dan krijg je meestal zo'n pakketquote:Op donderdag 22 april 2004 17:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb gewoon ene brief geschreven.
ga echt niet hele producten op zitten sturen hoor.
vooral leuk bij lays ofzo
kewl....maar hoe wisten die van Lays nou dat jij niet al de helft van het zakje had leegegeten?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:30 schreef pche het volgende:
Ja, Ik heb ooit een zo'n klein zakje lays chips terug gestuurd, want er zat veel te weinig in (echt bijna niets)
Dus gewoon even opgestuurd en 2 dagen later kreeg ik een doos vol met zakken chips 6 totaal of zo
Keurig dichtgetapet met ducktapequote:Op donderdag 22 april 2004 17:35 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
kewl....maar hoe wisten die van Lays nou dat jij niet al de helft van het zakje had leegegeten?
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:19 schreef bar72 het volgende:
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die dat wel eens doet
maar lees dit stukje eens echt meesterlijk
http://www.planet.nl/plan(...)tid=428270/sc=1f0956
had je dan niet de verpakking wat verstopt was op moeten sturen?Anders kan iedereen wel zeggen dat z,n haarspray verstopt is!quote:Op donderdag 22 april 2004 18:09 schreef AnnekeM het volgende:
Ik had een keer een verstopte haarspraybus van Junior Hairspray Mega Strong. Dit was al de 2e keer en daarom heb ik maar op internet gezocht naar de klachtendienst van Schwarzkopf.. Binnen een uur werd mijn mail vriendelijk beantwoord en 2 dagen later belde de postbode aan met een pakketje.. 2 nieuwe bussen hairpspray![]()
Eigenlijk wel jah.. Die vrouw die reageerde op mijn mail zei dat ik de volgende x gewoon de bus met een briefje + adresgegevens kon opsturen en dan krijg ik gewoon een nieuwe bus van hun.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:19 schreef Miss_mini het volgende:
had je dan niet de verpakking wat verstopt was op moeten sturen?Anders kan iedereen wel zeggen dat z,n haarspray verstopt is!
ik heb toen een hele doos vol met chips gekregenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:19 schreef capibar het volgende:
[..]
dan krijg je meestal zo'n pakket
(ik krijg nogsteeds een calvé pakket, 3 maanden geleden die e-mail gestuurt)
ik heb dat een keer gehad emt HamKaas chips, teruggestuurd in een envelop, paar weken later een heel pakket vol chips gekregn met briefje, en een keer bij mona, krgen we een tegoedbon, en een handdoek (strand ding) van Mona!quote:Op donderdag 22 april 2004 17:08 schreef Miss_mini het volgende:
Wie van jullie heeft er ooit wel eens een product gehad wat niet meer goed te eten was (datum enzo klopte wel nog) en dat opgestuurd naar de fabriek waar het product vandaan kwam?
Wat is er toen gebeurd? Heb je een vergoeding gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |