Bij cd's moet je toch ook invoerrechten betalen of niet dan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 09:54 schreef Vision het volgende:
zeker weten doe ik het niet maar invoerrechten krigj je normaal meen ik pas als je voor vrij hoge bedragen dingen in het buitenland koopt. Lijkt me niet dat zoiets ook voor t-shirts geldt. (Ik had er met mijn shirts uit de UK iig geen last van).
Verzendkosten betaal je (uiteraard) wel, tenzij het bedrijf die kosten op zich neemt (zoals play.com doet)
Hier staat dat er $ 15 bij komt voor diegene die van buiten de US bestellen. Is wel erg veel of niet? Kan dan beter nog wat meer dingen bestellen.quote:Orders can take 3-8 days to process and 1-3 weeks to ship. Shipping & handling charges will be added to order at checkout. For non US residents, an additional shipping and handling charge of $15.00 will be added for the first item and $1.00 for each additional item.
op mijn dvds en cds heb ik iig nog nooit invoerrechten betaald.quote:Op zaterdag 24 april 2004 09:59 schreef Vulpecula het volgende:
Bij cd's moet je toch ook invoerrechten betalen of niet dan?
dat verschilt per site. Sommigen rekenen wat extra's, andere vragen gewoon het bedrag wat ze kwijt zijn bij UPS/DHL/FedEx/etcquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:34 schreef super-muffin het volgende:
hoeveel verzends kosten betaal je dan? of scheelt dat per site?
Verzendskosten verschillen heel erg per site. Je moet van te voren goed kijken wat ze rekenen en als het niet vermeld is even een mailtje sturen. Ook is het verstandig om bij meerdere sites te kijken om prijzen te vergelijken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
hoeveel verzends kosten betaal je dan? of scheelt dat per site?
De T-shirts zijn niet hier in nederland te verkrijgen. Tenminste niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:15 schreef DIJK het volgende:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/interneti.htm
Tot 22 euro betaal je dus niets. Maar dat is wel incl verzendkosten e.d.
Het beste is idd het laten aanmerken als een gift. Anders blijft het een gok of ze het openmaken of niet. Meestal maken ze em open (als er geen sticker op zit) en ben je de pineut en krijg je naheffing en soms laten ze em gewoon door. En als er geen bon bijzit ben je ook nog afhankelijk van de (waarschijnlijk wel conservatieve) schatting van de waarde.
Wat voor T-shirt wil je hebben trouwens, want $22,50 is wel vrij veel IMHO. En daarbij nog eens $15 verzendkosten. Weet je zeker dat het niet goedkoper kan?
Wat een onzin eigenlijk! We hebben het hier over een paar t-shirtsquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:15 schreef DIJK het volgende:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/interneti.htm
Tot 22 euro betaal je dus niets. Maar dat is wel incl verzendkosten e.d.
Het beste is idd het laten aanmerken als een gift. Anders blijft het een gok of ze het openmaken of niet. Meestal maken ze em open (als er geen sticker op zit) en ben je de pineut en krijg je naheffing en soms laten ze em gewoon door. En als er geen bon bijzit ben je ook nog afhankelijk van de (waarschijnlijk wel conservatieve) schatting van de waarde.
Wat voor T-shirt wil je hebben trouwens, want $22,50 is wel vrij veel IMHO. En daarbij nog eens $15 verzendkosten. Weet je zeker dat het niet goedkoper kan?
Toch niet zo goed gezocht danquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:54 schreef Vulpecula het volgende:
De T-shirts zijn niet hier in nederland te verkrijgen. Tenminste niet dat ik weet.
Dit zijn de T-shirts:
Bedankt voor de tip, bespaart me toch weer wat geld!quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:37 schreef DIJK het volgende:
[..]
Toch niet zo goed gezocht dan.
Beide Tshirts hadden ze bij large (www.large.nl) voor 20 euro per stuk. Ook duur, maar dan zit je niet met dat import gedoe. Die ene is wel uitverkocht helaas zag ik. (de blauwe)
En qua prijzen kan het in de US nog een stuk goedkoper. 2 min gegoogled -->
Bij Goodrock.com hebben ze beide shirts voor rond de 13 dollar per stuk. Die vragen wel 12 dollar voor verzending van het 1e shirt en dan 2.50 voor elke extra, maar dat lijkt me nog altijd een stuk goedkoper dan de 22.50 (+15 en 1 shipping) die jij noemde. Dan zit je wel weer met de invoerrechten enzo maar oke.
Mooie shirts én goede band trouwens.
Ow ja XXL, dat is lastig ja. Bijna alle shops gaan maar tot XL. Ik heb daar zelf voldoende aan, maar ik kan me voorstellen dat met 2 meter je liever een XXL hebt ja.quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:28 schreef Vulpecula het volgende:
Zijn alleen niet in mijn maat te verkrijgen. Toch shit dat ik 2 meter ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |