je moet hem gewoon eerst ff leren kennen !quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:54 schreef Tokay het volgende:
Neen, ik groet geen vreemde mannen.![]()
Voegt hij iets toe aan mijn leven?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:55 schreef Bosbeetle het volgende:
je moet hem gewoon eerst ff leren kennen !
Ron Nockvocht teert al jaren op een uitkering maar hij is wel schoon op zichzelf. Eigenlijk wou ron koortdanser worden maar hij heeft niet zo'n goed evenwichts gevoel. Ron raakt mensen keer op keer diep met zijn levensverhaal. En van het grote nokvocht geslacht is hij de enige nokvocht die nog over is! Ron woont heden ten dage in het mooie schubbekutjeveen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Voegt hij iets toe aan mijn leven?
Is hij aardig? Heeft hij humor? Is hij schoon? Is hij slim?
Zo ja, dan OVERWEEG ik hem te groeten.
Zeg hem dat maar.
nee zijn zus heet femke nokvocht-halsemaquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik durf het niet te vragen, maar heet zijn zus toevallig Non Rokvocht?
Zo ja, laat dan maar zitten.
Ik wil hem best voor je groeten maar ik lik nog liever een catus dan dat ik ron nokvocht een kusje geef.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:12 schreef Tokay het volgende:
Okee, Bosbeetle, je hebt me overtuigd.
Doe hem de hartelijke groeten, en geef hem maar een lekker kusje namens mij.
Tongzoen dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wil hem best voor je groeten maar ik lik nog liever een catus dan dat ik ron nokvocht een kusje geef.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tongzoen dan?
Een stevige handdruk dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:nee dus niet hè
tuurlijk dat hoort bij een goede groet even als het amicale heffen van de hoed !quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een stevige handdruk dan?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Kom op mensen groet ron nou ff hij kikkert er altijd zo van op als iemand hem groet !
Wie is die theo dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook theo neman groet ron nokvocht
www.ottoboy.tk !quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook theo neman groet ron nokvocht
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:37 schreef Zwansen het volgende:
En waarom niet die geniale sub van PP?
geniale subs van PP bestaan niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:37 schreef Zwansen het volgende:
En waarom niet die geniale sub van PP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |