abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1317866
Ik ga even ophouden met posten hier, voor ik echt pissig word op mensen....

1 op de 3/4 mannen gaat vreemd, zorg dat jij er niet 1 van bent!

donderdag 2 augustus 2001 @ 16:21:22 #127
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1317895
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga even ophouden met posten hier, voor ik echt pissig word op mensen....

1 op de 3/4 mannen gaat vreemd, zorg dat jij er niet 1 van bent!

Relax tex zolang je maar trots op jezelf kunt zijn.

Verbeter de wereld begin bij jezelf

Hard, gemeen en snel
pi_1317916
Jep man, daarom voel ik me vaak iets beter dan anderen nou ik heb het weer gehad voor vandaag, toch een leuk topic, hoewel nogal wat mensen kinderachtig moeten reageren om reacties uit te lokken. Maar dat is op zich al humor
  donderdag 2 augustus 2001 @ 16:33:21 #129
10814 dalai-incognito
tijd voor een nieuwe crew
pi_1317943
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:34 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Ben een echte bikkel en maak het eerst uit voordat je vreemdgaat
en dit kan niet hard en vaak genoeg gezegd worden!!!
mensen deugen niet, jij misschien wel ook niet
  donderdag 2 augustus 2001 @ 16:37:08 #130
10814 dalai-incognito
pi_1317965
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:44 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Het kan ook zo zijn dat je pas doordat je vreemd gaat bedenkt; de relatie waarin ik zat/zit deugt kennelijk niet, anders was ik nu niet veemd gegaan.

Ik geef toe, het is misschien naief, maar kan wel gebeuren.

naief? DOM!!!

sorry Jojogirl, maar hoe krom kan je denken...

donderdag 2 augustus 2001 @ 16:42:53 #131
10814 dalai-incognito
pi_1318009
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 14:52 schreef Merel het volgende:
Vroeger dacht ik er ook heel zwart-wit over, vreemdgaan was slecht, punt. Maar ik ben er inmiddels wel achtergekomen dat er inderdaad grijze gebieden zijn. Je kunt niet zomaar alle mensen die ooit vreemd zijn gegaan over 1 kam scheren.
niet de mensen wel de daden(?)
  Moderator donderdag 2 augustus 2001 @ 16:46:40 #132
8781 crew  Frutsel
pi_1318029
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:33 schreef dalai-incognito het volgende:

[..]

en dit kan niet hard en vaak genoeg gezegd worden!!!

Tja...maar als je het eerst uitmaakt ga je niet meer vreemd... Dus eerst uitmaken en dan vreemd gaan?

(geintje hoor...)

voordat Tranceptor helemaal gestoord wordt...

vrijdag 3 augustus 2001 @ 04:28:45 #133
331 Merel
Be here now.
pi_1321885
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:37 schreef dalai-incognito het volgende:

[..]

naief? DOM!!!

krom? eerder realistisch
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1321906
Ben gewoon van mening dat mensen die vreemd gaan hoe zat ze ook zijn het bewust doen omdat ze niet genoeg om hun vriend/vriendin geven en ik ben er 1 van ...
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 09:23:39 #135
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1322225
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 04:45 schreef SittingDuck het volgende:
Ben gewoon van mening dat mensen die vreemd gaan hoe zat ze ook zijn het bewust doen omdat ze niet genoeg om hun vriend/vriendin geven en ik ben er 1 van ...
Waarom begin je dan wel een relatie op basis van niets eigenlijk? dat begrijp ik niet of je moet er genot in scheppen anderen bewust geestelijk pijn te doen
Hard, gemeen en snel
pi_1322685
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:42 schreef Tri-face het volgende:
op dat punt is het voor mij bijna hetzelfde als moord. Het moedwillig vernielen van iets speciaals. Het met opzet pijn doen van een ander en in dit geval het leven van kinderen beinvloeden op een manier die niet goed kan zijn.

Ik vind dat je dat nog mag accepteren en nooit mag goedpraten of bagataliseren. Ik vind dat het moet worden afgestraft.

Zullen we er maar kampen voor inrichten?

Stel je aub niet zo aan man

Het is heel vervelend ja, maar jij doet net alsof het een misdaad is.

Misschien kan je maar beter in Afghanistan gaan wonen....

vrijdag 3 augustus 2001 @ 11:09:41 #137
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1322714
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:37 schreef dalai-incognito het volgende:

[..]

naief? DOM!!!

Als je jong bent en in 1 van je eerste relaties zit vind ik het niet zo vreemd dat je pas op zo'n moment ziet dat het eigenlijk niet goed maar gaat. Sommige relaties komen weinig dingen tegen die de relatie op de proef stellen en dan kan het zijn dat zoiets gebeurd.
pi_1322741
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 15:57 schreef Aneurism het volgende:

[..]

En daarom is het ook geoorloofd, maar waar ik geen respect voor heb zijn de mensen die anderen pijn doen in hun tocht naar geluk, dit in de vorm van vreemdgaan.

True, maar.... door schade en schande ben ik erachter gekomen dat je toch echt zelf voor je eigen geluk moet zorgen. Niemand anders doet het. Dat daarbij soms zaken gebeuren die anderen kwetsen is niet netjes en heel vervelend, maar vaak een noodzakelijk kwaad.

Ik spreek uit ervaring......

vrijdag 3 augustus 2001 @ 11:13:29 #139
1687 poep
praat geen poep
pi_1322744
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:09 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Als je jong bent en in 1 van je eerste relaties zit vind ik het niet zo vreemd dat je pas op zo'n moment ziet dat het eigenlijk niet goed maar gaat. Sommige relaties komen weinig dingen tegen die de relatie op de proef stellen en dan kan het zijn dat zoiets gebeurd.

Dit is tenminste realistisch!
houdt van spannend...
pi_1322796
Mensen mensen, welk niveau zitten we hier nou?
Kijk eens naar een situatie, je kan mij niet vertellen dat er geen andere optie is dan vreemdgaan. Je kan het wel leuk gaan goedpraten, maar iemand pijn doen kan je ook doen met uitmaken, wanneer je vreemdgaat verneder je iemand en daarnaast ook jezelf. Jij laat zien aan die ander dat jij niet voldoende respect hebt voor deze persoon om gewoon even netjes te wachten en het te beindigen, en zelf verlaag je je op een niveau wat alleen maar egoisme en dierlijke verlangens kent. Op zich niet mis met dierlijke verlangens, maar het moet niet ten koste gaan van een ander. Ligt dus denk ik behoorlijk aan je houding, hoe makkelijk jij er zelf in bent. Want zeg nou zelf, je bent behoorlijk zwak als je niet even een dagje kan wachten met iemand te palen of gepaald te worden. Tegenwoordig met al die communicatie mogelijkheden kan je altijd iemand wel direct bereiken.
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 11:30:50 #141
331 Merel
Be here now.
pi_1322867
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:03 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Situaties zijn verschillend, natuurlijk, maar vreemdgaan is vreemdgaan. Jij bent gewoon meegegaan in de grote stroom van 'er is een grijs gebied, we zijn nog jong, het kan gebeuren'.

Ik ben meegegaan in de grote stroom? Hoe dan? Ik ben nog nooit vreemdgegaan!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1322871
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:20 schreef Aneurism het volgende:
Je kan het wel leuk gaan goedpraten, maar iemand pijn doen kan je ook doen met uitmaken, wanneer je vreemdgaat verneder je iemand en daarnaast ook jezelf. Jij laat zien aan die ander dat jij niet voldoende respect hebt voor deze persoon om gewoon even netjes te wachten en het te beindigen, en zelf verlaag je je op een niveau wat alleen maar egoisme en dierlijke verlangens kent.
Je kan het ook overdrijven.
Er zijn situaties waarin alles niet zo zwart/wit is.
Je bent en blijft een mens. Je maakt fouten en doet domme dingen. Daar leer je van en het is een onderdeel van het mens zijn.
Relaties zijn 1 v/d moeilijkste maar ook 1 v/d leukste dingen in het leven. Maar simpel en zwart-wit zijn ze absoluut niet. Vroeger (maw toen ik een jaar of 19 was) dacht ik ook zo zwart-wit, maar ondertussen weet ik wel beter.

PS. De opmerking dat je iemand vernedert en er geen respect voor hebt slaat nergens op en komt direct uit de Jenny Jones-show. Ik ben wel eens vreemd gegaan, maar ik vernederede de dame met wie ik was ABSOLUUT niet, en heb ZEKER wel respect voor haar. Het feit dat ik op een bepaald moment viel voor een ander en daarmee rommelde alvorens het uit te maken, doet daar niks aan af.
Soms moet je eerst dingen meemaken voordat je erover kan praten

vrijdag 3 augustus 2001 @ 11:32:30 #143
331 Merel
Be here now.
pi_1322877
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:13 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

True, maar.... door schade en schande ben ik erachter gekomen dat je toch echt zelf voor je eigen geluk moet zorgen. Niemand anders doet het. Dat daarbij soms zaken gebeuren die anderen kwetsen is niet netjes en heel vervelend, maar vaak een noodzakelijk kwaad.

Ik spreek uit ervaring......

Zo is het helemaal ja..
pi_1322912
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:31 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven.
Er zijn situaties waarin alles niet zo zwart/wit is.
Je bent en blijft een mens. Je maakt fouten en doet domme dingen. Daar leer je van en het is een onderdeel van het mens zijn.
Relaties zijn 1 v/d moeilijkste maar ook 1 v/d leukste dingen in het leven. Maar simpel en zwart-wit zijn ze absoluut niet. Vroeger (maw toen ik een jaar of 19 was) dacht ik ook zo zwart-wit, maar ondertussen weet ik wel beter.

PS. De opmerking dat je iemand vernedert en er geen respect voor hebt slaat nergens op en komt direct uit de Jenny Jones-show. Ik ben wel eens vreemd gegaan, maar ik vernederede de dame met wie ik was ABSOLUUT niet, en heb ZEKER wel respect voor haar. Het feit dat ik op een bepaald moment viel voor een ander en daarmee rommelde alvorens het uit te maken, doet daar niks aan af.

Ik ga niet iemand bedriegen om vervolgens mijn acties goed te gaan praten, zo'n lul ben ik nou ook weer niet. Hoe weet jij wat zij gevoeld heeft, jij mag het niet zien als vernedering maar misschien dat zij er anders over dacht?
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 11:36:05 #145
331 Merel
Be here now.
pi_1322913
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 16:03 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Situaties zijn verschillend, natuurlijk, maar vreemdgaan is vreemdgaan. Jij bent gewoon meegegaan in de grote stroom van 'er is een grijs gebied, zijn nog jong, het kan gebeuren'.

Vreemdgaan heeft toch niks met leeftijd te maken?

Al moet ik zeggen dat bij alles wat ik tot nu toe hier geschreven heb, ik het wel had over volwassen relaties, niet de relatie van twee 15-jarigen die verliefd zijn geworden op elkaars nieuwe merkschoenen.

vrijdag 3 augustus 2001 @ 11:48:03 #146
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1323051
De grote grijze schemergebieden
oftewel:
* sataN bekijkt het eens van de andere kant

Jongens zeg, het lijkt hier wel de zwarte kousen kerk! Ten eerste: natuurlijk is vreemdgaan niet netjes, in sommige relaties zelf dodelijk en heel erg pijnlijk. Maar ik kan me toch wel voorstellen dat het gebeurt.

Wat is er aan de hand als je vreemdgaat? dan is er iets vreselijk mis met je huidige relatie! Dat staat voor mij wel vast, ik heb het dus over vreemdgaan als in volkomen verliefd worden op een ander terwijl je een relatie hebt, niet voor de sex met een ander het bed in duiken terwijl je een relatie hebt.
Dat tweede kan ik me nml totaal níet voorstellen.

Wat ik me wel voor kan stellen is dat je een relatie hebt, en dat gaat niet goed. Het zeurt door, het doet pijn, het is allemaal niet duidelijk, en dan kom je iemand tegen.
BOEM, liefde. Vonken, flitsen, alles erop en eraan. Dat kan je kans zijn, je liefde-voor-het-leven-kans, en met een hoofd vol vlinders redeneert niemand logisch.

Natuurlijk kan je zeggen dat je dan eerst je huidige relatie moet verbreken, maar het gaat om de gevoelens. Kwa gevoel ga je eik al vreemd op het moment dat je gevoelens hebt voor een ander, die je eigenlijk zou moeten hebben voor je partner.
Geloof me, die partner gaat het ook niet leuk vinden als jij hem/haar komt vertellen dat je het uitmaakt omdat je verliefd bent op een ander.
Waarom is het dan zo heel veel vreselijker als je hebt toegegeven aan die verliefdheid?
En dan bedoel ik niet dat je iemand al maanden bedriegt, maar dat je er voor jezelf dus ook net achter bent.

Wat ik me ook voor kan stellen (andere situatie) is dat je vreemd gaat omdat je niet weg kan van je partner. Want, weet ik veel, je hebt kinderen ofzo. Natuurlijk is het een stuk netter om dan je probleemgevoelend met je partner te bespreken, maar er zijn mensen die absoluut nooit over polygamie kunnen nadenken, laat staan er dagelijks mee te maken hebben.
Dus misschien doe je dan je partner wel minder pijn door het niet te vertellen?

(disclaimer achteraf; dit zijn geen eigen ervaringen, en ook geen dingen die ik totaal goed keur, maar ik zoek die andere kant dus)

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 11:48:49 #147
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1323058
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:31 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

in ieder geval zul je haar hiermee pijn gedaan hebben en dat heb je bewust gedaan door te kiezen om eerst vreemd te gaan en het daarna pas uit te maken. Dat vind ik persoonlijk respectloos t.o.v. diegene waarmee je een afspraak (lees relatie) hebt.
Hard, gemeen en snel
pi_1323096
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:48 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

in ieder geval zul je haar hiermee pijn gedaan hebben en dat heb je bewust gedaan door te kiezen om eerst vreemd te gaan en het daarna pas uit te maken. Dat vind ik persoonlijk respectloos t.o.v. diegene waarmee je een afspraak (lees relatie) hebt.

Het is nutteloos dit te zeggen.. ze zullen nooit begrijpen wat je iemand kan aandoen.
pi_1323188
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:53 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Het is nutteloos dit te zeggen.. ze zullen nooit begrijpen wat je iemand kan aandoen.

Dat is absoluut niet waar.
Ik ben ook tot tweemaal toe keihard aan de kant gezet/belazerd door dames van wie ik veel hield.
En ja het deed enorm pijn.

Echter, later kom je erachter dat je soms gewoon voor jezelf moet kiezen.
Anders ga je er zelf aan onderdoor.
Dat doe ik dus nu ook. Begrijp me niet verkeerd, het deed mij nog steeds enorm pijn om de andere partij te kwetsen, maar op een gegeven moment moet je gewoon aan jezelf gaan denken. Anders trek je het op de lange termijn niet.

pi_1323208
Ik zeg niet dat het fout is iemand te dumpen, maar wel de manier waarop, en nu ga ik eten Jummie shoarma van bep de kantine juf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')