*valt uit bureaustoel*quote:Op donderdag 22 april 2004 17:32 schreef static het volgende:
Ik heb serie 1 tot en met 6, toen vond ik er geen hol meer aan.
Na serie 6 werd het wel minder.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:35 schreef _Estranged_ het volgende:
[..]
*valt uit bureaustoel*
geen hol meer aan ?
Over smaak valt niet te twisten zeggen ze![]()
vind friends de meest overschatte comedy die er is......zijn net een stelletje pubers die lui...ga gewoon coupling kijken...durven ze tenminste wel grappen over sex te makenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:35 schreef _Estranged_ het volgende:
[..]
*valt uit bureaustoel*
geen hol meer aan ?
Over smaak valt niet te twisten zeggen ze![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 17:40 schreef mooiegek het volgende:
[..]
vind friends de meest overschatte comedy die er is......zijn net een stelletje pubers die lui...ga gewoon coupling kijken...durven ze tenminste wel grappen over sex te maken
Idd een ontzettend slappe serie. Maar dat geldt voor vrijwel alle Amerikaanse series vind ik, alleen Seinfeld vind ik briljant.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:40 schreef mooiegek het volgende:
[..]
vind friends de meest overschatte comedy die er is......
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:49 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Idd een ontzettend slappe serie. Maar dat geldt voor vrijwel alle Amerikaanse series vind ik, alleen Seinfeld vind ik briljant.
Geef mij maar Engelse humor; Blackadder, Fawlty Towers, Coupling, the Office.... allemaal geweldig en van een niveau waar de makers van Friends alleen maar van kunnen dromen.
(Off-topic ja, ben al weer weg).
Erg he, dat niet iedereen het zo leuk vind als jijquote:Op donderdag 22 april 2004 17:50 schreef yanggie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Coupling is een slap aftreksel van Friends.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:49 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Idd een ontzettend slappe serie. Maar dat geldt voor vrijwel alle Amerikaanse series vind ik, alleen Seinfeld vind ik briljant.
Geef mij maar Engelse humor; Blackadder, Fawlty Towers, Men behaving badly, Coupling, the Office.... allemaal geweldig en van een niveau waar de makers van Friends alleen maar van kunnen dromen.
(Off-topic ja, ben al weer weg).
Een paar maand geleden kon je de central perk box met serie 1 t/m 8 nog bij verschillende winkels kopen voor 120 euro. Nu zijn de prijzen helaas weer gestegen.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:29 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu de serie aan het sparen. serie 1 t/m 8 is per box 19.99 bij de Mediamarkt. serie 9 is 39,99.
Ik vind het echt verslavend, ze achter elkaar te kijken, en je bent de helft vergeten al zie je ze niet voor het eerst.
Coupling lijkt wel wat op Friends, maar dan met veel betere humor. Ik vind de humor op zich meer op Seinfeld lijken bv. dan op Friends.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Coupling is een slap aftreksel van Friends.
Heel erg, maarja het is niet anders. Ieder z'n eigen keuze. Daarom probeer ik ze ook niet over te halen om het wel leuk te vinden.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:02 schreef rena het volgende:
[..]
Erg he, dat niet iedereen het zo leuk vind als jij?
Ik vind het wel grappig opzich, maar word het na een paar afleveringen meestal wel zat.
ga jij je als je eind twintig/begin 30 bent dan ook gedragen als iemand van 16 a 18?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:28 schreef yanggie het volgende:
[..]
Heel erg, maarja het is niet anders. Ieder z'n eigen keuze.
Ik ben de aller grootste fan van Friends in heel Nederland(misschien in the world)
Friends has become a part of my life what will never go.
wie gedraagt zich als een 16 a 18 jarige?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:31 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ga jij je als je eind twintig/begin 30 bent dan ook gedragen als iemand van 16 a 18?![]()
Die mokken moet ik ook hebben! Ik heb wel een Friends pocketradioquote:Op donderdag 22 april 2004 19:52 schreef SunChaser het volgende:
De superbox is niet meer leverbaar. Bij Van Leest krijg je btw Friends koffiemokken (lees: soepkommen) als je dvd's koopt van Friends. Ik heb er ook een paar in de kast staan nu.
Wat mij opvalt aan de eerste afleveringen: Gunther heeft nog geen tekst, Janice speelde al mee in aflv. 5 en Joey is echt superjong en slank.
* engessa maakt doodsbedreiging. Serieus, dat echte humor te hoog gegrepen voor je is natuurlijk vervelend maar ga dan niet GOEDE comedy afkraken.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Coupling is een slap aftreksel van Friends.
Friends Superbox (empty)quote:Op donderdag 22 april 2004 18:40 schreef greatgonzo het volgende:
weet iemand waar die superbox het goedkoopst te krijgen is?
Die zitten er in...quote:Op donderdag 22 april 2004 20:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind die gekleurde seieboxen leuker eik
Yep, ik ook. Alleen past bij mij serie 10 er niet bij.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb 1 tot en met 8 in zo'n doos waar ze alle 10 in kunnen.Nu 9 & 10 nog kopen...
Waar dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:59 schreef bouly het volgende:
ik hem de superbox zojuist besteld... hij is weer terug!
voor 140,- heb ik hem morgen in huis
eindelijk!!!! ( want hij was nergens meer zo goedkoop leverbaar... )
Zeg maar iets meer dan een uur. Vergeet de reclames enz nietquote:Op donderdag 22 april 2004 22:59 schreef yanggie het volgende:
Laatste aflevering duurt 2 uur. Dat staat gelijk aan ongeveer 6 afleveringen(iets minder), wat het totaal toch ongeveer brengt op 24 afleveringen.
Uitverkochtquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:39 schreef bouly het volgende:
[..]
bij de wehkamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |