abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18635124
Hallo lieve mensjes,

Ik heb een beetje een probleempje. Ik ben 17 jaar en ik wil heel al een half jaar heel graag een tongpiercing. Ik heb mij hierover heel goed laten informeren enzo...alleen ik heb mn ouders nogniet weten te overtuigen. Ze vinden het verschrikkelijk! Ze denken dat je anders gaat praten, gaat slissen en vinden het verminking van je lichaam. Ik heb verder geen piercings of tattoos. Maar een tongpiercing lijkt me zo mooi!

Heeft iemand ervaring met een tongpiercing en of met ouders overhalen dat ze het toch goed vinden!?

Alvast bedankt!

X Leintje
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:50:17 #2
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_18635223
Gewoon even wachten tot je 18 bent, dat duurt meestal minder lang dan het overhalen van ouders.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_18635289
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gewoon even wachten tot je 18 bent, dat duurt meestal minder lang dan het overhalen van ouders.
dat duurt nog tot eind augustus! Ik wil hem graag voor de zomer!

X
pi_18635349
Ik heb een tongpiercing, en ik praat nog volkomen normaal. Ik ben verder een heel beschaafd meisje. Als je je piercing zat bent kun je hem er weer uit halen, en omdat het je tong betreft, blijft er geen zichtbaar litteken achter.

*Laat dit anders maar even aan je ouders lezen.*

Als ze er echt tegen zijn heb je natuurlijk gewoon pech en zul je nog even moeten wachten, maar zo te horen zijn ze niet goed geïnformeerd. Zoals ik al zei, ik slis niet, ik praat gewoon. Alleen de eerste paar dagen krijg je een dikke tong (wat vrij logisch is) maar dat trekt snel weer weg.

Succes!
Toeps
pi_18635409
[Centraal] piercings deel 3

Daar staan heel veel tips en dergelijke in. Daar dus graag verder gaan alsjeblieft .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')