abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18637619
Hebben er hier ook nog mensen last (gehad) van drukkende oogpijn? Ik wordt er niet goed van! Het gaat ook gepaard met hoofdpijn in mijn achterhoofd! auw :'(
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:30:24 #2
57075 bouly
friends te koop
pi_18638218
laat je ogen es nakijken...lenzen/bril nodig misschien?
of je hebt ze maar een verkeerde stekrte..
pi_18638305
Er is ook zo'n soort hoofdpijn waarbij het lijkt alsof je ogen fijn worden geknepen. Maar mensen met dat soort hoofdpijn hebben ook zin hun kop tegen de muur te slaan....(en doen dat soms ook..)
pi_18638377
Wellicht een virus op je oog(spier), dat had ik een maand of 4 geleden. Het kan ook een verhoogde oogdruk zijn, maar dat komt niet vaak voor bij jonge mensen, aldus de dokter.
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:40:29 #5
57075 bouly
friends te koop
pi_18638399
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 18:35 schreef MarSuperstar het volgende:
Er is ook zo'n soort hoofdpijn waarbij het lijkt alsof je ogen fijn worden geknepen. Maar mensen met dat soort hoofdpijn hebben ook zin hun kop tegen de muur te slaan....(en doen dat soms ook..)
clusterhoofdpijn
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:42:00 #6
92914 Eowyntje
oh well, what ever, nevermind.
pi_18638427
ik heb er toevallig nu last van, maar dat komt omdat ik te lang naar t beeldscherm zit te kijken
:: : s u z a n n e : ::
pi_18643741
Vaak openbaart zich problemen met de ogen bij het werken achter het beeldscherm, misschien tijd om 's een oogtest te laten doen. Als je ook 'droge' ogen hebt, helpen vaak oogdruppels.
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes
  vrijdag 23 april 2004 @ 23:21:29 #8
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_18643970
Verkeerde lenzen? Daarvan heb ik heel veel last van mijn ogen gehad een paar maanden terug. Mijn lenzen waren als het ware te bol voor mijn ogen. (Tja ook leuk om te weten, ik heb platte ogen )
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:09:53 #9
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_18651386
Ja dat heb ik ook al mijn hele leven ! Vroeger als kind was het echt onhebbelijk niet te verdragen, dan MOEST ik gaan slapen tegen de pijn, als ik dan weer wakker werd was het meestal over. Nu heb ik er met vlagen nog last van, als ik een pilletje (nurofen) inneem kan ik het wel hebben. Ik heb wel eens 1 keer geprobeerd gewoon door te gaan met oogpijn zonder slapen en zonder pilletje, nou ik heb het geweten. Ik werd - misselijk en helemaal week van binnen.

Vroeger voor naar de oogarts geweest en alles maar niemand heeft ooit iets kunnen vinden.
Ik heb zelf wel een beetje ontdekt dat ik het krijg als ik te weinig heb geslapen, maar er zijn uitzonderingen op die regel

Al met al je bent niet de enige ! En ik ook niet dus
....in de donkere nacht.
pi_18651961
kan oogmigraine zijn. Heb het zelf ook en lijkt precies op wat jij omschrijft. Heb er accod voor gekregen van de huisarts.
pi_18672176
kheb nu geen bril of lenzen.En ik heb helemaal geen moeite met lezen (dichtbij en veraf) dus of het aan me zicht ligt?.....
Veder heb ik het minimaal 2 keer per week
pi_18728967
De oogarts kan eventueel je oogdruk meten. Dan zet ie een pin op je oog en duwt ie erop, en kijken maar hoe snel hij terugveert. Dat is echt zooooo freaky!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')