Daar dacht ik ook net aanquote:Op donderdag 22 april 2004 19:36 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd voor wat beelden van de spionage sats van de USA

Heb ik net gemist, want er was een leuke reclame op RTL5quote:Op donderdag 22 april 2004 19:34 schreef Darklight het volgende:
Op het journaal in NK wordt er met geen woord gerept over dit ongeluk

Je bent pas de eerste die het zegt hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen! Moslim!

Die zenders zenden hiervan überhaupt niets uit hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 19:43 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Jammer dat je dat soort zenders niet ongecensureerd kunt bekijken, dat echt weet wat er aan de hand is...

Ik heb dat journaal niet gezien, ze zeiden dat bij het RTL nieuws, en lieten beelden zien van het journaal in NK, er werd gewoon een of ander vrolijk muziekje gedraaidquote:Op donderdag 22 april 2004 19:43 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Heb ik net gemist, want er was een leuke reclame op RTL5
Jammer dat je dat soort zenders niet ongecensureerd kunt bekijken, dat echt weet wat er aan de hand is...

Onmogelijk, is fok genezen ofzo?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Je bent pas de eerste die het zegt hoor

Het lijkt erop.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, is fok genezen ofzo?

Yup. En dat was niet anders dan normaal.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:47 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik heb dat journaal niet gezien, ze zeiden dat bij het RTL nieuws, en lieten beelden zien van het journaal in NK, er werd gewoon een of ander vrolijk muziekje gedraaid

Uiteraard moet deze explosie dan vanuit minstens 20 verschillende cameraposities getoond worden, in slowmotion. Terwijl er op de achtergrond een paar helikopters voorbij razen.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:53 schreef SunChaser het volgende:
Heeft Jerry Bruckheimer de filmrechten al gekocht?

Ik zeg het verkeerd: jammer dat je geen vrije pers hebt in Noord-Korea om het ongecensureerd te kunnen zien. Dat bedoel ik uiteraard.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zenders zenden hiervan überhaupt niets uit hoor. Dan valt er dus weinig meer te censureren

Kim Jong Il zal nu vast aftreden en verkiezingen uitschrijven.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:23 schreef Drugshond het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze het treinverkeeer stilgelegd toen de president langs kwam (die laten ze niet wachten). Toe alles weer hervat moest worden is er iets behoorlijks fout gegaan.

...quote:Op donderdag 22 april 2004 20:35 schreef Caesu het volgende:
[..]
Kim Jong Il zal nu vast aftreden en verkiezingen uitschrijven.

Ooggetuigen worden dan ook wat minder waarschijnlijk, al hadden ze wel gezegd dat het eruit zag alsof het gebombardeerd was wat dus ongeveer hetzelfde eruitziet als na een nuke. Maar speculeren heeft weinig zin omdat je dan toch gaat overdrijven, dus gewoon wachten op feiten uit andere landen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef Patjuh het volgende:
Naar mijn mening gaat het hier niet om een 'simpel ongelukje',
Noord-Korea houdt zich stil, verbindingen zijn verbroken,
lijkt het er niet op dat hier een kern-ramp is voltrokken??
Ik bedoel 3000 doden (als dit echt zo is) krijg je volgens mij echt niet met 2 treinen?!

twee grote brandstoftreinen? Heb je enig idee hoeveel twee vrachttreinen samen kunnen vervoeren?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:21 schreef Patjuh het volgende:
Naar mijn mening gaat het hier niet om een 'simpel ongelukje',
Noord-Korea houdt zich stil, verbindingen zijn verbroken,
lijkt het er niet op dat hier een kern-ramp is voltrokken??
Ik bedoel 3000 doden (als dit echt zo is) krijg je volgens mij echt niet met 2 treinen?!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |