Het gaat hier toch nooit ergens over?!?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, 't gaat nog nergens over, zie ik.
Dat wilde ik ook net zeggen!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het gaat hier toch nooit ergens over?!?![]()
Dag Tommie!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou goed, iedereen een fijne avond. Ik ga een verjaardag vieren.
Allemaal stemmen op Boris!
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Het ligt in de lijn der verwachtingen dat Boris er vanavonduit gaat. Vorig jaar op dit moment was het Hind die uitermate onverwachts eruit moest terwijl ze verreweg de beste was. Dit jaar is die twijfelachtige eer voor Boris denk ik.
Ik ben echt benieuwd of de programmaleiding hem hiervoor zal bestraffen, in ieder geval mag ie er zeker uit wat mij betreftquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:46 schreef Scope het volgende:
Ik vind het ook hoor. Diskwalificeren die JK!
Ik vind het ook wel slimquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:47 schreef SCH het volgende:
Klasse actie van JK![]()
Het is zeker slim maar ook valsspelen en dat vind ik wel zo laf.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel slim
Waarom zouden ze? Ik had het vorige week al gehoord omdat ik spaans spreek, maar zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:47 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd of de programmaleiding hem hiervoor zal bestraffen
ff kijken of er vanavond wat over word gezegd, misschien bij Backstage ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:51 schreef erikh het volgende:
[..]
Het is zeker slim maar ook valsspelen en dat vind ik wel zo laf.
En dat zeg jij dan niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ik had het vorige week al gehoord omdat ik spaans spreek, maar zo erg is dat toch niet?.
Ik vond het eigenlijk niet zo heel gekquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dat zeg jij dan niet?
*pets*
Waardeloos, BVO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |