CNN.comquote:BREAKING NEWS Massive casualties as two trains collide and explode at a North Korean train station, South Korea media reports.
quote:"Doden bij treinramp Noord-Korea"
SEOUL Op een station in Noord-Korea
zijn mogelijk 3000 doden en gewonden
gevallen bij een zware explosie,toen
twee goederentreinen met olie en lpg op
elkaar botsten.Dat melden tv-zenders in
Zuid-Korea,op basis van berichten uit
het Chinese Dandong,dat aan de grens
met Noord-Korea ligt.
Op het station was enkele uren eerder
de trein gepasseerd waarmee de Noord-
Koreaanse leider Kim Jong-il uit China
was teruggekeerd.
TT
waarschijnlijk:quote:Op donderdag 22 april 2004 16:38 schreef Basp1 het volgende:
al qiada is ook actief in noord korea !
quote:SEOUL (Reuters) - Up to 3,000 people have been killed or injured in a huge explosion after two goods trains collided in a North Korean station hours after leader Kim Jong-il had passed through, South Korea's YTN television station says
Dat moet echt een enorme explosie zijn geweest ....quote:toen
twee goederentreinen met olie en lpg op
elkaar botsten
olie, altijd weer de schuld van de oliequote:Op donderdag 22 april 2004 16:55 schreef vdo28 het volgende:wat zijn de achtergronden??
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:37 schreef FEESTsdeel het volgende:
idd ... doet noord korea ook me in irak ?
bron: www.cnn.comquote:CNN) -- Two trains have collided and exploded in North Korea near the Chinese border, according to South Korean media.
A South Korean television report, quoting a witness, said there were many casualties.
The Yonhap news agency, quoting unidentified sources in the Chinese city of Dandong, said the trains were carrying oil and/or liquefied petroleum gas.
The incident happened about 1 p.m. local time in the city of Ryongchon, about 20 kilometers (12 miles) from the Chinese border, Yonhap said.
"The area around Ryongchon station has turned into ruins as if it were bombarded," Yonhap quoted witnesses as saying, according to The Associated Press.
"Debris from the explosion soared high into the sky and drifted to Sinuju," a North Korean town on the border with China, AP quoted the agency as saying.
Yonhap said North Korean leader Kim Jong Il passed through the station nine hours earlier, returning to Pyongyang from China.
Lijkt me opzich niet zo'n ramp... als ze die gast neermaaienquote:Op donderdag 22 april 2004 16:38 schreef Keessie het volgende:
Kim Young komt toch net terug uit China? Zou het een aanslag zijn?
Ja! Osama bin laden zat in die trein!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:53 schreef Re het volgende:
gewone ongelukken bestaan tegenwoordig geloof ik niet meer, het zal vast de Mossad zijn geweest.
Die gek is nog gevaarlijker dan Bsh met zn kornuitenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Lijkt me opzich niet zo'n ramp... als ze die gast neermaaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |