Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat jij gewend bent..quote:Op zondag 23 mei 2004 17:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Opel techniek mooi??? Hmmm, tis maar wat je gewend bent dan....
Maar ontopic.
Alhoewel ik Opel een groot stel prutsers vind, moet ik zeggen dat jou/jullie auto er wel erg mooi uit ziet. Hele mooie velgen, en staat ook goed bij de kleur!!!! Lang niet iedere uitgebouwde auto is mooi, maar deze ziet er netjes uit hoor!! Het racegaas* staat ook prima
Achja 1 beschaafd stickertje moet wel kunnen denk ik
*
Ik vind racegaas eigenlijk ook een heel raar woord. Ik ken geen enkele raceklasse waarin het gebruikt wordt. En al helemaal niet op de achterbumper!!!!!!
Maar persoonlijk vind ik het op een voorbumper best mooi staan...
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:41 schreef vexz het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat jij gewend bent..
Een zwarte 1987 Honda Prelude 2.0i 16Vquote:Op zondag 23 mei 2004 19:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Honda
![]()
*me is impressed!!quote:Op zondag 23 mei 2004 18:36 schreef vexz het volgende:
Lees de stats op de site dan es..
http://www.mathijssentech(...)36bbda7a11f6a07a02d1
En bedankt neefjequote:Op zondag 23 mei 2004 19:18 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Een zwarte 1987 Honda Prelude 2.0i 16V
Een rode 198x Honda Prelude 2.0i 16V
En binnenkort nog een Honda.
Of heb ik nu te veel gezegd?
Haha en techniek van honda dat is het? (wel mijn 2e keus naar opel moet ik bekennen)quote:Op zondag 23 mei 2004 19:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Honda
![]()
Ja, ik vind wel dat Honda qua techniek een klasse hoger is dan Opelquote:Op zondag 23 mei 2004 20:07 schreef vexz het volgende:
[..]
Haha en techniek van honda dat is het? (wel mijn 2e keus naar opel moet ik bekennen)
Bedanktquote:Op zondag 23 mei 2004 17:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Opel techniek mooi??? Hmmm, tis maar wat je gewend bent dan....
Maar ontopic.
Alhoewel ik Opel een groot stel prutsers vind, moet ik zeggen dat jou/jullie auto er wel erg mooi uit ziet. Hele mooie velgen, en staat ook goed bij de kleur!!!! Lang niet iedere uitgebouwde auto is mooi, maar deze ziet er netjes uit hoor!! Het racegaas* staat ook prima
Achja 1 beschaafd stickertje moet wel kunnen denk ik
*
Ik vind racegaas eigenlijk ook een heel raar woord. Ik ken geen enkele raceklasse waarin het gebruikt wordt. En al helemaal niet op de achterbumper!!!!!!
Maar persoonlijk vind ik het op een voorbumper best mooi staan...
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:36 schreef vexz het volgende:
[..]
Er zijn ook astra F sport genoemt met een 1.8 16V motor. GSI moet op je kenteken staan.
Oja voor de geintresseerden:
[afbeelding]
Zuid afrikaanse politie.. Een GSI turbo.. Standaard te koop daaro..
En eeuh zoals u ziet.. een 5 deurs!
Dank jullie wel!quote:Op zondag 23 mei 2004 17:06 schreef hifonics het volgende:
[..]
kheb ze een keer gemaild voor in 2 liter turbo in mijn corsa en met alle aanpassingen die je er bij moet verrichten zat je tussen de 5 en 6 duizend euro
Collega van me had ooit een Astra GSi 1.8i met 183pk ge-dyno'ed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:21 schreef escape1974 het volgende:
170 pk ongeveer
Strak! mooi die ramen! Gecoat toch? Echt super.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:57 schreef escape1974 het volgende:
Wie waren er net als ons op de duitse autodag in assen gisteren???
En weet iemand waar ik foto's van die dag kan vinden???
De ramen bij ons zijn nu geblindeerd en nadat we gisteren in Assen zijn geweest hebben we besloten om nog aardig wat geld in de auto te steken om de auto meer pk te geven.... Gaat wat kosten maar dan hebben we ook wat.
Spruitstuk is besteld en zaterdag de andere dingen kopen...:)
Nee de ramen zijn niet gecoat, ze zijn door een bedrijf met folie geplakt.... Kostte minder dan coaten en was in de buurt, het is erg netjes gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:43 schreef vexz het volgende:
[..]
Strak! mooi die ramen! Gecoat toch? Echt super.
Wat ga je nog meer doen dan? Ben zeer benieuwd, maar 180 PK is goed te halen met een 2.0l!
Hoe loopt ie nu trouwens? 1 op hoeveel km?
Dat zal Sparco zijn, en 3 punts gordels is geen mod tochquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:19 schreef escape1974 het volgende:
[..]
Verder nieuwe spargo stoelen met 3 puntsgordels....
Dit alles gaat in de loop van deze weken gebeuren.... Ik zal de voorderingen hier posten....
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zal Sparco zijn, en 3 punts gordels is geen mod toch![]()
deze liep over de 250. zeker weten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:41 schreef vexz het volgende:
een 1.8i? met 183 PK? NETJESSS!!! ben zeer benieuwd wat ie heeft gedaan.. En hoe ie dat heeft gedaan.. Fabrieks af? Met opel? hmmz..
Standaard gaat een 1.8 16V maar tot 205 KM/U en de teller maar tot 220.
opzich valt 183pk toch wel mee uit een 1800?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:41 schreef vexz het volgende:
een 1.8i? met 183 PK? NETJESSS!!! ben zeer benieuwd wat ie heeft gedaan.. En hoe ie dat heeft gedaan.. Fabrieks af? Met opel? hmmz..
Standaard gaat een 1.8 16V maar tot 205 KM/U en de teller maar tot 220.
17 inch zijn de velgen....quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:40 schreef Jyrun het volgende:
wat voor maat hebben die velgen die op je astra liggen?
Dank je, die van jullie is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:50 schreef ijsmeis het volgende:
Hey, ziet er best stoer uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |