quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:59 schreef Wup het volgende:
nou ja Nielsje mag ook blijven anders gaat Claire Babette zich wat vervelen.
Nou ... Moosehead moet toch nog uit het raam!quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:59 schreef Wup het volgende:
wtf cares about Bram?
Met vakantie? De rest kan weg, behalve Bettina Wertheimer. Die moet blijven tot de dood haar en ONM scheidt.quote:we willen vanaf nu alleen nog maar Claire en Arthur, de rest kan vast met vakantie... nou ja Nielsje mag ook blijven anders gaat Claire zich wat vervelen.
Lizzy in haar .... laat maar zittenquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:00 schreef Wup het volgende:
waar kan ik je blij mee maken?
In Baantjer had hij ooit een leuke gastrol. Hij werd opgehangen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:59 schreef Wup het volgende:
wtf cares about Bram?
Tenzij hij zegt: "Ik ben je vader, ja!" Een slappe lul als Huug wordt geen vader. Daarvoor had Claire een stoere halve Marokkaan nodig: Sid Porter. En voor een fatsoenlijke operatie op de voorpoot van JP moest ie er twee Belgen bij halen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:22 schreef Svensational het volgende:
De hele tijd Hugo napraten
quote:In het begin zal Brinkman ook enkel het weer en de verkeersinformatie voorlezen.
Arthur die JP's pens voor zijn mond houdt?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:34 schreef Svensational het volgende:
Wup, heb jij caps van:JP in z'n blote pens? Arthur die weigert zijn mondkapje vast te maken en hem voor z'n mond houdt?
Hij is wispelturig...quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:
Wat is er trouwens met Hugo aan de hand? Eerst wil hij de scheiding zo snel mogelijk er door drukken. Dan, als hij ontdekt dat Claire en Niels samenwonen wil hij het haar moeilijk maken en nu ineens wil hij er weer zo snel mogelijk vanaf
Huug wilde dat steeds, ook gisteren, maar het was Tuur die er met zijn lebberbek weer in hing en trachtte om de zaak op de spits te drijven.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:
Wat is er trouwens met Hugo aan de hand? Eerst wil hij de scheiding zo snel mogelijk er door drukken. Dan, als hij ontdekt dat Claire en Niels samenwonen wil hij het haar moeilijk maken en nu ineens wil hij er weer zo snel mogelijk vanaf
Ja, hij beweegt graag met zijn staartje.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:39 schreef dunn0w het volgende:
Hij is kwispelturig...
Psst! Dank je!quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
Psstt...w_i_v edit snel je bericht voordat mensen je typfout ontdekken
quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:34 schreef Svensational het volgende:
Wup, heb jij caps van:JP in z'n blote pens? Arthur die weigert zijn mondkapje vast te maken en hem voor z'n mond houdt?
dat doet ie bij Tara nou ook steeds.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:22 schreef Svensational het volgende:
Arthur is grappig
De hele tijd Hugo napraten
Geef me dan maar een paar caps van de immer lekkeruitziende Kyra.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:52 schreef Wup het volgende:
weet_ik_veel, sorry maar er hangt een nieuw topic in the airdus die Claire pics hou ik nog even achter. Wil je iets anders, een leuke SjokSjok ofzo?
dat is een mission impossible......quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef me dan maar een paar caps van de immer lekkeruitziende Kyra.![]()
Dat is het moment waarop Tuur kwaad wordt en hij eigenlijk is klemgeluld. Een offensief is zijn defensie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:53 schreef Wup het volgende:
dat doet ie bij Tara nou ook steeds.
dat is nou precies een van de weinige dingen die me echt aan hem irriteren. Ik vind dat erg onleuk.
Er is een scène geweest (maar toen maakte jij nog geen caps) waarin Kyra diepuitgesneden kledij droeg en, hoewel ze niks op de plank heeft, alles er bijna uitviel.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:55 schreef Wup het volgende:
dat is een mission impossible......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |