abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1396643
[quote]Op zondag 12 augustus 2001 17:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vinnut prima dat-ie niet komt opdraven, moet-ie helemaal zelf weten. Liever niet zelfs.

he.. zoek je ruzie

Maar wie komt er in zijn plaats: Juist, Ruud. Die van: "De media heeft mijn huwelijk kapotgemaakt"...
Ze leren het ook noooit.

goh, er komt er nog eentje achter

† In Memoriam † zondag 12 augustus 2001 @ 17:59:19 #77
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1396673
Nee hoor, ik zoek met niemand ruzie.
Maar wat zit jij rommelig te quoten zeg.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1396689
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, ik zoek met niemand ruzie.
Maar wat zit jij rommelig te quoten zeg.
ok dan haha

ja, sorry voor de rommelige quote

* starbrotheryvette is een beetje moe....

pi_1399089
Zo, ik ga nu op vakantie

Ik neem de aanstaande eerste voorbeschouwing maar op
Cynix, leg jij me de spelregels uit mocht de video mislukken?

† In Memoriam † maandag 13 augustus 2001 @ 00:32:27 #80
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1399757
Hey Tinkerbell, een hele prettige vakantie!

En ik zal proberen de spelregels te onthouden, als ze niet al te warrig zijn.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 13 augustus 2001 @ 10:12:48 #81
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1401178
Prettige vakantie Tink !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_1402653
Tink zit nou als het goed is al in het zonnetje en zal ons niet missen....:(

Wanneer is de eerste uitzending before the battle???
Ik kan t ff niet vinden, sowwy....

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 13 augustus 2001 @ 13:58:47 #83
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1402889
Deze donderdag FL, enneh; don't be late (again)
quote:
Big Brother The Battle start vanaf donderdag 16 augustus met een vijftal uitzendingen waarin wordt vooruitgeblikt op de komende Big Brother. Natuurlijk wordt er ook teruggekeken op de voorafgaande edities. In iedere aflevering vertellen een aantal ex-Big Brother bewoners over hun leven na Big Brother. Winnares Bianca van Big Brother II en net-niet winnaar Ruud uit Big Brother I bijten de spits af.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1403016
Weet je wat ik trouwnes stom vind, dat Ruud opeens als 'net-niet winnaar'bestempeld wordt door Yorin... terwijl Bart toch echt de verdiende winnar is hoor volgns mij zeggen ze dat gewoon omdat Bart betaald wilde krijgen...
  maandag 13 augustus 2001 @ 14:11:58 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1403033
In mijn herinnering scheelde het toch echt maar een banddikte tussen Ruud en Bart tijdens de finale...

Vandaar misschien dat Ruud als 'net-niet winnaar' bestempeld wordt.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2001 @ 15:16:09 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1403507
Ach, het is misschien ook gedaan om ons het idee te geven dat we naar een soort winners gaan kijken, i.p.v. van naar een matennaaister (Bianca) en een looser (Ruud). Dat klinkt toch wat minder en zal de kijkcijfers ook geen boost geven.
pi_1404503
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 15:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, het is misschien ook gedaan om ons het idee te geven dat we naar een soort winners gaan kijken, i.p.v. van naar een matennaaister (Bianca) en een looser (Ruud). Dat klinkt toch wat minder en zal de kijkcijfers ook geen boost geven.
Ja.. dat zal het zijn denk ik

denk trouwens dat Ruud veel meer vragen gaat krijgen dan Bianca, en met Bart zou dat verschil helemaal groot zijn

† In Memoriam † maandag 13 augustus 2001 @ 20:50:38 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1405451
Er komen dus 5 voor-uitzendingen. Als ik er van uit mag gaan dat er elke keer 2 oud-BB'ers op komen draven, krijgen we dus lang niet alle ex-bewoners in beeld. Ik hoop wél dat we Darius te zien krijgen, die zal trouwens het geld ook wel goed kunnen gebruiken. En Edje natuurlijk, die wil ik ook nog wel eens zien.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2001 @ 16:12:25 #89
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1423705
en het kom steeds dichterbij
*kick*
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')