abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18650559
Wij zijn nu zover met het uitbreiden van onze auto , wie heeft er enig idee waar we rieger en tuning stickers kunnen kopen (deze op het voorraam zaten eral op ), en we zoeken "gaas" voor in de spoilers voor en achter.....

[ Bericht 6% gewijzigd door escape1974 op 24-04-2004 17:11:56 ]
pi_18650704
aaah neej, jammer, ga niet met stickers aan de haal!!

www.opelforum.nl

www.nlpower.com

www.skg-carstyling.nl

www.astra-gsi.nl

www.autostyle.nl

www.opeloost.tk

www.tuningbase.nl

Daar moet je wel even genoeg aan hebben, d'r zit er vast wel eene tussen voor stickers (JAMMER!)

Wat is het precies? 2liter 16v?
  zaterdag 24 april 2004 @ 12:34:10 #4
84309 pooier
bling bling
pi_18650828
er is al zoveel uitgebreid en dan weet je niet waar je een sticker en wat gaas kan krijgen?

maarja, check een gsi club hier boven eens. meestal hebben ze veel antwoorden in hun forum staan
copyright 2006
pi_18651258
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_18652047
Gewoon bij elke goed gesorteerde tuning winkel te halen, dat gaas dus. Jammer genoeg heeft men het niet groter dan in bepaalde vlakken, heel raar, maar zo word het aangeleverd in Nederland. Duitsland zijn de stukken met race gaas weer groter.....

En trouwens, de mensen die hier reageren met OMG en "daar durf je je toch niet in te vertonen" moeten maar weer lekker op hun fiets stappen . Ik zelf vind dit ook geen mooie wagen (tis en blijft een Opel ), maar daarom hoeft men nog niet van die über kinderachtige en hartstikke offtopic reacties te geven. Laat iedereen lekker in zn waarde..... Daarom ben ik ook geen liefhebber van autoclubs die met een bepaald merk te maken hebben....
pi_18652071
Ik heb het topic ff opgeruimd... Alle offtopic zooi verwijderd...

Ik wens hier geen geflame meer te zien... Gewoon ontopic reageren aub...

[ Bericht 48% gewijzigd door MutZ op 24-04-2004 14:09:03 ]
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_18652377
Ik wil nog heel eventjes reageren op wat iemand heeft gezegt over mijn standpunt over autoclubs...

Neej, ik ben dus geen Astra GSI hater, ik ben eerder iemand die mensen die andere andere merken afbrand zonder echte motivatie niet graag mag...... Waar je ook op een autoforum komt, of dat nou algemeen is of van een bepaalde merken of type club is maakt niet uit, iedereen vind het merk waar hij of zij zelf in rijd heeeeelemaal geweldig en kan geen respect opbrengen voor andere merken.

Daarom ben ik ook voor clubjes als The Small Cars tuning Club. Gewoon gezellig met andere kleine auto liefhebbers naar andere merken kijken en ideeen uitwisselen.
pi_18652856
Die bak is vet, alleen die stickers moeten eraf en vooral die tankdopsticker.
pi_18653302
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 14:51 schreef itsontoday het volgende:
Die bak is vet, alleen die stickers moeten eraf en vooral die tankdopsticker.
Wie zegt dat dat een sticker is ????
pi_18653588
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 15:20 schreef StephanL het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat een sticker is ????
Ok het is een tankdop met een tankdopsticker erop. Tenminste zo zie ik het.
pi_18653642
Ik moet itsontoday gelijk geven
pi_18654777
Het is wel een offtopic reply, maar goed.

1. Waarom wil je stikkers ? Stikkers ogen zeeeer goedkoop en maken je auto enkel marginaler. Een auto moet gaaf zijn, dat oogt veel stijlvoller.Een stikertje als zonnenband vind ik nog net gaan. De rest is gewoon zooo kitcherig .... persoonlijk vind ik stikkers zwaar not-done.

2. Die tankstop stikker is een rand geval, aangezien het een donkere auto is vind ik het nog wel gaan (hoewel het ook kitcherig is ...) . In elk geval blijk hij wel goed te passen, er zijn van die artiesten dien rondrijden met ronde stikkers op rechthoekige tankstoppen ed.
pi_18655048
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:27 schreef vexz het volgende:
aaah neej, jammer, ga niet met stickers aan de haal!!

www.opelforum.nl

www.nlpower.com

www.skg-carstyling.nl

www.astra-gsi.nl

www.autostyle.nl

www.opeloost.tk

www.tuningbase.nl

Daar moet je wel even genoeg aan hebben, d'r zit er vast wel eene tussen voor stickers (JAMMER!)

Wat is het precies? 2liter 16v?
Bedankt voor de links ...

Het is een inderdaad een 2 liter 16 v....
pi_18655130
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:57 schreef errorken het volgende:
Het is wel een offtopic reply, maar goed.

1. Waarom wil je stikkers ? Stikkers ogen zeeeer goedkoop en maken je auto enkel marginaler. Een auto moet gaaf zijn, dat oogt veel stijlvoller.Een stikertje als zonnenband vind ik nog net gaan. De rest is gewoon zooo kitcherig .... persoonlijk vind ik stikkers zwaar not-done.

2. Die tankstop stikker is een rand geval, aangezien het een donkere auto is vind ik het nog wel gaan (hoewel het ook kitcherig is ...) . In elk geval blijk hij wel goed te passen, er zijn van die artiesten dien rondrijden met ronde stikkers op rechthoekige tankstoppen ed.
We wilden eigenlijk alleen nog een sticker op de achterruit onder de dakspoiler.....
Meer stickers niet.....
En de sticker op de tankdop zat er al toen we hem kochten....
pi_18655257
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:16 schreef escape1974 het volgende:
[..]
Het is een inderdaad een 2 liter 16 v....
C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_18655745
ik vin het een gave bak echt. ik had me beter ook zo eentje gekocht. was wat goedkoper dan de mijne en gaat harder vooruit.
Als we maar gelukkig zijn...
pi_18656373
mooie auto hoor, alleen de spoiler op de kont vind ik lelijk

klopt het trouwens dat de gsi 8v beter is dan de 16v, ivm betrouwbaarheid enz?
pi_18656887
Nog zo'n zelfde einddemper aan de rechterkant zou imho ook wel mooi zijn
pi_18656899
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:32 schreef PNG het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het is idd een 8v..........
pi_18657000
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 19:00 schreef SvenThaMan het volgende:
Nog zo'n zelfde einddemper aan de rechterkant zou imho ook wel mooi zijn
Volgende dingen die gedaan worden zijn idd nog geblindeerde ramen ( niet zelf doen maar een bedrijf die de ramen spuit ofzo), en een dubbele uitlaat dus rechts en links 1 en een 1armige ruitewisser en dan het gaas en wielkuipverbreders. Daarna wil me vriend nog het 1 en ander aan de motor doen geloof ik maar ik vind het na deze dingen eigenlijk genoeg want het kost allemaal klauwen met geld.............

[ Bericht 2% gewijzigd door escape1974 op 25-04-2004 10:08:46 ]
  zaterdag 24 april 2004 @ 19:24:21 #22
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_18657325
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 17:32 schreef PNG het volgende:

[..]

de gsi's zijn er toch alleen maar als 8v
pi_18657499
Jammer, die auto ziet er best wel verneukt uit Zo'n auto moet je in originele staat laten!

En er zijn wel degelijk 16v motors geleverd, maar de meeste gsi's zijn 8v
pi_18657707
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 19:24 schreef MewBie het volgende:

[..]

de gsi's zijn er toch alleen maar als 8v
zelfs een kadett had je 2liter 16V

Ik heb zelf een astra 1.8 16V maar dat zie je heel weinig, een 1.8
  zaterdag 24 april 2004 @ 20:23:40 #25
91104 Estertjuh
ik ben Esther
pi_18658626
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:17 schreef escape1974 het volgende:
Wij zijn nu zover met het uitbreiden van onze auto , wie heeft er enig idee waar we rieger en tuning stickers kunnen kopen (deze op het voorraam zaten eral op ), en we zoeken "gaas" voor in de spoilers voor en achter.....

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
foto's in noordwijk gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')