Je hebt gelijk. Ik ben het op nu mezelf aan het testen en ondanks dat iets anders smaakt (niet 100% Heineken meer, maar wat wateriger) is het zeker niet vies.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:24 schreef Kaensterle het volgende:
Bier blijft naar mijn ervaring tot jaren na de uiterste houdbaarheidsdatum goed. Of het dan nog lekker is is een tweede, maar je wordt er niet ziek van.
Bier dat een maand verlopen is lijkt me dus geen probleem.
Een vergeten hoekje van het huis.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:31 schreef LowJoe het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om het zo lang te laten staan???![]()
Nog wateriger dan Heineken?quote:Op donderdag 22 april 2004 13:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben het op nu mezelf aan het testen en ondanks dat iets anders smaakt (niet 100% Heineken meer, maar wat wateriger) is het zeker niet vies.
Heineken is toch altijd al waterig? (geen heineken liefhebber..)quote:Op donderdag 22 april 2004 13:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben het op nu mezelf aan het testen en ondanks dat iets anders smaakt (niet 100% Heineken meer, maar wat wateriger) is het zeker niet vies.
Heineken is doordrinkpils en is idd vrij waterig, maar ik vind het uitstekend te zuipen als ik in de kroeg sta. Als ik thuis voor de buis zit zal ik het nooit drinken, dan drink ik wel een echt biertje.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:38 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Nog wateriger dan Heineken?![]()
Lijkt me erg sterk dat als je bier maar lang genoeg laat staan het alcoholpercentage zo erg toeneemt, ik denk dat je in de zeik genomen bent, maar misschien kan iemand met verstand van scheikundige processen hier wat meer licht op werpen.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:04 schreef Speher het volgende:
is Kanon van Grols niet bier, dat eerst geexporteerd is daar niet goed liep en over datum is geraakt en terug naar nederland gescheept. hier over gebotteld en verkocht is onder de naam Kanon ?
of ben ik gewoon in de zeik genomen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |