quote:Het kan ook zo zijn dat je pas doordat je vreemd gaat bedenkt; de relatie waarin ik zat/zit deugt kennelijk niet, anders was ik nu niet veemd gegaan.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:34 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:Boelshit, als je niet wil gebeurd het je niet. Gebeurd het wel dan stond je er voor open, en dan is je huidige relatie kennelijk niet genoeg waard geweest.
Met Vreemdgaan/overspel doe je iemand waar je van houdt bewust veel pijn
, in mijn ogen heeft dat niks met liefde of houden van te maken en dus is je huidige relatie dan gebaseerd op leugens.
Ben een echte bikkel en maak het eerst uit voordat je vreemdgaat
Ik geef toe, het is misschien naief, maar kan wel gebeuren.
quote:Ik walg van zowel man als vrouw die vreemdgaat, ongeacht welke omstandigheden. Er is maar 1 mogelijk excuus wat mij betreft en dat is een afspraak met je partner verder is het om te
Op donderdag 02 augustus 2001 13:40 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ze doen het, maar ik hoor het alleen maar van vrouwen de laatste tijd...
Waarom zijn zoveel mensen tegenwoordig toch zo ongeloofelijk egoistisch en achterbaks, ikke en de rest kan stikke
quote:Dat is wel de meest domme beredenering die je kan maken, als je iemand gaat zoenen, dan ben ik vent genoeg, en ik hoop dat er vrouwen zijn die vrouw genoeg zijn... Die zeggen :" Ho wacht effe, ik heb een relatie, dat moet ik eerst oplossen voordat ik met je ga zoenen of het bed in duik..."
Op donderdag 02 augustus 2001 13:44 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Het kan ook zo zijn dat je pas doordat je vreemd gaat bedenkt; de relatie waarin ik zat/zit deugt kennelijk niet, anders was ik nu niet veemd gegaan.
Anders is idd je relatie een leugen.
quote:Helemaal mee eens, respect en moeilijke situaties is geen plaats meer voor, Het MOET LEUK ZIJN! DAT GAAT VOOR!
Op donderdag 02 augustus 2001 13:45 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Ik walg van zowel man als vrouw die vreemdgaat, ongeacht welke omstandigheden. Er is maar 1 mogelijk excuus wat mij betreft en dat is een afspraak met je partner verder is het om te
Waarom zijn zoveel mensen tegenwoordig toch zo ongeloofelijk egoistisch en achterbaks, ikke en de rest kan stikke
-edit- oops de vergeten, want mensen die zo denken zijn niet meer dan om van te kotsen...
[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 02-08-2001 13:47]
quote:zoals ik al zei: heb dan eerst het lef om te scheiden en dan pas verder gaan met een relatie. Ga niet binnen je huwelijk op zoek naar seksueel genot achter de rug om van je partner.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:41 schreef poep het volgende:
Is het niet zo dat in een goede relatie geen overspel voorkomt, maar dat zoiets voorkomt wanneer de relatie minder goed is? dat je er op zo'n moment pas achter komt? Volgens mij is het zo dat je wanneer je dus een goede relatie hebt je geen gevoelens voor anderen kunt krijgen! (ik heb hier erg weinig ervaring in maar ik denk dat het zo gaat!)
En dat wanneer het wel gebeurt je niet alleen de overspel pleger fout is maar dat het een combinatie van factoren is? In een goed huwlijk valt niet te stoken....
Vreemdgaan is niet te rechtvaardigen
quote:Er is altijd een moment dat je er aan toegeeft, als je dat dan wil moet je stoppen en je idd afvragen of je huidige relatie goed genoeg is. Zo niet dan eerst je huidige relatie beindigen, ipv misselijkmakend, sneaky vreemdgaan. Daarna ga je je gang maar.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:44 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Het kan ook zo zijn dat je pas doordat je vreemd gaat bedenkt; de relatie waarin ik zat/zit deugt kennelijk niet, anders was ik nu niet veemd gegaan.
gelukkig heeft Smoeldriaan geen ervaring met dit soort situaties en hij hoopt er ook nooit ervaring mee te krijgen
quote:Boeten gaat tever.
Boeten zeg ik, omdat ze moet leren dat ze dit gedrag niet kan veroorloven, ze zorgt eerst maar voor een scheiding en dan mag ze van bil gaan, maar tot die tijd zit ze in een huwelijk met twee kinderen. Hoort ze trouw te zijn aan haar man en aan haar kinderen.
quote:Tja de wereld is helaas geen roze wolk en sommige relaties eindigen helaas in een leugen, terwijl ze ooit toch echt mooi en goed begonnen.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:46 schreef Aneurism het volgende:[..]
Dat is wel de meest domme beredenering die je kan maken, als je iemand gaat zoenen, dan ben ik vent genoeg, en ik hoop dat er vrouwen zijn die vrouw genoeg zijn... Die zeggen :" Ho wacht effe, ik heb een relatie, dat moet ik eerst oplossen voordat ik met je ga zoenen of het bed in duik..."
Anders is idd je relatie een leugen.
quote:Ik probeer het niet te rechtvaardigen, maar ik vond dat er wat kort door de bocht geredeneerd werd en dat er misschien meerdere invalshoeken zijn.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:47 schreef Tri-face het volgende:[..]
Vreemdgaan is niet te rechtvaardigen
quote:* Jojogirl heeft hier helaas wel ervaring mee, ging vreemd tijdens een vakantie en heeft het zodra ze terug was opgebiecht en haar relatie be-eindigd.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:49 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Er is altijd een moment dat je er aan toegeeft, als je dat dan wil moet je stoppen en je idd afvragen of je huidige relatie goed genoeg is. Zo niet dan eerst je huidige relatie beindigen, ipv misselijkmakend, sneaky vreemdgaan. Daarna ga je je gang maar.
gelukkig heeft Smoeldriaan geen ervaring met dit soort situaties en hij hoopt er ook nooit ervaring mee te krijgen
quote:NEE! je maakt door zo'n actie alles kapot, ook die goede dingen, want als die echt een waarde hadden gehad dan zou je vreemdgaan nooit iemand aandoen.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:52 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Tja de wereld is helaas geen roze wolk en sommige relaties eindigen helaas in een leugen, terwijl ze ooit toch echt mooi en goed begonnen.
quote:Tja das de brute werkelijkheid, het is alleen jammer dat er bij velen dan ook gelijk alle stoppen doorslaan en al het respect voor de ander is verdwenen en de liefde voor de ander is vervangen door egoisme, haat en domheid.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:52 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Tja de wereld is helaas geen roze wolk en sommige relaties eindigen helaas in een leugen, terwijl ze ooit toch echt mooi en goed begonnen.
Misschien iets te zeggen voor de stelling,
mensen die vreemdgaan zonder afspraak zijn niet te vertrouwen, egoïstisch en eigenlijk geen nieuwe relatie meer waard
quote:Klopt deels.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:59 schreef Tri-face het volgende:
een relatie is inderdaad iets van twee mensen maar zodra een van die twee een derde erbij betrekt zonder het aan de partner te vragen en daarmee moedwillig mensen (kinderen) die er niets mee te maken hebben, op emotioneel vlak schaadt, dan vind ik dat het niet langer meer iets is tussen twee personen.
quote:Ik wil het proberen te begrijpen al wordt dat lastig maar
Op donderdag 02 augustus 2001 13:55 schreef Jojogirl het volgende:[..]
* Jojogirl heeft hier helaas wel ervaring mee, ging vreemd tijdens een vakantie en heeft het zodra ze terug was opgebiecht en haar relatie be-eindigd.
waarom vreemdgegaan?
waarom niet gewacht totdat de huidige relatie over was
quote:
Dus niet! In alle 5 serieuze relaties die ik in mijn 23 jarige bestaan heb gehad is er 100% nooit vreemd gegaan! Zowel ik niet als zij, het kan dus ook anders
quote:
Boelshit, als je niet wil gebeurd het je niet. Gebeurd het wel dan stond je er voor open, en dan is je huidige relatie kennelijk niet genoeg waard geweest.
Met Vreemdgaan/overspel doe je iemand waar je van houdt bewust veel pijn , in mijn ogen heeft dat niks met liefde of houden van te maken en dus is je huidige relatie dan gebaseerd op leugens.Ben een echte bikkel en maak het eerst uit voordat je vreemdgaat
quote:
Voor mij is de enige oplossing dan, einde relatie
quote:Mee eens, mee eens en mee eens.
Vreemdgaan is met een egoistische actie, je weet dat je er iemand anders, of zelfs meerderen, enorm veel leed mee berokkent.
quote:Nee het gezeik en zelfmedelijden van het slachtoffer maken alles kapot.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:56 schreef Aneurism het volgende:[..]
NEE! je maakt door zo'n actie alles kapot, ook die goede dingen, want als die echt een waarde hadden gehad dan zou je vreemdgaan nooit iemand aandoen.
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 14:06 schreef KingShakur het volgende:
Iedereen gaat hier een beetje kortzichtig met oordelen gaan slingeren...
Elke situatie is anders...
[..]Nee het gezeik en zelfmedelijden van het slachtoffer maken alles kapot.
Jij ziet het slachtoffer nu als schuldige
quote:mee eens.
Op donderdag 02 augustus 2001 14:09 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:sorry hoor maar dit is wel veruit de meest botte reactie die ik hier tot nu toe heb gelezen.
Jij ziet het slachtoffer nu als schuldige
quote:* Jojogirl is heel blij dat er mensen zijn die het niet eens zijn met deze stelling.
Op donderdag 02 augustus 2001 13:59 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Tja das de brute werkelijkheid, het is alleen jammer dat er bij velen dan ook gelijk alle stoppen doorslaan en al het respect voor de ander is verdwenen en de liefde voor de ander is vervangen door egoisme, haat en domheid.
Misschien iets te zeggen voor de stelling,
mensen die vreemdgaan zonder afspraak zijn niet te vertrouwen, egoïstisch en eigenlijk geen nieuwe relatie meer waard
Anders was ik een relatie die nu al 5 jaar duurt misgelopen en dat zou ik doodzonde vinden omdat ik hem echt nooit meer kwijt wil.
quote:Omdat ik zo jong en naief was dat me pas op het moment dat ik vreemdging duidelijk was dat die relatie niet klopte.
Op donderdag 02 augustus 2001 14:02 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Ik wil het proberen te begrijpen al wordt dat lastig maar
waarom vreemdgegaan?
waarom niet gewacht totdat de huidige relatie over was
Heel stom ik weet het, maar wel waar.
quote:hieruit begrijp ik dat je wel enorm geleerd hebt (op de een of andere manier) van je vreemdgaan?
Op donderdag 02 augustus 2001 14:13 schreef Jojogirl het volgende:
Anders was ik een relatie die nu al 5 jaar duurt misgelopen en dat zou ik doodzonde vinden omdat ik hem echt nooit meer kwijt wil.
quote:Tuuuuurlijk weet je wanneer we elkaar weer eens zien hebben we het er nog wel eens over...
Op donderdag 02 augustus 2001 14:06 schreef KingShakur het volgende:
Iedereen gaat hier een beetje kortzichtig met oordelen gaan slingeren...
Elke situatie is anders...
[..]Nee het gezeik en zelfmedelijden van het slachtoffer maken alles kapot.
Moge zij allen uit hun lijden verlost worden
Er zijn teveel mensen met te weinig ruggegraat en te weinig verantwoordelijkheidsbesef op deze wereld.
Er is geen excuus voor vreemdgaan, het is gewoon het laagste wat je kan doen. Het is nooit de drank, de avond, je eigen relatie, jij bent het. Als je je niet happy voelt in je relatie, DOE ER WAT AAN, mensen.
En zoniet, maak er dan een eind aan!
*haat vreemdgangers en duldt ze ook niet in zijn omgeving*
Als je een vriend vamme bent en vreemdgaat ( om welke reden dan ook) DOEI! Ik hoef dat soort mensen niet in mijn omgeving
En kom niet aanzetten dat het een keer kan gebeuren, je laat het gebeuren. Wees dan zo fatsoenlijk en verantwoordelijk om de relatie met je partner te verbreken, ongeacht de consequenties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |