Tuurlijk. Hind en Boris zijn ook exacte kopieën van elkaarquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Het ligt in de lijn der verwachtingen dat Boris er vanavonduit gaat. Vorig jaar op dit moment was het Hind die uitermate onverwachts eruit moest terwijl ze verreweg de beste was. Dit jaar is die twijfelachtige eer voor Boris denk ik.
Op basis van de getoonde zangkwaliteiten zou dat het meest logische zijn (hoewel: maud i.p.v. JK in de finale was dan mss beter).quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:53 schreef mrcool het volgende:
Als je het mij vraagt gaat Maud er vanavond uit, en wint Boris uiteindelijk!
Ligt eraan wat in de regeltjes staat.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ik had het vorige week al gehoord omdat ik spaans spreek, maar zo erg is dat toch niet?.
Hey Scopequote:Op zaterdag 24 april 2004 20:46 schreef Scope het volgende:
Ik vind het ook hoor. Diskwalificeren die JK!
Dromen zijn bedrog.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:55 schreef BVO het volgende:
JK gaat er vanavond uit. Maud wordt bij de uitslag naar voren geroepen zoals Jamai vroig jaar en hoort dat ze doorgaat. Vervolgens zeggen ze dat Boris en JK heel dicht bijelkaar zaten qua aantal stemmen maar moet JK weg.
Zo heb ik het gedroomd tenminste.
Zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat in de regeltjes staat.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:56 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat BVO's droom uit gaat komen
Ja, da's toch niet raar? in de regels staat ook dat afgevallen kandidaten in andere programma's voorlopig niet mogen zingen. Dat is op zich ook raar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Regel 1: het is de deelnemers verboden te vragen op hen te stemmen..
Hij kan wel zingen en "performen". En vooral dat eerste is toch het belangrijkste als een single wordt uitgebracht ...quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Alleen van mij mag Boris weg. Wat een galbak is dat
.
geilquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:57 schreef SCH het volgende:
Laat dat Idols maar zitten Roel, wil je mijn nieuwe dekbedovertrek zien
Cactussen die op Jim lijkenquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
geil
leuk motiefje?
Van mij mag ie ook wegquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Alleen van mij mag Boris weg. Wat een galbak is dat
.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Cactussen die op Jim lijken
Ja, en anders is er Albert Verlinde nogquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:00 schreef Skwish het volgende:
Ach wat maakt het uit. Deze laatste 3 krijgen toch wel een platencontract netzoals vorig jaar toen het ook het geval was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |