abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19580666
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 09:10 schreef escape1974 het volgende:

[..]

Dank je, die van jullie is ook niet verkeerd ... Zou zelf nooit een honda kopen maar ieder zijn eigen merk. Wij begrijpen iig jullie hobby
pi_19724539
Ik had een vraagje:

Zoals hiervoor gemeld willen wij meer pk's in onze auto krijgen...

Om dat te krijgen wilde we :andere nokkenas, spagettiespruitstuk, lexmaul spruitstuk, k&n 57 i kit, en een geflowde cilinderkop.... Kosten bij elkaar ongeveer 2000 euro.

Of een tweede mogelijk nu is een turbomotor inbouwen wat denk ik net zo duur gaat kosten (of duurder, hebben nog geen exacte prijs gehoord)

Wat is nu verstandiger om te doen. Met al die eerste dingen komen we waarschijnlijk uit op 170 pk en met turbo iets meer....
pi_19724689
Een turbo op een benzine motor zou niet zo goed zijn volgens mij voor gewone benzine motoren.
pi_19724692
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 12:38 schreef escape1974 het volgende:
Ik had een vraagje:

Zoals hiervoor gemeld willen wij meer pk's in onze auto krijgen...

Om dat te krijgen wilde we :andere nokkenas, spagettiespruitstuk, lexmaul spruitstuk, k&n 57 i kit, en een geflowde cilinderkop.... Kosten bij elkaar ongeveer 2000 euro.

Of een tweede mogelijk nu is een turbomotor inbouwen wat denk ik net zo duur gaat kosten (of duurder, hebben nog geen exacte prijs gehoord)

Wat is nu verstandiger om te doen. Met al die eerste dingen komen we waarschijnlijk uit op 170 pk en met turbo iets meer....
Turbo heeft wel een veel gaver geluid en wat meer trekkracht dan een turbo-loze motor.. dus dat is wel een groot voordeel.

En ik weet niet of het een getuned turboblok is of std. want anders kan je hem zelf ook verder tunen uiteraard
Signature:
Max. 4 regels
pi_19725720
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 12:38 schreef escape1974 het volgende:
Ik had een vraagje:

Zoals hiervoor gemeld willen wij meer pk's in onze auto krijgen...

Om dat te krijgen wilde we :andere nokkenas, spagettiespruitstuk, lexmaul spruitstuk, k&n 57 i kit, en een geflowde cilinderkop.... Kosten bij elkaar ongeveer 2000 euro.

Of een tweede mogelijk nu is een turbomotor inbouwen wat denk ik net zo duur gaat kosten (of duurder, hebben nog geen exacte prijs gehoord)

Wat is nu verstandiger om te doen. Met al die eerste dingen komen we waarschijnlijk uit op 170 pk en met turbo iets meer....
RobbieS contacte op opelforum, die rijd nu in een gsi met turbo rond
BlaBlaBla
pi_19758503
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

RobbieS contacte op opelforum, die rijd nu in een gsi met turbo rond
klopt als een trein.

je kunt ook nog kijken op www.mathijssentechnics.nl daarvoor

http://www.calibraonderdelen.nl/ verkoopt calibra onderdelen dus ook motoren, zal vast wel een turbo te vinden zijn.. is alleen niet goedkoop :s
pi_19770391
[sarcasm mode] Sowieso zijn vrijwel alle turbo-loze auto's helemaal niks hé. [/sarcasm mode]

Leuk GSi'tje. Ik weet iig dat de 2.0 16v's erg snel zijn. Die houden mijn MR2 turbo gewoon bij op de snelweg.
pi_19793967
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')