abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18658675
X.18XEs zijn er zat hoor.

C.20NE is tot 92 ofzo. C.20XE is 93/94. X18XEVs vanaf 94, en vanaf 95 zijn de bumpers over en is het X20XEV.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_18658681
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 20:23 schreef Estertjuh het volgende:

[..]

foto's in noordwijk gemaakt?
Klopt
pi_18658804
Zeg ik trouwens fout, C.20XEs zijn er al in 92.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_18658971
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:32 schreef PNG het volgende:

[..]

C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.
Hoe kijk jij op kenteken? Vroeger kon dat bij remus.nl maar dat kan niet meer, ik vond het altijd wel een handige functie
Vanaf nu weer zonder auto
pi_18660964
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 20:26 schreef PNG het volgende:
X.18XEs zijn er zat hoor.

C.20NE is tot 92 ofzo. C.20XE is 93/94. X18XEVs vanaf 94, en vanaf 95 zijn de bumpers over en is het X20XEV.
helaas, het is GEEN X18XE.. het is een astra gsi uit eind 93, die werd maar gemaakt tot eind 94. C1.8XE is de motor code, wel een ecotec.
pi_18661889
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:57 schreef MutZ het volgende:
Ik heb het topic ff opgeruimd... Alle offtopic zooi verwijderd...

Ik wens hier geen geflame meer te zien... Gewoon ontopic reageren aub...
LOL , Hij vroeg er toch zelf om?
Als je zo'n hork op je auto neerzet!

Dan mag je toch wel effe reageren op wat fotos?
Ook al krijg je haar met geen 100 000 euro weer mooi!

Maar goed ontopic.
Ik zal er zoveel mogelijk afhalen , dan ziet de auto er nog best uit.
pi_18662196
Niet echt mijn stijl.
Standaard (op de standaard velgen na) vind ik 'm al mooi zat.

Is 'ie ook irmscher getuned onder de kap?
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_18662714
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:05 schreef vexz het volgende:
helaas, het is GEEN X18XE.. het is een astra gsi uit eind 93, die werd maar gemaakt tot eind 94. C1.8XE is de motor code, wel een ecotec.
Je hebt helemaal gelijk, X18XE ligt in de Astra Sport.
pi_18662803
Leuke bak, maar sorry dat ik het ga zeggen maar stickers vind ik echt een no-go! Mocht je toch stickers expleciet van Rieger willen kan je ze geloof ik ook zelfs opvragen bij Rieger zelf. Wat betreft gaas, kan je bij elke winkel die beetje tuning artikelen heeft wel vinden.
pi_18663252
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:15 schreef WickedGame het volgende:
Leuke bak, maar sorry dat ik het ga zeggen maar stickers vind ik echt een no-go! Mocht je toch stickers expleciet van Rieger willen kan je ze geloof ik ook zelfs opvragen bij Rieger zelf. Wat betreft gaas, kan je bij elke winkel die beetje tuning artikelen heeft wel vinden.
Het gaas was hier in de buurt niet te koop..... ook niet bijde zaak waar we de spoilers hebben gekocht...

En we zochten eigenlijk maar 1 sticker voor bovenin het achterraam maar als we het niet vinden staan dan doen we het gewoon niet hoor ....
Wat we gezien hebben bij andere astra's vonden we het op zich wel te doen qua stickers...

We gaan gewoon verder met uitbreiden omdat we dat zelf erg gaaf vinden...

Iedereen mag zijn eigen mening hebben maar wij hebben idd gemerkt dat ieder zijn eigen merk auto waar die inrijd erg gaaf vind, maar wij vinden andere getunde auto's (maakt niet uit welk merk) vaak ook gaaf. Ieder rijd in de auto die hij zelf gaaf vind, en wij vinden dus de opel gaaf....

En ergens hierboven vroeg of ie onder de kap ook irmscher getuned was en het antwoord is nee....
pi_18668096
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef escape1974 het volgende:
En ergens hierboven vroeg of ie onder de kap ook irmscher getuned was en het antwoord is nee....
Mag ik je vragen waarom er dan een badge van Irmscher op zit?
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_18668252
quote:
Op zondag 25 april 2004 09:47 schreef rx7_turbo_II het volgende:

[..]

Mag ik je vragen waarom er dan een badge van Irmscher op zit?
Die zat er al op toen wij hem kochten de vorige eigenaarvond het blijkbaar interessant staan, het moet er nog afgehaald worden want zoals je kan zien is het gedeelte waar het opgeplakt zit nog zwart en wordt dat tegelijkertijd met de wielkuipverbreders en het monteren van het gaas (als we het gevonden hebben) in de kleur van de auto gespoten
pi_18670135
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef escape1974 het volgende:

[..]

Het gaas was hier in de buurt niet te koop..... ook niet bijde zaak waar we de spoilers hebben gekocht...

En we zochten eigenlijk maar 1 sticker voor bovenin het achterraam maar als we het niet vinden staan dan doen we het gewoon niet hoor ....
Wat we gezien hebben bij andere astra's vonden we het op zich wel te doen qua stickers...

We gaan gewoon verder met uitbreiden omdat we dat zelf erg gaaf vinden...

Iedereen mag zijn eigen mening hebben maar wij hebben idd gemerkt dat ieder zijn eigen merk auto waar die inrijd erg gaaf vind, maar wij vinden andere getunde auto's (maakt niet uit welk merk) vaak ook gaaf. Ieder rijd in de auto die hij zelf gaaf vind, en wij vinden dus de opel gaaf....

Tja qua uitbreiding kan ik begrijpen, ook ik ben constant bezig met mijn wagen. Rij zelf een Astra G Sport Edition. En ook die is constant op de brug om gesleuteld te worden. Zit alleen te wachten op me verlagingskit. Dit is toch wel een van de duurdere ingrepen aan me wagen.

Ook me uitlaat was geen goedkoop geintje. MAar het is het allemaal waard... Ik mag aannemen dat je ook bekend bent op het opelforum. Zeker daar zitten veel liefhebbers, en veel mensen die er veel verstand van hebben. Ook erg leuk is natuurlijk naar meetings toe te gaan, die er vrijwel elke maand een aantal zijn.

Wat betreft gaas, tja zou zeggen bestel het anders bij autostyle, of maak het zelf.
  zondag 25 april 2004 @ 15:43:01 #40
6424 MicHELLo
su·pra·na·tu·ra·´lis·me
pi_18673088
Of je doet een Fiat op je voorruit:

Portal to supra heaven |>- http://www.supras.nl -<|
  zondag 25 april 2004 @ 18:09:59 #41
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_18675698
ik zou er geen stickers opplakken!

mooie auto verder,
alleen jammer van die feyenoord vlag... voetbal :R
pi_18695467
quote:
Op zondag 25 april 2004 12:51 schreef WickedGame het volgende:

[..]

Tja qua uitbreiding kan ik begrijpen, ook ik ben constant bezig met mijn wagen. Rij zelf een Astra G Sport Edition. En ook die is constant op de brug om gesleuteld te worden. Zit alleen te wachten op me verlagingskit. Dit is toch wel een van de duurdere ingrepen aan me wagen.

Ook me uitlaat was geen goedkoop geintje. MAar het is het allemaal waard... Ik mag aannemen dat je ook bekend bent op het opelforum. Zeker daar zitten veel liefhebbers, en veel mensen die er veel verstand van hebben. Ook erg leuk is natuurlijk naar meetings toe te gaan, die er vrijwel elke maand een aantal zijn.

Wat betreft gaas, tja zou zeggen bestel het anders bij autostyle, of maak het zelf.
Nu de auto bijna af is zijn we idd van plan meetings te gaan bezoeken

En idd het uitbreiden van je auto kost een hoop geld maar is het zeker allemaal waard...
pi_18695563
quote:
Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef gateway het volgende:
ik zou er geen stickers opplakken!

mooie auto verder,
alleen jammer van die feyenoord vlag... voetbal :R
Dat hoor ik idd vaker van die Feyenoordvlag, maar ja mijn vriendin is helemaal maf van Feyenoord, nog ff en dan worden de ramen geblindeerd en dan zie je ze toch niet meer hangen
pi_18695699
Het moet gezegd. Die ziet er erg gaaf uit. Heel netjes ..
pi_18695723
quote:
Op zondag 25 april 2004 15:43 schreef MicHELLo het volgende:

[afbeelding]
hahaha
kijk dat is nog eens stylish

Wel aardig dat ie de fiat ff thuis wil brengen
pi_18695822
quote:
Op zondag 25 april 2004 15:43 schreef MicHELLo het volgende:

[afbeelding]
Euh wtf... een 5-deurs GSI?
pi_18696081
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:51 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Het moet gezegd. Die ziet er erg gaaf uit. Heel netjes ..
Dank je
pi_18697070
Moet toegeven, best netjes....
Alleen de grote minpunten zijn dat Feyenoord sjaaltje en met stip die tankdopsticker.
Renault Clio 1.5 dCi
pi_18697139
Hoe hard gaat ie ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 26 april 2004 @ 16:49:34 #50
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_18697223
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef -Pino- het volgende:

[..]

Euh wtf... een 5-deurs GSI?
Bestaan ook officieel niet, maar misschien zelf een gsi motor erin gelepeld...
Zo zie ik ook nog wel eens een kadett gsi rijden met 5 deuren, ook "onmogelijk"....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')