*present*quote:Op zondag 9 mei 2004 19:02 schreef DeeCruise het volgende:
Weet niet of Elegy nog komt hier, maar indien wel..heb een foto gevonden waar ik met mijn vriendin op sta, zij het een beetje vaag aangezien het in de kroeg genomen is....Interesse? Denk nl dat er weer een hoop onnodig commentaar komt indien ik em hier post...
Dat ziet er best goed uit, moet ik zeggenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:58 schreef DeeCruise het volgende:
On its way...ik verwacht wel voor zover dat mogelijk is een (eerlijke) reactie...
doenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:04 schreef Elegy het volgende:
Ik was afgelopen vrijdag in Den Haag met mijn zus, wat rondzoeken naar kleding. In Snuffel (Schoolstraat) vond ik een uniform jasje dat prima kon dienen als zomerjas. toen we weer buiten stonden vertelde mijn zus het volgende:
"De vrouw die in de winkel stond vroeg aan mij of je nog vrijgezel was. Ze vond je namelijk wel een lekker ding."
Die vrouw in kwestie was geloof ik ergens eind 40(maar wel getrouwd, met de man die achter de kassa stond, geloof ik...)
Misschien ga ik daar binnenkort maar weer eens langs
Wij wachten met smart op de Elegy-gaat-met-vrouw-van-Snuffel-naar-wastlandfeest-postquote:Op maandag 10 mei 2004 15:04 schreef Elegy het volgende:
Ik was afgelopen vrijdag in Den Haag met mijn zus, wat rondzoeken naar kleding. In Snuffel (Schoolstraat) vond ik een uniform jasje dat prima kon dienen als zomerjas. toen we weer buiten stonden vertelde mijn zus het volgende:
"De vrouw die in de winkel stond vroeg aan mij of je nog vrijgezel was. Ze vond je namelijk wel een lekker ding."
Die vrouw in kwestie was geloof ik ergens eind 40(maar wel getrouwd, met de man die achter de kassa stond, geloof ik...)
Misschien ga ik daar binnenkort maar weer eens langs
vtel!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ben zaterdagnacht nog even langsgewipt bij een 'oude' vriendin. MAN o MAN...!
quote:Op maandag 10 mei 2004 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
vtel!!!
Langsgewipt, no less...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ben zaterdagnacht nog even langsgewipt bij een 'oude' vriendin. MAN o MAN...!
Vertel ons eens wat meer detailsquote:Op maandag 10 mei 2004 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Langsgewipt, no less...
Oudere vrouw signing out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |