corsa en met alle aanpassingen die je er bij moet verrichten zat je tussen de 5 en 6 duizend euro | |
vexz | zondag 23 mei 2004 @ 18:36 |
quote:Wegligging dat is het misschien wel.. maar misschien ook niet.. Kun jij denk ik zo niet zeggen.. Tenzij je een duidelijke verklaring kunt geven, maar tja die lezen we hier niet... quote:Meer dan 204 pk... ![]() en daarbij: Gewicht : 1055 Kg tegen de 1466 Kg (zwaarder zal idd betere wegligging hebben) De corsa in van fabriek af inderdaad niet gebouwd op zoveel vermogen.. Maar deze corsa is ook niet standaard meer.. Zowel qua verstevigingen als vering etc. Lees de stats op de site dan es.. http://www.mathijssentech(...)36bbda7a11f6a07a02d1 | |
vexz | zondag 23 mei 2004 @ 18:40 |
quote:lul niet zo dom... of kun je ook een verklaring geven? | |
vexz | zondag 23 mei 2004 @ 18:41 |
quote:Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat jij gewend bent.. | |
Automatic_Rock | zondag 23 mei 2004 @ 19:07 |
quote: ![]() Honda ![]() | |
rx7_turbo_II | zondag 23 mei 2004 @ 19:18 |
quote:Een zwarte 1987 Honda Prelude 2.0i 16V Een rode 198x Honda Prelude 2.0i 16V En binnenkort nog een Honda. Of heb ik nu te veel gezegd? ![]() | |
rx7_turbo_II | zondag 23 mei 2004 @ 19:21 |
quote:*me is impressed!! | |
Automatic_Rock | zondag 23 mei 2004 @ 19:22 |
quote:En bedankt neefje ![]() | |
vexz | zondag 23 mei 2004 @ 20:07 |
quote:Haha en techniek van honda dat is het? (wel mijn 2e keus naar opel moet ik bekennen) | |
Automatic_Rock | zondag 23 mei 2004 @ 20:12 |
quote:Ja, ik vind wel dat Honda qua techniek een klasse hoger is dan Opel Opel maakt geen slechte motoren, maar gewoon gemiddeld. Niks bijzonders, geen nieuwe ontwikkelingen of ontdekkingen ofzo Maar dat is misschien meer een persoonlijke mening. Ik heb me ook nooit zo heel erg verdiept in Opel ![]() | |
escape1974 | zondag 23 mei 2004 @ 21:54 |
quote:Bedankt ![]() Wij waren vrijdag in Leiden bij de mac.donalds en zagen daar ook zeer mooie honda's... Mijn vriend is niet zo voor honda maar die rijd dan al heellllll lang in Opel... | |
nikanoru | maandag 24 mei 2004 @ 10:33 |
quote: quote:Dank jullie wel! ![]() Op zich wel logisch natuurlijk dat het zoveel geld kost. Maar dan moet je het er echt wel voor over. hebben. ![]() | |
escape1974 | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:57 |
Wie waren er net als ons op de duitse autodag in assen gisteren??? En weet iemand waar ik foto's van die dag kan vinden??? De ramen bij ons zijn nu geblindeerd en nadat we gisteren in Assen zijn geweest hebben we besloten om nog aardig wat geld in de auto te steken om de auto meer pk te geven.... Gaat wat kosten maar dan hebben we ook wat. Spruitstuk is besteld en zaterdag de andere dingen kopen...:) | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:11 |
Ziet er goed uit. Op hoeveel pk mik je uit te komen? | |
escape1974 | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:21 |
170 pk ongeveer | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:41 |
quote:Collega van me had ooit een Astra GSi 1.8i met 183pk ge-dyno'ed. Eerste eigenaar had hem af fabriek zo laten tunen. wat een bak zeg, gewoon 140 in zijn 2, en tot bijna 200km/h in zijn 3. daarna in de 4 en 5 nog veeeel verder. auto weggedaan omdat hij bij rustig rijden 1/8 deed en bij gasje intrap zo'n 1/3 ![]() | |
vexz | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:41 |
een 1.8i? met 183 PK? NETJESSS!!! ben zeer benieuwd wat ie heeft gedaan.. En hoe ie dat heeft gedaan.. Fabrieks af? Met opel? hmmz.. Standaard gaat een 1.8 16V maar tot 205 KM/U en de teller maar tot 220. | |
vexz | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:43 |
quote:Strak! mooi die ramen! Gecoat toch? Echt super. Wat ga je nog meer doen dan? Ben zeer benieuwd, maar 180 PK is goed te halen met een 2.0l! Hoe loopt ie nu trouwens? 1 op hoeveel km? | |
escape1974 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:19 |
quote:Nee de ramen zijn niet gecoat, ze zijn door een bedrijf met folie geplakt.... Kostte minder dan coaten en was in de buurt, het is erg netjes gedaan ![]() Ik geloof dat ie nu iets van 1/8 rijd, ligt eraan hoe we rijden...snelweg zal hij zuiniger lopen... Motor tuning uiteraard... lexmaul inlaatspruitstuk, spagettispruitstuk, andere nokkenas, clinderkop flowen, k&n 57i kit.... En daarna gedeelte spuiten in en onder de motorkap... stabilisator stangen erin... Verder nieuwe spargo stoelen met 3 puntsgordels.... Dit alles gaat in de loop van deze weken gebeuren.... Ik zal de voorderingen hier posten.... | |
Jyrun | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:21 |
nice ![]() | |
Hugster | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:44 |
quote:Dat zal Sparco zijn, en 3 punts gordels is geen mod toch ![]() | |
escape1974 | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:06 |
quote:je hebt gelijk ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:02 |
quote:deze liep over de 250. zeker weten. Hij had al een volledig ander fuel-management systeem, en aangepaste uitlaat. Inlaatspruitstuk was anders, en hij moest ook van die hele dure (90 gulden per stuk) bougies gebruiken anders startte de auto botweg niet. ik zou het haast niet geloofd hebben als ik er zelf bij in had gezeten. wat een power dat ding ![]() | |
Jyrun | woensdag 2 juni 2004 @ 08:40 |
wat voor maat hebben die velgen die op je astra liggen? | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 2 juni 2004 @ 08:43 |
quote:opzich valt 183pk toch wel mee uit een 1800? | |
escape1974 | woensdag 2 juni 2004 @ 08:48 |
quote:17 inch zijn de velgen.... | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 08:50 |
Hey, ziet er best stoer uit ![]() | |
escape1974 | woensdag 2 juni 2004 @ 09:10 |
quote:Dank je, die van jullie is ook niet verkeerd ![]() ![]() | |
Anne | woensdag 2 juni 2004 @ 09:12 |
quote: ![]() | |
escape1974 | dinsdag 8 juni 2004 @ 12:38 |
Ik had een vraagje: Zoals hiervoor gemeld willen wij meer pk's in onze auto krijgen... Om dat te krijgen wilde we :andere nokkenas, spagettiespruitstuk, lexmaul spruitstuk, k&n 57 i kit, en een geflowde cilinderkop.... Kosten bij elkaar ongeveer 2000 euro. Of een tweede mogelijk nu is een turbomotor inbouwen wat denk ik net zo duur gaat kosten (of duurder, hebben nog geen exacte prijs gehoord) Wat is nu verstandiger om te doen. Met al die eerste dingen komen we waarschijnlijk uit op 170 pk en met turbo iets meer.... | |
StephanL | dinsdag 8 juni 2004 @ 12:45 |
Een turbo op een benzine motor zou niet zo goed zijn volgens mij voor gewone benzine motoren. | |
AngelDust | dinsdag 8 juni 2004 @ 12:45 |
quote:Turbo heeft wel een veel gaver geluid en wat meer trekkracht dan een turbo-loze motor.. dus dat is wel een groot voordeel. En ik weet niet of het een getuned turboblok is of std. want anders kan je hem zelf ook verder tunen uiteraard ![]() | |
Soldier2000 | dinsdag 8 juni 2004 @ 13:26 |
quote:RobbieS contacte op opelforum, die rijd nu in een gsi met turbo rond ![]() | |
vexz | woensdag 9 juni 2004 @ 16:53 |
quote:klopt als een trein. je kunt ook nog kijken op www.mathijssentechnics.nl daarvoor http://www.calibraonderdelen.nl/ verkoopt calibra onderdelen dus ook motoren, zal vast wel een turbo te vinden zijn.. is alleen niet goedkoop :s | |
MikdawG | woensdag 9 juni 2004 @ 23:40 |
[sarcasm mode] Sowieso zijn vrijwel alle turbo-loze auto's helemaal niks hé. [/sarcasm mode] ![]() Leuk GSi'tje. Ik weet iig dat de 2.0 16v's erg snel zijn. Die houden mijn MR2 turbo gewoon bij op de snelweg. | |
Soldier2000 | donderdag 10 juni 2004 @ 20:47 |
![]() |