Hitkrantquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:16 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik wil een poster van Boris voor op mijn raam. iemand een idee waar ik die kan krijgen??
Behalve dan van internet printen...
Heej heej, Boris is toch wel een ander niveau dan Maud (quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:43 schreef -moi- het volgende:
Idols is helemaal niet leuk meer zeg![]()
JK, Boris en Maud, wat zijn dat nou voor een stelletje....
Vorig jaar wou ik een Hind-poster, dat ging niet door.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
geen Rexona posters dit jaar maar sjaaltjes!
Dus voor alles wat wij niet krijgen kunnen wij jou de schuld geven, omdat jij het zo graag wilt en nooit krijgt wat je wilt hebben?quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar wou ik een Hind-poster, dat ging niet door..
Nu wil ik een Maud-poster, gaat dat ook al niet door..
Ik heb wel een Bigband ronde gekregen dit jaar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:32 schreef LeBeau het volgende:
Dus voor alles wat wij niet krijgen kunnen wij jou de schuld geven, omdat jij het zo graag wilt en nooit krijgt wat je wilt hebben?
Boooeh!
Maar je wou er een met Irma, en die heb je niet gekregenquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel een Bigband ronde gekregen dit jaar..
Maar helaas nog geen Musical-ronde... of wou jij dat niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel een Bigband ronde gekregen dit jaar..
Wrijf het er maar weer in.quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:55 schreef Fusion het volgende:
Maar je wou er een met Irma, en die heb je niet gekregen
Van mij welquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Christine: musical hoeft niet van mij. Dat is suf.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:00 schreef Christine het volgende:
Er is trouwens bij mij in de straat nog steeds een huis waar die Jamai-poster van vorig jaar nog voor het raam hangt
Sommige mensen blijven trouw aan hun idool ipv ze na slechts 1 jaartje al vergeten te zijn en zich volledig op de nieuwe lichting te storten zoals jij. Volgens jaar ben jij Irma en Maud ook alweer vergeten.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
Wonen die onder een steen? Zijn ze verhuisd en hebben ze de poster achter gelaten? Wat is er met die mensen?
Ze wonen niet onder een steen, ze hebben zelfs de woonkamer heel smaakvol ingericht. Ik denk dat de poster op het raam van de kinderkamer hangt, en dat één van hun kids dus erg fan is van Jamai. Als ouder had ik de poster al lang weggehaald... je zou er maar moeten wonenquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:04 schreef Tom_Tom- het volgende:!
Wonen die onder een steen? Zijn ze verhuisd en hebben ze de poster achter gelaten? Wat is er met die mensen?
Ik hoor bij de eerste groepquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:10 schreef Fusion het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven trouw aan hun idool ipv ze na slechts 1 jaartje al vergeten te zijn en zich volledig op de nieuwe lichting te storten
Nee hoor, net zoals Zosja en Hind nog steeds in m'n hart zitten.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:10 schreef Fusion het volgende:
Sommige mensen blijven trouw aan hun idool ipv ze na slechts 1 jaartje al vergeten te zijn en zich volledig op de nieuwe lichting te storten zoals jij. Volgens jaar ben jij Irma en Maud ook alweer vergeten.
Ja helemaal goed!quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En met LIVEBAND
Ik heb ook zin!quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:33 schreef schatje het volgende:
Ik heb er zin in![]()
.
Boris moet eruit![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |