Ik vind het lef hebben...quote:Op donderdag 22 april 2004 00:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind d'r oke
Ah een ECI-lid.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind d'r oke
Hard werken.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Tooske met haar Gymnasium opleiding wel meevallen.
Man ze hoefde er niks voor te doen.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hard werken.
Kom je blijkbaar een eind mee.
Ik dacht dat Michael Reiziger het alleen zou doen.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvana is trouwens gevraagd om het journaal voor doven-en slechthorenden te presenteren.
De Boertjes konden niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik dacht dat Michael Reiziger het alleen zou doen.
Waarom hun 2 trouwens.
Houwe zo.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:15 schreef WeirdMicky het volgende:
wie is dat?
Kijk *NU* naar Veronicaquote:Wat is erger dan Silvana Simons ?
Whehehe, yeah right. Omdat ze een diploma Engels heeft?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
Tooske is slim. Silvana pretendeert het te zijn.
Hahaha, mijn dag is weer goed. Tooske kan de R geeneens zeggen.quote:Tooske is slim
Van de LOI, dan, wan ze heeft me een uitspraak waar een gemiddelde Engelspersoon nachtmerries van krijgtquote:Op donderdag 22 april 2004 12:05 schreef Rio het volgende:
[..]
Whehehe, yeah right. Omdat ze een diploma Engels heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |