Wie zegt dat dat een sticker is ????quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:51 schreef itsontoday het volgende:
Die bak is vet, alleen die stickers moeten eraf en vooral die tankdopsticker.
Ok het is een tankdop met een tankdopsticker erop. Tenminste zo zie ik het.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat een sticker is ????
Bedankt voor de linksquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:27 schreef vexz het volgende:
aaah neej, jammer, ga niet met stickers aan de haal!!
www.opelforum.nl
www.nlpower.com
www.skg-carstyling.nl
www.astra-gsi.nl
www.autostyle.nl
www.opeloost.tk
www.tuningbase.nl
Daar moet je wel even genoeg aan hebben, d'r zit er vast wel eene tussen voor stickers (JAMMER!)
Wat is het precies? 2liter 16v?
We wilden eigenlijk alleen nog een sticker op de achterruit onder de dakspoiler.....quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:57 schreef errorken het volgende:
Het is wel een offtopic reply, maar goed.
1. Waarom wil je stikkers ? Stikkers ogen zeeeer goedkoop en maken je auto enkel marginaler. Een auto moet gaaf zijn, dat oogt veel stijlvoller.Een stikertje als zonnenband vind ik nog net gaan. De rest is gewoon zooo kitcherig .... persoonlijk vind ik stikkers zwaar not-done.
2. Die tankstop stikker is een rand geval, aangezien het een donkere auto is vind ik het nog wel gaan (hoewel het ook kitcherig is ...) . In elk geval blijk hij wel goed te passen, er zijn van die artiesten dien rondrijden met ronde stikkers op rechthoekige tankstoppen ed.
C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:16 schreef escape1974 het volgende:
[..]
Het is een inderdaad een 2 liter 16 v....
Je hebt gelijk, het is idd een 8v..........quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:32 schreef PNG het volgende:
[..]
C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.
Volgende dingen die gedaan worden zijn idd nog geblindeerde ramen ( niet zelf doen maar een bedrijf die de ramen spuit ofzo), en een dubbele uitlaat dus rechts en links 1 en een 1armige ruitewisser en dan het gaas en wielkuipverbreders. Daarna wil me vriend nog het 1 en ander aan de motor doen geloof ik maar ik vind het na deze dingen eigenlijk genoeg want het kost allemaal klauwen met geld.............quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:00 schreef SvenThaMan het volgende:
Nog zo'n zelfde einddemper aan de rechterkant zou imho ook wel mooi zijn
de gsi's zijn er toch alleen maar als 8vquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:32 schreef PNG het volgende:
[..]
C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.
zelfs een kadett had je 2liter 16Vquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:24 schreef MewBie het volgende:
[..]
de gsi's zijn er toch alleen maar als 8v
foto's in noordwijk gemaakt?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:17 schreef escape1974 het volgende:
Wij zijn nu zover met het uitbreiden van onze auto, wie heeft er enig idee waar we rieger en tuning stickers kunnen kopen (deze op het voorraam zaten eral op ), en we zoeken "gaas" voor in de spoilers voor en achter.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |