abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18627816
Ik ben op zoek naar het bord spel Civilization. Niet die uitgebracht is door AH, maar de 'gewone' Sid Meier- versie (Eagle Games).
Wie o wie maakt me blij?

P.S. Het spel moet wel kompleet zijn en in goede staat , dus niet volledig uitgewoond. Daarnaast zou het fijn zijn als je het spel zou willen opsturen...

[ Bericht 8% gewijzigd door Ms_NES op 23-04-2004 10:32:27 (pic erbij) ]
pi_18628103
Sorry, ik heb het spel wat je bedoeld, wil het alleen niet kwijt.

Ik heb wel een tip: ik heb destijds het spel gekocht bij het American Book Center (http://www.abc.nl/) Ze zitten in Den Haag (Lange Poten) en Amsterdam (Kalverstraat). Anders kun je het natuurlijk via internet direct bestellen bij Eaglegames (http://www.eaglegames.net/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=EGS&Category_Code=BG)

BTW: De Avalon Hill game Civilization is de basis, hierop is later de PC game gebaseerd, waar deze boardgame weer is op gebaseerd. Maar de Avalon Hill games Civilization en Advanced Civilization (bezit ik beide, zeer de moeite waard!) zijn dus de basis.
pi_18629169
@Alexand: jammer dat je 'm niet kwijt wilt... maar dat snap ik wel.
Thanx a lot voor de tips, maar ik had het spel liever 2e hands (ivm een lagere prijs dan in de shops).

Yep, je chronologie is perfect uiteraard. Maar ik geloof dat de Avalon Hill versie hier niet zo in de smaak viel jammer genoeg...vandaar dat ik jaag op deze nieuwe versie van Civ.
  vrijdag 23 april 2004 @ 19:39:43 #4
84708 Outcaster
het houdt een keer op
pi_18639548
het is een beetje offtopic, ik weet het, maar heeft iemand voor mij de spelregels (versie 2) van dit fantastische bordspel?
Ik vind het een leuk spel, maar we hebben vaak nogal heftige discussies over het aanvallen....

pi_18659204
Item gevonden; dit topic mag dicht.
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:24:10 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_18661479
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')