abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18646188
Dat lijkt me zo verdomd moeilijk.
Ik zit er serieus over te denken binnenkort te stoppen met roken ( heb een aanloop nodig), maar ik bemerk dat ik juist meer rook ( erg veel) wanneer ik aan het computeren ben.
Beste fokkers die gestopt zijn met roken, wat zijn jullie alternatieven voor het roken?( met name tijdens het computeren).. ik kan me geen computermoment zonder peukje voorstellen.
Wie weten trekken jullie mij over de streep

Graag serieuze reacties
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zaterdag 24 april 2004 @ 02:37:21 #2
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_18646216
Ik heb gewoon alles weggepleurd. Gewoon je peuken of je shag in de prullenbak gooien. Misschien dat je zo verslaafd bent dat je weer nieuwe haalt of dat je ze zelfs uit de prullenbak haalt, maar op een gegeven moment voel je je dan ook een ontzettende zwakke kneus en zul je minder gauw roken. Bij mij werkt het in ieder geval. In 1 keer trouwens.
pi_18646228
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:37 schreef EMW het volgende:
Ik heb gewoon alles weggepleurd. Gewoon je peuken of je shag in de prullenbak gooien. Misschien dat je zo verslaafd bent dat je weer nieuwe haalt of dat je ze zelfs uit de prullenbak haalt, maar op een gegeven moment voel je je dan ook een ontzettende zwakke kneus en zul je minder gauw roken. Bij mij werkt het in ieder geval. In 1 keer trouwens.
Knap
Tja, de drempel om dat te doen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18646238
Lollies! Kauwgum! Ikea tandenstokers!
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zaterdag 24 april 2004 @ 02:41:31 #5
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_18646276
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:38 schreef Brennie het volgende:

[..]

Knap
Gewoon doen, niet bij nadenken. Pak je peuken en breek ze door de midden. Als je van t roken af wil moet dat lukken en zal t ook fijn voelen om dat te doen. Daarna, als ze in de prullenbak liggen, wordt t pas moeilijk. Maar ik mag hopen dat je nog een beetje eigenwaarde hebt en ze niet uit de prullenbak vist. En als je dan toch weer een moet roken, koop een pakkkie en gooi daarna de rest vd sigaretten weer weg. Op een gegeven moment koop je dan ook geen nieuwe peuken meer.
pi_18646297
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:41 schreef EMW het volgende:

[..]

Gewoon doen, niet bij nadenken. Pak je peuken en breek ze door de midden. Als je van t roken af wil moet dat lukken en zal t ook fijn voelen om dat te doen. Daarna, als ze in de prullenbak liggen, wordt t pas moeilijk. Maar ik mag hopen dat je nog een beetje eigenwaarde hebt en ze niet uit de prullenbak vist. En als je dan toch weer een moet roken, koop een pakkkie en gooi daarna de rest vd sigaretten weer weg. Op een gegeven moment koop je dan ook geen nieuwe peuken meer.
Ben helaas nog niet zo ver, maar thanks voor het advies
pi_18646299
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lollies! Kauwgum! Ikea tandenstokers!
* Noteert*
  zaterdag 24 april 2004 @ 02:45:40 #8
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_18646311
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:43 schreef Brennie het volgende:

[..]

* Noteert*
NEE! Je moet t radicaal aanpakken! Nicotine laat je niet zo makkelijk off the hook.

Desperate times call for desperate measures
pi_18646331
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:45 schreef EMW het volgende:

[..]

NEE! Je moet t radicaal aanpakken! Nicotine laat je niet zo makkelijk off the hook.

Je hebt gelijk.. maar de drang om een peuk op te steken is nog ff te groot.
In mijn geval moet er eerst iets drastisch gebeuren ( ziek worden ofzo)
Dit topic moet me meer redenen en alternatieven bieden, want ik heb echt het idee dat ik dat nodig heb
pi_18646336
Ik ga zo slapen.. lees het later weer
pi_18646337
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:45 schreef EMW het volgende:

Zo is het mij anders wel gelukt. Met lollies en kauwgum. En als omgekeerde psychologie altijd mijn laatste pakje shag gewoon bij me, zodat ik zou kunnen roken als het echt zou moeten.
pi_18646365
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zo is het mij anders wel gelukt. Met lollies en kauwgum. En als omgekeerde psychologie altijd mijn laatste pakje shag gewoon bij me, zodat ik zou kunnen roken als het echt zou moeten.
Apart idd!
Ik ga maffen, truste
pi_18646373
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:38 schreef Brennie het volgende:

[..]

Knap
Ik wil wel helpen.
pi_18646383
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:51 schreef Brennie het volgende:
part idd!
Ik ga maffen, truste
Ja, ik ga ook maar eens van mijn deels weer opgeschoonde longen genieten in bed. .

Truste.
pi_18646390
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook maar eens van mijn deels weer opgeschoonde longen genieten in bed. .

Truste.

Bye
pi_18646396
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik wil wel helpen.
Kom maar op met de tips
Maar lees ze morgen.
pi_18646405
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:54 schreef Brennie het volgende:

[..]

Kom maar op met de tips
Maar lees ze morgen.
Ik bedoel de peuken weggooien.
  zaterdag 24 april 2004 @ 05:10:39 #18
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_18647390
kauwgom :] of vanilla stokje :]
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_18648055
Inderdaad kauwgum werkte bij mij wel relaxt.
Zat de hele dag erop te kauwen , overal pakjes mee naar toe slepen enzo...

Lollie's lijken me ook wel relaxt , maar denk erom als je steeds iets neemt waar suiker in zit dat de kilo's erbij komen.

Als je wilt heb ik wel een leuk tooltje voor je waarmee je kunt bij houden hoeveel peuken je niet meer gerookt hebt en wat je daarmee hebt uitgespaard.
  zaterdag 24 april 2004 @ 08:18:03 #20
11029 WiSeGuY187
goodfella 4 life
pi_18648163
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 02:48 schreef Brennie het volgende:

[..]

In mijn geval moet er eerst iets drastisch gebeuren ( ziek worden ofzo)
ziek worden is een goed plan ..... had vorig jaar een oorontsteking waardoor ik 3 dagen helemaal plat lag..... daarna niet meer gestart met roken
you know that film ? what's it called ... the oklahoma kid... well i'm the oklahoma kid
pi_18648193
Netjes!
Ik ben 2 jaar terug gestopt omdat ik eigenlijk voor een hele grote operatie zou gaan en dus een gezond lichaam wilde hebben , daar paste roken niet bij.
En omdat de wonden van niet rokers beter schijnen te genezen en dus minder lidteken weefsel zichtbaar zou zijn heb ik daar dus mijn keuze op gezet.
Maar ik durfde de operatie niet door te laten gaan , kwam in een stress volle situatie terecht en begon weer te roken.
Nu ben ik weer gestopt omdat ik voor een kleine operatie moest.
Na de operatie vond ik een sigaret rond uit smerig en koste het totaal geen energie om te stoppen.
Clean sinds 24 oktober 2003
Bevalt me prima.
  zaterdag 24 april 2004 @ 09:47:59 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_18648601
Ik stel voor: koop een waterkan (1 liter)... Vul die tot de rand met water... En voor elke keer dat je om mij onbekende reden zin zou hebben in dodelijke verslavende middelen (ook wel sigaretten genaamd), drink je eerst die waterkan leeg! Gegarandeerd dat je niet meer dan 8 peuken per dag aankan :-)
censuur :O
pi_18648639
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 09:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik stel voor: koop een waterkan (1 liter)... Vul die tot de rand met water... En voor elke keer dat je om mij onbekende reden zin zou hebben in dodelijke verslavende middelen (ook wel sigaretten genaamd), drink je eerst die waterkan leeg! Gegarandeerd dat je niet meer dan 8 peuken per dag aankan :-)
En als je bang bent dat je dood gaat aan watervergifiging, gooi je die kan water over je hoofd in plaats van hem op te drinken..... helpt niet genoeg? nog een kan. Nog niet genoeg? Gooi de kan water dan over de peuken heen, kijk maar eens hoe ze dan nog branden
pi_18648655
koop een powerball!! ben je gegarrandeerd afgeleid van het roken
- Want die van een olifant is toch het langste
pi_18648675
die zijn cool!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')