en de kleur...quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
het enige mooie aan die auto is de 16V motor en de techniek...
20 jaar geleden hadden we het nog niet nodigquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dat is nou net het trieste er aanbtw dat gaas kon je 20 jaar geleden ook al kopen en toen had het echt de naam racegaas nog niet hoor
dat is iets van de laatste paar jaar...
Het is niet eens een 16V maar een 8Vquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
juist... en als men vind dat het stoer staat is het triestquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:36 schreef escape1974 het volgende:
[..]
20 jaar geleden hadden we het nog niet nodig, weet nu dat we naar de winkel gingen voor gaas en de verkoper zei: oh racegaas ja dat kunnen we wel bestellen... Weet ook niet waarom ze het zo noemen zal wel stoer staan ofzo
![]()
Ja ach, wij hebben het omdat het mooier staat niet omdat het stoer staatquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:40 schreef Youp het volgende:
[..]
juist... en als men vind dat het stoer staat is het triestzo ken ik wel wat gastjes....
Wat voor specs wil je hebben?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:06 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af. Ik heb ook een 1.8 16v uit 94. En er staat ecotec op. Weet je toevallig de volledige specs ervan en wat er motorisch allemaal aan te tunen is?
ed-
Aha een C1.8EX E2 dus.
Dank je wel voor de link.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:19 schreef vexz het volgende:
[..]
Wat voor specs wil je hebben?
Meldt je anders aan bij www.opelforum.nl Is ideaal voor zulke soort vragen.. en er staan al heel wat antwoorden! Of maak een eigen topic aan..
V6? Doe dan een c2.0let oftewel een calibra Turbo blok, 2liter 16V met een 6 bak!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:16 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Dank je wel voor de link.![]()
Man als ik er zo kijk krijg ik echt zin om em op te fokken. Maarja geld he... (v6 erin lepelen.)
hoeveel pk's heeft dat blok?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:38 schreef vexz het volgende:
[..]
V6? Doe dan een c2.0let oftewel een calibra Turbo blok, 2liter 16V met een 6 bak!![]()
En goedkoper, ik was daar toen ik mijn Corsa GSI net kreeg ook aan het kijken, mega strak gewoon. Hoppa bam, dat blok erin en de 6Bak omzetten en de 4 wiel aandrijving aanpassen naar 2 wiel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:53 schreef vexz het volgende:
204 PK standaard, het zit normaal in een calibra 4x4 turbo.
kijk maar eens op www.mathijssentechnics.nl
en dan naar hun eigen corsa's waarin ze dit blok hebben gebouwt. Sneller dan een Porsche
Tering!! dat is wel heel erg verleidelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:53 schreef vexz het volgende:
204 PK standaard, het zit normaal in een calibra 4x4 turbo.
en dan naar hun eigen corsa's waarin ze dit blok hebben gebouwt. Sneller dan een Porsche
Komen jullie ook wel eens op meetings?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:27 schreef escape1974 het volgende:
Dat is niet triest, het heet gewoon zo. Als je het besteld bestel je het onder de naam racegaas, dus!!!!!
Ik heb een 16Vquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:24 schreef MewBie het volgende:
[..]
de gsi's zijn er toch alleen maar als 8v
Er zijn ook astra F sport genoemt met een 1.8 16V motor. GSI moet op je kenteken staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:30 schreef nikanoru het volgende:
Nou ik heb dan wel een 1.8 16v maar is het dan ook een gsi??? (Misschien een domme vraag want het staat nergens.)
Tot de eerste bocht/boom misschien wel, maar daarnaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:53 schreef vexz het volgende:
...
Idd, ik zie het ook niet echt gebeuren.quote:Op zondag 23 mei 2004 09:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tot de eerste bocht/boom misschien wel, maar daarna![]()
Opel techniek mooi??? Hmmm, tis maar wat je gewend bent dan....quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
kheb ze een keer gemaild voor in 2 liter turbo in mijn corsa en met alle aanpassingen die je er bij moet verrichten zat je tussen de 5 en 6 duizend euroquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:30 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Tering!! dat is wel heel erg verleidelijk.![]()
Ben benieuwd hoeveel dat kost.
Wegligging dat is het misschien wel.. maar misschien ook niet..quote:Op zondag 23 mei 2004 09:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tot de eerste bocht/boom misschien wel, maar daarna![]()
Meer dan 204 pk...quote:Op zondag 23 mei 2004 09:12 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Idd, ik zie het ook niet echt gebeuren.
Een 900kg Corsa met een 204pk (misschien nog meer) blok en dan alleen VOORwielaandrijving.
Komt niet goed!
Of je moet natuurlijk kunnen rijden he
lul niet zo dom... of kun je ook een verklaring geven?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:03 schreef Hennie64 het volgende:
frutbakken die gsi's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |