Wat hij zegt.. en stoppen emt roken werkt natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:14 schreef rickyB het volgende:
Opnieuw schilderen, maar vooraf eerst goed schoonmaken met water & ammonia. Daarna een busje 'isoleer' van Alabastine over de verkleuring spuiten, anders komt de vlek weer door de nieuwe verf heen. Veel succes en enorm veel verf plezier
Idd, stoppen met roken en dan opnieuw schilderenquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:21 schreef kibber het volgende:
[..]
Wat hij zegt.. en stoppen emt roken werkt natuurlijk ook
Moet je wel eerst opnieuw schilderen
OFFtopicquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:35 schreef Kondros het volgende:
Ik wit dus op kot en rook daar ook. <Maar ik heb nu gemerkt dat miijn witte muren boven mijn pc enzo vuil zijn. Is er een manier om dit weg te krijgen ?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:28 schreef marq het volgende:
[..]
OFFtopic
op kot he, da's toch (iets) voor op kamers gaan?
Dat komt er nou van, roken.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:25 schreef Kondros het volgende:
kut, echt opnieuw schilderen ?
is er geen middeltje om het eraf te vegen... zo heel heel vuil is het ook weer nie thoor
sowieso stoppen met roken! en weer witten!quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:35 schreef Kondros het volgende:
Ik wit dus op kot en rook daar ook. <Maar ik heb nu gemerkt dat miijn witte muren boven mijn pc enzo vuil zijn. Is er een manier om dit weg te krijgen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |