Ben ik het volkomen mee eensquote:Op donderdag 22 april 2004 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
BORIS![]()
Tis toch een lachertje dat JK en Maud er nog inzitten, terijl Irma en Marlies weggestemd zijn![]()
Dat zullen we nog wel zien..quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:17 schreef Ludacriss het volgende:
Boris wint zeker! Dat is nu wel duidelijk denk ik!
En JK is degene die de 2de plaats in gaat nemen
Hoi Meikequote:Op vrijdag 23 april 2004 00:58 schreef Shirley het volgende:
JK gaat er zaterdag uit en Boris wint! Mark my words!
Boris vermaakt me nog prima. De rest is gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:36 schreef Skwish het volgende:
Boris is veruit de populairste op dit moment van die 3 en Maud en JGay komen telkens met de hakken over de sloot. Maar het wordt ook saai voor het programma als Boris elke ronde aan de top doorgaat.
Zo vaak isquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:36 schreef Skwish het volgende:
Maud en JGay komen telkens met de hakken over de sloot.
Veel te weinig...quote:Op vrijdag 23 april 2004 03:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo vaak isJ.K.
toch nog niet op de schopstoel beldand?
Mee eensquote:Op vrijdag 23 april 2004 08:05 schreef Cee het volgende:
Zolang JK niet in de finale zit maakt 't me geen donder meer uit wie er wint.
Mee eensquote:Op donderdag 22 april 2004 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis toch een lachertje dat JK en Maud er nog inzitten, terijl Irma en Marlies weggestemd zijn![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat het nog raar zal lopen......... Jk Idol 2004???? (ik hoop het niet!)
quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:26 schreef Apehaar het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Maud gaat winnen. Ik had eigenlijk gehoopt op Marlies. maarja....
En ik snap niet waarom die meiden zo wild worden van Boris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |