1 van 25 en 1 van 29. Toen ik 22, respectievelijk 23 jaar was/ben.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als voorzitter moet jij eerstnee ik doe niet in getallen, ik doe in ervaringen.
zeg dat je geil bent en haar wil neuken. misschien moet je daarvóór eerst met een fles wijn aankomen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:34 schreef Fixers het volgende:
Verlegen als ik benal wel wat hints gegeven richting een bepaald persoon, een lente of 3-4 ouder maar al wel heel wat ervarener. Maar dat is in mijn geval ook geen kunst.
Versiertips zijn welkom
Die fles zal ik eerst zelf leeg moeten drinken. Dat worden er dus twee.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg dat je geil bent en haar wil neuken. misschien moet je daarvóór eerst met een fles wijn aankomen.
Ik zou éérst met een fles wijn aankomen, of een etentje ofzo? Of om te beginnen ergens op een terras wat drinken? Dat moet wel kunnen met dit weerquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg dat je geil bent en haar wil neuken. misschien moet je daarvóór eerst met een fles wijn aankomen.
Flesje Absinth? Dat staat nog très artistique ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:41 schreef Fixers het volgende:
[..]
Die fles zal ik eerst zelf leeg moeten drinken. Dat worden er dus twee.
Ze is een mede studente en dus ook hotello. (zonder sjaaltje, dat wel). Ik denk dat een fles goeie champagne beter in de smaak zal vallen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Flesje Absinth? Dat staat nog très artistique ook
Of een sherry![]()
Je moet ergens mee beginnen, ik zie mezelf niet echt naar iemand stappen onder het mom van: "Hee lekkere stoot, zin in een goeie wip?" Oke dat heeft twee mogelijke uitkomsten:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:54 schreef DeeCruise het volgende:
hmmz, op 22 jarige leeftijd een meid van 25? Noem ik niet echt ouder....Ikzelf 22 en vriendin heb van 33...
<kent zichzelf exta punten toe>
Zin in noch zo'n schaamteloze scharrel?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef SethGecko het volgende:
Heej! Ik ben nu 33 en mijn laatste "scharrel" was 21. En hij schaamde zich niet eensch![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zin in noch zo'n schaamteloze scharrel?![]()
Ik doelde eigenlijk meer op mezelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:36 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Zeker, daarom ga ik vanavond ook de stad in,hehe. Of bedoelde je dat niet?
Snap het hele gedoe niet...ben je nog maagd? Neej, hoe heb je dan je vorige vriendin het nest in gekregen? Gebruik dat dan...djeez, alsof je weet ik wat allemaal anders moet doen...quote:Je moet ergens mee beginnen, ik zie mezelf niet echt naar iemand stappen onder het mom van: "Hee lekkere stoot, zin in een goeie wip?" Oke dat heeft twee mogelijke uitkomsten:
1. Ze geeft me een klap in het gezicht.
2. Ze trekt me aan m'n arm mee naar de dichtsbijzijnde geschikte plek.
Ik denk dat je me verward met iemand anders DeeCruise. Ik heb nog nooit een vriendin gehad in dezin van sexuele relatie.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Snap het hele gedoe niet...ben je nog maagd? Neej, hoe heb je dan je vorige vriendin het nest in gekregen? Gebruik dat dan...djeez, alsof je weet ik wat allemaal anders moet doen...
Moet dit dan? Weet niet of jij nu zo ontzettend lelijk bent, maar Ik schaam me ook absoluut niet voor mijn vriendin...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef SethGecko het volgende:
Heej! Ik ben nu 33 en mijn laatste "scharrel" was 21. En hij schaamde zich niet eensch![]()
Dat dacht ik ook al, ik zat je maar te fuckenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op mezelf.
Eh...wel eens van "sarcasme" gehoord?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Moet dit dan? Weet niet of jij nu zo ontzettend lelijk bent, maar Ik schaam me ook absoluut niet voor mijn vriendin...
Wat heeft dit nu weer met het topic te maken, of ik wel/niet lelijk ben? Waar ben je op uit, om me persoonlijk aan te vallen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef DeeCruise het volgende:
nope, wel van lelijke vrouwen van 33, hence my question...
ik zag juist een opportunity voor de jongeman, maar helaas, dat zit natuurlijk ook in het pakket als je jonge mannetjes versiertquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:43 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met het topic te maken, of ik wel/niet lelijk ben? Waar ben je op uit, om me persoonlijk aan te vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |