abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:44:23 #26
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_1316330
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:34 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

Boelshit, als je niet wil gebeurd het je niet. Gebeurd het wel dan stond je er voor open, en dan is je huidige relatie kennelijk niet genoeg waard geweest.

Met Vreemdgaan/overspel doe je iemand waar je van houdt bewust veel pijn , in mijn ogen heeft dat niks met liefde of houden van te maken en dus is je huidige relatie dan gebaseerd op leugens.

Ben een echte bikkel en maak het eerst uit voordat je vreemdgaat

Het kan ook zo zijn dat je pas doordat je vreemd gaat bedenkt; de relatie waarin ik zat/zit deugt kennelijk niet, anders was ik nu niet veemd gegaan.

Ik geef toe, het is misschien naief, maar kan wel gebeuren.

donderdag 2 augustus 2001 @ 13:45:54 #27
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1316349
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ze doen het, maar ik hoor het alleen maar van vrouwen de laatste tijd...

Ik walg van zowel man als vrouw die vreemdgaat, ongeacht welke omstandigheden. Er is maar 1 mogelijk excuus wat mij betreft en dat is een afspraak met je partner verder is het om te

Waarom zijn zoveel mensen tegenwoordig toch zo ongeloofelijk egoistisch en achterbaks, ikke en de rest kan stikke

Hard, gemeen en snel
pi_1316353
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:44 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Het kan ook zo zijn dat je pas doordat je vreemd gaat bedenkt; de relatie waarin ik zat/zit deugt kennelijk niet, anders was ik nu niet veemd gegaan.

Dat is wel de meest domme beredenering die je kan maken, als je iemand gaat zoenen, dan ben ik vent genoeg, en ik hoop dat er vrouwen zijn die vrouw genoeg zijn... Die zeggen :" Ho wacht effe, ik heb een relatie, dat moet ik eerst oplossen voordat ik met je ga zoenen of het bed in duik..."

Anders is idd je relatie een leugen.

pi_1316363
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:45 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Ik walg van zowel man als vrouw die vreemdgaat, ongeacht welke omstandigheden. Er is maar 1 mogelijk excuus wat mij betreft en dat is een afspraak met je partner verder is het om te

Waarom zijn zoveel mensen tegenwoordig toch zo ongeloofelijk egoistisch en achterbaks, ikke en de rest kan stikke

Helemaal mee eens, respect en moeilijke situaties is geen plaats meer voor, Het MOET LEUK ZIJN! DAT GAAT VOOR!

-edit- oops de vergeten, want mensen die zo denken zijn niet meer dan om van te kotsen...

[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 02-08-2001 13:47]

pi_1316368
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:41 schreef poep het volgende:
Is het niet zo dat in een goede relatie geen overspel voorkomt, maar dat zoiets voorkomt wanneer de relatie minder goed is? dat je er op zo'n moment pas achter komt? Volgens mij is het zo dat je wanneer je dus een goede relatie hebt je geen gevoelens voor anderen kunt krijgen! (ik heb hier erg weinig ervaring in maar ik denk dat het zo gaat!)
En dat wanneer het wel gebeurt je niet alleen de overspel pleger fout is maar dat het een combinatie van factoren is? In een goed huwlijk valt niet te stoken....
zoals ik al zei: heb dan eerst het lef om te scheiden en dan pas verder gaan met een relatie. Ga niet binnen je huwelijk op zoek naar seksueel genot achter de rug om van je partner.
Vreemdgaan hoeft niet, je kunt namelijk altijd eerst scheiden of uit elkaar gaan. Je kunt altijd eerst over je probleem praten en proberen om het op te lossen met zijn tweeen.

Vreemdgaan is niet te rechtvaardigen

Mad Scientist!
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:49:49 #31
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1316386
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:44 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Er is altijd een moment dat je er aan toegeeft, als je dat dan wil moet je stoppen en je idd afvragen of je huidige relatie goed genoeg is. Zo niet dan eerst je huidige relatie beindigen, ipv misselijkmakend, sneaky vreemdgaan. Daarna ga je je gang maar.

gelukkig heeft Smoeldriaan geen ervaring met dit soort situaties en hij hoopt er ook nooit ervaring mee te krijgen

Hard, gemeen en snel
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:50:25 #32
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1316395
quote:
Boeten zeg ik, omdat ze moet leren dat ze dit gedrag niet kan veroorloven, ze zorgt eerst maar voor een scheiding en dan mag ze van bil gaan, maar tot die tijd zit ze in een huwelijk met twee kinderen. Hoort ze trouw te zijn aan haar man en aan haar kinderen.
Boeten gaat tever.
Als de man en vrouw al uit elkaar zijn, maar de scheiding is er nog niet door (bureaucratisch geneuzel enzo, vakantie, enz) dan denk ik niet dat je iemand tegen kan houden. Zowieso keur ik je houding af. een relatie is iets tussen 2 mensen. daar heb jij (als buitenstaander) weinig mee te maken. Wat je wel kan doen is die man inlichten wat er gaande is. maar wat die man er vervolgens mee doen is niet jouw zaak maar een zaak tussen man en vrouw. Dus uitspraken als gezicht eraf enzo keur ik ook ten zeerste af. Ik ben het met je eens dat vreemdgaan ONWIJS KUT IS en ik kijk mensen die vreemdgaan ook direct met een andere blik aan. maar ik ga niemand fysiek te lijf ofzo. ik laat ze alleen merken dat ik t afkeur, maar verder nix.
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:52:47 #33
4177 Jojogirl
pi_1316414
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:46 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Dat is wel de meest domme beredenering die je kan maken, als je iemand gaat zoenen, dan ben ik vent genoeg, en ik hoop dat er vrouwen zijn die vrouw genoeg zijn... Die zeggen :" Ho wacht effe, ik heb een relatie, dat moet ik eerst oplossen voordat ik met je ga zoenen of het bed in duik..."

Anders is idd je relatie een leugen.

Tja de wereld is helaas geen roze wolk en sommige relaties eindigen helaas in een leugen, terwijl ze ooit toch echt mooi en goed begonnen.
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:53:11 #34
1687 poep
praat geen poep
pi_1316418
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:47 schreef Tri-face het volgende:

[..]

Vreemdgaan is niet te rechtvaardigen

Ik probeer het niet te rechtvaardigen, maar ik vond dat er wat kort door de bocht geredeneerd werd en dat er misschien meerdere invalshoeken zijn.
Maar zoals je hebt gelezen heb ik er zelf geen ervaring mee.
houdt van spannend...
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:55:46 #35
4177 Jojogirl
pi_1316443
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:49 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Er is altijd een moment dat je er aan toegeeft, als je dat dan wil moet je stoppen en je idd afvragen of je huidige relatie goed genoeg is. Zo niet dan eerst je huidige relatie beindigen, ipv misselijkmakend, sneaky vreemdgaan. Daarna ga je je gang maar.

gelukkig heeft Smoeldriaan geen ervaring met dit soort situaties en hij hoopt er ook nooit ervaring mee te krijgen

* Jojogirl heeft hier helaas wel ervaring mee, ging vreemd tijdens een vakantie en heeft het zodra ze terug was opgebiecht en haar relatie be-eindigd.
pi_1316450
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:52 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Tja de wereld is helaas geen roze wolk en sommige relaties eindigen helaas in een leugen, terwijl ze ooit toch echt mooi en goed begonnen.

NEE! je maakt door zo'n actie alles kapot, ook die goede dingen, want als die echt een waarde hadden gehad dan zou je vreemdgaan nooit iemand aandoen.
pi_1316488
een relatie is inderdaad iets van twee mensen maar zodra een van die twee een derde erbij betrekt zonder het aan de partner te vragen en daarmee moedwillig mensen (kinderen) die er niets mee te maken hebben, op emotioneel vlak schaadt, dan vind ik dat het niet langer meer iets is tussen twee personen.
Mad Scientist!
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:59:55 #38
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1316491
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:52 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Tja das de brute werkelijkheid, het is alleen jammer dat er bij velen dan ook gelijk alle stoppen doorslaan en al het respect voor de ander is verdwenen en de liefde voor de ander is vervangen door egoisme, haat en domheid.

Misschien iets te zeggen voor de stelling,

mensen die vreemdgaan zonder afspraak zijn niet te vertrouwen, egoïstisch en eigenlijk geen nieuwe relatie meer waard

Hard, gemeen en snel
  donderdag 2 augustus 2001 @ 14:01:49 #39
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1316505
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:59 schreef Tri-face het volgende:
een relatie is inderdaad iets van twee mensen maar zodra een van die twee een derde erbij betrekt zonder het aan de partner te vragen en daarmee moedwillig mensen (kinderen) die er niets mee te maken hebben, op emotioneel vlak schaadt, dan vind ik dat het niet langer meer iets is tussen twee personen.
Klopt deels.
Het is gewoon ONWIJS fout dat je vreemd gaat en in mijn ogen niet goed te praten. wees dan kerel genoeg....
Het is echter wel zo dat ze dit ZELF moeten oplossen....
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
  donderdag 2 augustus 2001 @ 14:02:37 #40
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1316514
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:55 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

* Jojogirl heeft hier helaas wel ervaring mee, ging vreemd tijdens een vakantie en heeft het zodra ze terug was opgebiecht en haar relatie be-eindigd.

Ik wil het proberen te begrijpen al wordt dat lastig maar

waarom vreemdgegaan?
waarom niet gewacht totdat de huidige relatie over was

Hard, gemeen en snel
pi_1316539
quote:
Dus niet! In alle 5 serieuze relaties die ik in mijn 23 jarige bestaan heb gehad is er 100% nooit vreemd gegaan! Zowel ik niet als zij, het kan dus ook anders
quote:
Boelshit, als je niet wil gebeurd het je niet. Gebeurd het wel dan stond je er voor open, en dan is je huidige relatie kennelijk niet genoeg waard geweest.
Met Vreemdgaan/overspel doe je iemand waar je van houdt bewust veel pijn , in mijn ogen heeft dat niks met liefde of houden van te maken en dus is je huidige relatie dan gebaseerd op leugens.

Ben een echte bikkel en maak het eerst uit voordat je vreemdgaat

quote:
Voor mij is de enige oplossing dan, einde relatie
quote:
Vreemdgaan is met een egoistische actie, je weet dat je er iemand anders, of zelfs meerderen, enorm veel leed mee berokkent.
Mee eens, mee eens en mee eens.
  donderdag 2 augustus 2001 @ 14:06:39 #42
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1316553
Iedereen gaat hier een beetje kortzichtig met oordelen gaan slingeren...
Elke situatie is anders...
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:56 schreef Aneurism het volgende:

[..]

NEE! je maakt door zo'n actie alles kapot, ook die goede dingen, want als die echt een waarde hadden gehad dan zou je vreemdgaan nooit iemand aandoen.

Nee het gezeik en zelfmedelijden van het slachtoffer maken alles kapot.
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  donderdag 2 augustus 2001 @ 14:09:03 #43
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_1316578
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 14:06 schreef KingShakur het volgende:
[..]

sorry hoor maar dit is wel veruit de meest botte reactie die ik hier tot nu toe heb gelezen.

Jij ziet het slachtoffer nu als schuldige

Hard, gemeen en snel
  donderdag 2 augustus 2001 @ 14:12:10 #44
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1316601
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 14:09 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
sorry hoor maar dit is wel veruit de meest botte reactie die ik hier tot nu toe heb gelezen.
Jij ziet het slachtoffer nu als schuldige
mee eens.
Het slachtoffer kan er normaal gesproken geen ruk aan doen dat z'n (ex-)vriendin/vrouw vreemd gaat/ is gegaan.
  donderdag 2 augustus 2001 @ 14:13:12 #45
4177 Jojogirl
pi_1316610
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 13:59 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Tja das de brute werkelijkheid, het is alleen jammer dat er bij velen dan ook gelijk alle stoppen doorslaan en al het respect voor de ander is verdwenen en de liefde voor de ander is vervangen door egoisme, haat en domheid.

Misschien iets te zeggen voor de stelling,

mensen die vreemdgaan zonder afspraak zijn niet te vertrouwen, egoïstisch en eigenlijk geen nieuwe relatie meer waard

* Jojogirl is heel blij dat er mensen zijn die het niet eens zijn met deze stelling.

Anders was ik een relatie die nu al 5 jaar duurt misgelopen en dat zou ik doodzonde vinden omdat ik hem echt nooit meer kwijt wil.

donderdag 2 augustus 2001 @ 14:15:10 #46
4177 Jojogirl
pi_1316629
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 14:02 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Ik wil het proberen te begrijpen al wordt dat lastig maar

waarom vreemdgegaan?
waarom niet gewacht totdat de huidige relatie over was

Omdat ik zo jong en naief was dat me pas op het moment dat ik vreemdging duidelijk was dat die relatie niet klopte.

Heel stom ik weet het, maar wel waar.

donderdag 2 augustus 2001 @ 14:15:27 #47
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1316634
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 14:13 schreef Jojogirl het volgende:
Anders was ik een relatie die nu al 5 jaar duurt misgelopen en dat zou ik doodzonde vinden omdat ik hem echt nooit meer kwijt wil.
hieruit begrijp ik dat je wel enorm geleerd hebt (op de een of andere manier) van je vreemdgaan?
mag ik vragen op welke manier (no offence, puur informatief)
pi_1316635
wat zou jij doen als hij vreemdgaat JojoGirl?
Mad Scientist!
pi_1316654
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 14:06 schreef KingShakur het volgende:
[..]

Tuuuuurlijk weet je wanneer we elkaar weer eens zien hebben we het er nog wel eens over...
pi_1316661
Ik walg van vreemdgangers,

Moge zij allen uit hun lijden verlost worden

Er zijn teveel mensen met te weinig ruggegraat en te weinig verantwoordelijkheidsbesef op deze wereld.
Er is geen excuus voor vreemdgaan, het is gewoon het laagste wat je kan doen. Het is nooit de drank, de avond, je eigen relatie, jij bent het. Als je je niet happy voelt in je relatie, DOE ER WAT AAN, mensen.
En zoniet, maak er dan een eind aan!

*haat vreemdgangers en duldt ze ook niet in zijn omgeving*

Als je een vriend vamme bent en vreemdgaat ( om welke reden dan ook) DOEI! Ik hoef dat soort mensen niet in mijn omgeving

En kom niet aanzetten dat het een keer kan gebeuren, je laat het gebeuren. Wees dan zo fatsoenlijk en verantwoordelijk om de relatie met je partner te verbreken, ongeacht de consequenties.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')