good enoughquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
's geen zus, maar een "Zus" wel goed lezen he;P
Die koppeling heeft geen schuld. ik heb de corolla zo enorm veelvuldig gebruikt, dat ondanks het goede onderhoud de slijtage een keer toeslaat.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien de vorige eigenaar, denk niet dat Tjabbo dat ding iedere keer door de bodem trapt..
je bent gewoon een pendaalridderquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die koppeling heeft geen schuld. ik heb de corolla zo enorm veelvuldig gebruikt, dat ondanks het goede onderhoud de slijtage een keer toeslaat.
De vorige eigenaar was er net zo zuinig op als ik, dus dat was ook geen ragger.
pedaal. niet pendaal.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je bent gewoon een pendaalridder![]()
nee ok. bijna 2 ton is toch ook goed.. bij ford o.i.d. moet je na 50k al een nieuwe
das waar ook...quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
pedaal. niet pendaal.:&
dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:43 schreef Tjabbo het volgende:
En 2 ton is echt wel veel hoor. de auto is ook al 11 jaar oud
ik ook he, ik ook, toch?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ook...
nog steeds last van je waterhoofd?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:56 schreef ook_gek het volgende:
ik ben er weer.
Het eerste wat door m,n hoofd gaat als ik dit topic zie is.
*blub* *blub*
owww... het was maar 1 voorbeeld.. stond ook o.i.d. m.a.w. over het algemeen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij 50k al koppeling vervangen met een Ford? bij 220.000 had ik nog nergens last van..
motoren zijn meestal ook niet slecht, het is meer alles wat er omheen hangt (lees autoquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nouja.. Ik had dan ook nog een model wat nog zeer degelijk was, na mijn model is de kwaliteit zegmaar achteruit gegaan..
*130 km zonder olie rijden, en dan gewoon niet vast komen te staan..*
50k maal 6 ja, ik ken al zo 3 Ford's welke pas bij 300.000kmquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je bent gewoon een pendaalridder![]()
nee ok. bijna 2 ton is toch ook goed.. bij ford o.i.d. moet je na 50k al een nieuwe
wat voor auto was dat dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat viel nog mee, alleen was bij mij alles nog van staal... En toen ik dat ongeluk kreeg werd m dat meteen fataal..
oke, oke is er een beter voorbeeld.. want dit schiet niet op natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
50k maal 6 ja, ik ken al zo 3 Ford's welke pas bij 300.000kmeen nieuwe koppeling moesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |