quote:Pssss, Bep, dit is het slowchattopic weet je nog
Op woensdag 08 augustus 2001 03:49 schreef Tante Bep het volgende:
Big brother nog een maand, oke, maar we krijgen alvast 5 kennismakings programma's waarvan de eerste volgende week al te zien is!
Zie je wel: tijd voor een apart BB-forum
Zo, alles aangrijpen voor het goede doel
Maar je hebt natuurlijk de smaak te pakken nu je zelf ook modje bij de 'buren' bent.
quote:Jahhh. Was een van m'n favorieten. Naast streamverslagen natuurlijk.
Op donderdag 09 augustus 2001 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
Yo ZJ!
Ja, 't blijft een raar fenomeen. Voer voor psychologen. Zo'n topic moeten we tezijnertijd ook maar weer eens opstarten.
quote:Ik in ieder geval, come rain or shine
Op donderdag 09 augustus 2001 22:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:Jahhh. Was een van m'n favorieten. Naast streamverslagen natuurlijk.
Wie gaat er dit jaar streamen?
quote:Bart wilde betaald worden voor zijn verschijning in BB Before the Battle; geef hem eens ongelijk. Ze hebben genoeg op moeten draven voor BB!
Op donderdag 09 augustus 2001 23:12 schreef starbrotheryvette het volgende:
He, is het trouwens echt waar dat Bart bij before the battle vervangen gaat worden door Ruud omdat hij een te hoog geldbedrag vraagt??
Nu zit Ruud samen met Bianca in de eerste aflevering. Ruud kan de publiciteit kennelijk toch goed gebruiken.
(haha Sanne, gelijk gepost)
'k Ben erg benieuwd wat ze dr dit jaar weer van gaan maken
*w8 met spanning af*
quote:Precies!!! Ze hebben grof geld o.a aan hem verdiend....Ik kan me trouwens ook voorstellen dat-ie
Op donderdag 09 augustus 2001 23:44 schreef Sanne het volgende:[..]
Bart wilde betaald worden voor zijn verschijning in BB Before the Battle; geef hem eens ongelijk. Ze hebben genoeg op moeten draven voor BB!
quote:nOpe, hij is niet gek... ( pas op
Op donderdag 09 augustus 2001 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Wat? Is-ie nou helemaal gek geworden?
Of gewoon zakelijk, dat kan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |