quote:SCN bezocht op de dag voor de publieksopening het gerenoveerde en uitgebreide Waasland Shopping Center te Sint-Niklaas, net onder Antwerpen aan de weg naar Gent. De herontwikkeling is een co-productie van ING Real Estate en Bouwfonds Ontwikkeling. Belegger is sinds 23 maart ING Retail Property Fund France Belgium.
Er was op deze dag voor de officiele opening nog veel te doen. Maar goed was te zien dat het hier gaat om een modern, sfeervol winkelcentrum, met een VVO van 45.000m2 en 140 winkels. Hiermee is Waasland volgens de ontwikkelaars het grootste gelijkvloerse winkelcentrum van België. Lopende door Waasland zien we tal van prachtige winkels, die mede door de extra hoogte van 7 meter qua presentatie alle mogelijkheden hebben. In de volgende editie van SCN meer over Waasland. Hierbij alvast enkele foto's.
Antwerpenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:44 schreef sheleentje het volgende:
Waar kun je leuk winkelen in Belgie? Ik wil een weekendje weg, ergens in Belgie ofzo, niet te ver. Maar ik moet er natuurlijk wel kunnen shoppen! (kleding, schoenen, accesoires!!!)
Wat is hiervoor een leuke (en natuurlijk geen dure) plaats?
da's antwerpen hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 21:12 schreef Xcalibur het volgende:
als je voor de kleding gaat, moet je echt naar Hasselt...
beter bekend als 'de' modestad van Belgie...
Ik weet niet hoelang het geleden is dat je in antwerpen ben geweest, maar fish 'n chips is niet meer precies wat het geweest is.....quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Fish 'n Chips.
Als jij je een heel weekend kan bezig houden met 10 winkels in 1 straat, moet je daar zeker gaan winkelenquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:56 schreef rvrb_ke het volgende:
Tongeren
(staat op www.visitantwerpen.be)quote:Het parkeergeleidingssysteem brengt u probleemloos naar verschillende parkings in de binnenstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |