abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18618110
Waar kun je leuk winkelen in Belgie? Ik wil een weekendje weg, ergens in Belgie ofzo, niet te ver. Maar ik moet er natuurlijk wel kunnen shoppen! (kleding, schoenen, accesoires!!!)
Wat is hiervoor een leuke (en natuurlijk geen dure) plaats?
pi_18618190
hm niet echt een plaats om een weekeind te zijn, maar het nieuwe winkelcentrum waasland @ Sint niklaas is geopend. 140 winkels. Veel kleding , veel schoenen.

Mocht je bv knokke/antwerpen aandoen, kan je er eens langsgaan
quote:
SCN bezocht op de dag voor de publieksopening het gerenoveerde en uitgebreide Waasland Shopping Center te Sint-Niklaas, net onder Antwerpen aan de weg naar Gent. De herontwikkeling is een co-productie van ING Real Estate en Bouwfonds Ontwikkeling. Belegger is sinds 23 maart ING Retail Property Fund France Belgium.

Er was op deze dag voor de officiele opening nog veel te doen. Maar goed was te zien dat het hier gaat om een modern, sfeervol winkelcentrum, met een VVO van 45.000m2 en 140 winkels. Hiermee is Waasland volgens de ontwikkelaars het grootste gelijkvloerse winkelcentrum van België. Lopende door Waasland zien we tal van prachtige winkels, die mede door de extra hoogte van 7 meter qua presentatie alle mogelijkheden hebben. In de volgende editie van SCN meer over Waasland. Hierbij alvast enkele foto's.

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_18618292
Knokke wel genoeg euries meenemen
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_18618446
Ik zou zeggen probeer City2 in Brussel Centrum, lekker centraal en heel veel winkels in de omgeving
:: Ethiek is zo flexibel als elastiek ::
pi_18618735
Moet het perse Belgie zijn? Ik ben een paar maanden geleden naar Lille geweest, daar was een heel mooi winkelcentrum, lekker groot. Het is ook nog culturele hoofdstad dit jaar Maarja, dat is wel Frankrijk....
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_18618757
als je voor de kleding gaat, moet je echt naar Hasselt...
beter bekend als 'de' modestad van Belgie...
pi_18620647
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:44 schreef sheleentje het volgende:
Waar kun je leuk winkelen in Belgie? Ik wil een weekendje weg, ergens in Belgie ofzo, niet te ver. Maar ik moet er natuurlijk wel kunnen shoppen! (kleding, schoenen, accesoires!!!)
Wat is hiervoor een leuke (en natuurlijk geen dure) plaats?
Antwerpen
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_18620791
Antwerpen natuurlijk!
pi_18622748
Antwerpen is leuk, als stad om te shoppen en uit te gaan... verder zijn er om te winkelen grote malls vlakbij, o.a. het eerder genoemde gloednieuwe Koopcentrum Waasland in St. Niklaas, of Wijnegem Shopping Centre.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_18632577
Tongeren
Hasselt
Antwerpen
Gent
Brussel
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it...
pi_18632625
Antwerpen
BabyS :))
pi_18634821
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:58 schreef Beaker1 het volgende:
Antwerpen
Fish 'n Chips .
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:35:29 #13
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18634916
de meir in Antwerpen is wel leuk om te winkelen, daar zul je wel het meest vinden.
dan heb je natuurlijk ook gent, niet alleen leuk om te winkelen, maar ook veel leuke cafétjes enzo.
De derde stad is Brugge, iets kleiner, maar een prachtige historische stad.

Brussel zou ik niet gaan, is vooral op toeristen gericht. Knokke hoor ik hier sommige mensen noemen, maar ios nogal een snobstad. Als je dan toch naar de Belgische kust wilt, ga dan gewoon naar Oostende
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:39:31 #14
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_18635013
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:12 schreef Xcalibur het volgende:
als je voor de kleding gaat, moet je echt naar Hasselt...
beter bekend als 'de' modestad van Belgie...
da's antwerpen hoor
pi_18635889
En brugge qua winkelen dan?
pi_18636767
antwerpen ja! en waar ga ik volgend weekend naar toe?
Alles begint met ambitie...
pi_18636799
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:30 schreef schatje het volgende:

[..]

Fish 'n Chips .
Ik weet niet hoelang het geleden is dat je in antwerpen ben geweest, maar fish 'n chips is niet meer precies wat het geweest is.....
Loop eens een keer Verso binnen in antwerpen.. zalige winkel.

Net even naar sint niklaas geweest naar nieuwe winkelcentrum, tis toch niet echt bijzonder wat betreft de winkels die er zitten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Thermo op 23-04-2004 17:58:04 ]
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_18637012
Ik denk dat je best naar Brussel of Antwerpen gaat. Beter Antwerpen dan Brussel. Vlakbij Antwerpen ligt ook nog Wijnegem Shoppingcenter dat toch ook 200+ winkels heeft.
Hasselt zou ik niet naartoe gaan. Veel meer als 1 lange winkelstraat is er niet.
Voor de "trendy" zaken moet je in Antwerpen naar de Kammenstraat.
pi_18637532
Thnx guys!
pi_18637962
Antwerpen is wel de stad waar je heen moet, toen we ons kitten gingen halen in het asiel van belgie zouden we eerst gaan winkelen in Antwerpen... maar toen bleek het "aller heiligen" te zijn en waren alle winkels gesloten... daar had ik wel flink de balen in.... (mooie stad is het trouwens)
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:53:17 #21
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18638658
Antwerpen....
Hasselt is ook erg leuk...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_18648105
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:56 schreef rvrb_ke het volgende:
Tongeren
Als jij je een heel weekend kan bezig houden met 10 winkels in 1 straat, moet je daar zeker gaan winkelen
pi_18650455
Weet iemand misschien waar je je auto het beste kunt parkeren in Antwerpen zodat je niet zo ver hoeft te lopen naar de winkels? We gaan misschien woensdag even een dagje shoppen in Antwerpen. Of zou het makkelijker zijn om met de trein te gaan?
pi_18652259
Het hele centrum zit daar zowat vol met parkeergarages, nooit parkeerproblemen gehad daar
quote:
Het parkeergeleidingssysteem brengt u probleemloos naar verschillende parkings in de binnenstad.
(staat op www.visitantwerpen.be)
pi_18659520
City2, hartje Brussel: www.city2.be (metrostation in shoppingcenter!)
Wijnegem Shopping Center, vlakbij Antwerpen: www.wijnegemshoppingcenTER.be
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')