daar staan geem primers in hoor !quote:Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Fixxxer het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/PubMed/
Je kunt ze toch zelf uitzoeken daar.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar staan geem primers in hoor !
dan moet je ze alsnog bestellen en ontwerpen TS vraagt of iemand ze heeft liggen
Ja maar TS vraag of iemand er nog wat heeft liggen !!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:09 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Je kunt ze toch zelf uitzoeken daar.
Ik dacht dat ie gewoon primers wilde...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar TS vraag of iemand er nog wat heeft liggen !!
hij wil klaarblijkelijk tweedehandse
ja maar hier gaat het toch om tweedehands handel !quote:Op donderdag 22 april 2004 16:16 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie gewoon primers wilde...
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar je kunt ze zelf toch wel bedenken !
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar TS vraag of iemand er nog wat heeft liggen !!
hij wil klaarblijkelijk tweedehandse
tja ik spreek mezelf wel vaker tegen !quote:Op donderdag 22 april 2004 16:22 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
[..]
Kep nog een primer liggen voor dat tegenspreekgen. Kun je het eruit gentherapiën.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja ik spreek mezelf wel vaker tegen !
Oeh hoe antisense silencing of op een andere manier ?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:25 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Kep nog een primer liggen voor dat tegenspreekgen. Kun je het eruit gentherapiën.
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmmm zal vanavond thuis wel ff in de vriezer kijken voor je!
Laat maar eevn horen dan of je nog wat hebt!quote:Op donderdag 22 april 2004 16:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmmm zal vanavond thuis wel ff in de vriezer kijken voor je!
je hoopt zeker stiekem op contaminatie zodat je een artefact kunt isoleren, wat dan een wetenschappelijke doorbraak wordtquote:Op donderdag 22 april 2004 16:28 schreef SpoilerMan het volgende:
Ik ben inderdaad op zoek naar tweedehandse.
Ik heb er nog een paar in de aanbieding...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:29 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Laat maar eevn horen dan of je nog wat hebt!
Nou dat weet ik niet hoor. Maar wat wil je er voor hebben dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 17:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar in de aanbieding...
Ze zijn al getest op een artemisia annua, maar niet geschikt bevonden, kopen??
mijn god, een BB kloon!quote:Op donderdag 22 april 2004 19:41 schreef Rieuwert het volgende:
Drosophila, wat afgezaagd. Waarom geen echt onderzoek doen? Ik heb nog wel een aantal over voor pCMV-Sc rtTA.
Is een koopje, vers van de pers en zo goed als nieuw... Zat zelf te denken aan zo'n 5 euro... Moet je ze wel zelf afhalen...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:30 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor. Maar wat wil je er voor hebben dan?
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Bij deze leverantie krijg je gratis een te laag GC gehalte, GC klemmen (lekker tegenstrijdig) en natuurlijk ook nog gratis dimeer vorming!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |