FOK!forum / Lifestyle / Product opsturen naar Fabriek?
Miss_minidonderdag 22 april 2004 @ 17:08
Wie van jullie heeft er ooit wel eens een product gehad wat niet meer goed te eten was (datum enzo klopte wel nog) en dat opgestuurd naar de fabriek waar het product vandaan kwam?
Wat is er toen gebeurd? Heb je een vergoeding gekregen?
BaggerUserdonderdag 22 april 2004 @ 17:15
ik weet wel veel verhalen van lui die hun chips opstuurde als er geen flippo in zat
Mirjamdonderdag 22 april 2004 @ 17:16
ik heb gewoon ene brief geschreven.
ga echt niet hele producten op zitten sturen hoor.
vooral leuk bij lays ofzo
bar72donderdag 22 april 2004 @ 17:19
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die dat wel eens doet

maar lees dit stukje eens echt meesterlijk

http://www.planet.nl/plan(...)tid=428270/sc=1f0956
capibardonderdag 22 april 2004 @ 17:19
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb gewoon ene brief geschreven.
ga echt niet hele producten op zitten sturen hoor.
vooral leuk bij lays ofzo
dan krijg je meestal zo'n pakket
(ik krijg nogsteeds een calvé pakket, 3 maanden geleden die e-mail gestuurt )
Miss_minidonderdag 22 april 2004 @ 17:27
ik had dat namelijk met de sultana koekjes,ik had hun geemaild dat ik steeds koekjes kreeg waar in het midden totaal geen vulling zat echt waar totaal niks,nu heb ik de verpakking het koekje zelf opgestuurd naar verkade ben eens benieuwd
pchedonderdag 22 april 2004 @ 17:30
Ja, Ik heb ooit een zo'n klein zakje lays chips terug gestuurd, want er zat veel te weinig in (echt bijna niets)
Dus gewoon even opgestuurd en 2 dagen later kreeg ik een doos vol met zakken chips 6 totaal of zo
Miss_minidonderdag 22 april 2004 @ 17:35
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:30 schreef pche het volgende:
Ja, Ik heb ooit een zo'n klein zakje lays chips terug gestuurd, want er zat veel te weinig in (echt bijna niets)
Dus gewoon even opgestuurd en 2 dagen later kreeg ik een doos vol met zakken chips 6 totaal of zo
kewl....maar hoe wisten die van Lays nou dat jij niet al de helft van het zakje had leegegeten?
pchedonderdag 22 april 2004 @ 17:39
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:35 schreef Miss_mini het volgende:

[..]

kewl....maar hoe wisten die van Lays nou dat jij niet al de helft van het zakje had leegegeten?
Keurig dichtgetapet met ducktape
Megumidonderdag 22 april 2004 @ 17:44
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:19 schreef bar72 het volgende:
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die dat wel eens doet

maar lees dit stukje eens echt meesterlijk

http://www.planet.nl/plan(...)tid=428270/sc=1f0956
Wakeydonderdag 22 april 2004 @ 17:46
Ik had een keer Calve gebeld, omdat er een laag olie op m'n pindakaas dreef - wilde even weten of dat kwaad kon. Telefoniste vroeg om wat gegevens, en later kreeg ik 6 potten pindakaas thuisgestuurd. Toen kon ik dus 3 jaar vooruit

Mijn collega had een keer een steen in een Zonnatura-koekje. Producent gebeld en toen kregen we een grote doos vol koekjes (zonder stenen).
Skvdonderdag 22 april 2004 @ 18:07
Ik ben naar de grolsch gegaan omdat ik een beugel had die lek was.
Ik kreeg twee (2) nieuwe.
Had wel een krat verwacht, maja
AnnekeMdonderdag 22 april 2004 @ 18:09
Ik had een keer een verstopte haarspraybus van Junior Hairspray Mega Strong. Dit was al de 2e keer en daarom heb ik maar op internet gezocht naar de klachtendienst van Schwarzkopf.. Binnen een uur werd mijn mail vriendelijk beantwoord en 2 dagen later belde de postbode aan met een pakketje.. 2 nieuwe bussen hairpspray

Ca. 6 jaar geleden hadden wij eens een wesp in een pak ritsels (vruchtenhagel). Was echt schrikken, mijn broer smeerde 's morgens zijn broodje en opeens zat er een dode wesp tussen onder de roze poeder van de vruchtenhagel.. ieieiehh.... Mijn moeder heeft een brief geschreven en de wesp erbij geplakt. En kregen we een pakket met alle 3 soorten vruchtenhagel terug.. Vind ik wel goede service als er klachten zijn
Miss_minidonderdag 22 april 2004 @ 18:19
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:09 schreef AnnekeM het volgende:
Ik had een keer een verstopte haarspraybus van Junior Hairspray Mega Strong. Dit was al de 2e keer en daarom heb ik maar op internet gezocht naar de klachtendienst van Schwarzkopf.. Binnen een uur werd mijn mail vriendelijk beantwoord en 2 dagen later belde de postbode aan met een pakketje.. 2 nieuwe bussen hairpspray
had je dan niet de verpakking wat verstopt was op moeten sturen?Anders kan iedereen wel zeggen dat z,n haarspray verstopt is!
AnnekeMdonderdag 22 april 2004 @ 18:29
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:19 schreef Miss_mini het volgende:
had je dan niet de verpakking wat verstopt was op moeten sturen?Anders kan iedereen wel zeggen dat z,n haarspray verstopt is!
Eigenlijk wel jah.. Die vrouw die reageerde op mijn mail zei dat ik de volgende x gewoon de bus met een briefje + adresgegevens kon opsturen en dan krijg ik gewoon een nieuwe bus van hun.
Staat bijna altijd een adres met antwoordnummer op de bus, dus zitten verder gelukkig geen kosten aan verbonden. Ik wilde eerst wel ff horen wat zij zeiden voor ik 't op ging sturen.
Gelukkig vertrouwde ze me en kreeg ik gewoon 2 nwe bussen opgestuurd... Had ik de verstopte bus wel even onder iemand anders zijn adres op kunnen sturen
Mirjamdonderdag 22 april 2004 @ 18:32
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:19 schreef capibar het volgende:

[..]

dan krijg je meestal zo'n pakket
(ik krijg nogsteeds een calvé pakket, 3 maanden geleden die e-mail gestuurt )
ik heb toen een hele doos vol met chips gekregen
en wel eens een doos vol met snoeppies en bonbons
Pretzeldonderdag 22 april 2004 @ 18:33
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:08 schreef Miss_mini het volgende:
Wie van jullie heeft er ooit wel eens een product gehad wat niet meer goed te eten was (datum enzo klopte wel nog) en dat opgestuurd naar de fabriek waar het product vandaan kwam?
Wat is er toen gebeurd? Heb je een vergoeding gekregen?
ik heb dat een keer gehad emt HamKaas chips, teruggestuurd in een envelop, paar weken later een heel pakket vol chips gekregn met briefje, en een keer bij mona, krgen we een tegoedbon, en een handdoek (strand ding) van Mona!


als je dus iets hebt gewoon sturen!
Viking84donderdag 22 april 2004 @ 18:44
wij twee keer. 1 keer had m'n moeder een kwarktaartpakket gekocht waar geen bodem in zat. Zij opbellen naar de fabrikant. Kregen we een pakket met allemaal lekker dingen thuisgestuurd En de tweede keer had m'n vader een stukje rubber in z'n vla. Bleek na onderzoek van een machine te zijn afgebroken toen hebben we ook pakken vla gekregen
Miss_minidonderdag 22 april 2004 @ 18:49
ja ik heb m,n sultana koekjes al op de brievenbus gegooid.....nu maar afwachten op m,n doos(en) Sultana koekjes
Mylenedonderdag 22 april 2004 @ 19:34
Ja, bij Lay's .

Dan krijg je een doos vol chips .