Ik hoop dan toch dat hij SjokSjok als boksbal gebruikt. BOEFFFFFF! Op dat bakkes!quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
Misschien gaat ie maandag weer aan de boksbal... hij werd boos op Koentje toch?
neuh, SjokSjok is er vandoor, hoewel, zo snel zal ie niet lopenquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dan toch dat hij SjokSjok als boksbal gebruikt. BOEFFFFFF! Op dat bakkes!
het staat er al min of meer.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:38 schreef dunn0w het volgende:
.. weer gemist.. kan iemand me ff updaten?
En Huug loopt bij die ouwe lul van 'm weg.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
het staat er al min of meer.
Claire is de stoerste vrouw in soapland.
en JP zn operatie is geslaagd.
Ok .. dank..quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
[..]
En Clairetje heeft de backups van de onderzoeken van Vic Kever in de schoot geworpen gekregen. I.p.v. de schijf in een safe te bewaren heeft die oetlul van een Huug ze tussen de huwelijkspapieren en andere stuff bewaard.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
Ow nu begrijp ik dat stukje waar Wup enzo het net over hadden..quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En Clairetje heeft de backups van de onderzoeken van Vic Kever in de schoot geworpen gekregen. I.p.v. de schijf in een safe te bewaren heeft die oetlul van een Huug ze tussen de huwelijkspapieren en andere stuff bewaard.
ik had ut gisteren al voorspelt obv de verhaaltjes van volgende week.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:04 schreef dunn0w het volgende:
Ow nu begrijp ik dat stukje waar Wup enzo het net over hadden..
Let's hope so!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
en Niels moet ook weer wat stoerder want die loopt er ook maar wat sloompjes bij.
Misschien gaat ie maandag weer aan de boksbal...
Als Claire slim is brandt ze er ff twee of drie nieuwe backups van. En dan die info naar de krant doorspelen, zodat alles wordt gepubliceerd. Kan Tuur gelijk zijn biezen pakken. Levenslange intrekking van zijn vergunning.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
neuh, SjokSjok is er vandoor, hoewel, zo snel zal ie niet lopen
als Niels maar niet die laptop van Claire raakt........
je moet haar nou ook weer niet gaan overschatten....quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als Claire slim is brandt ze er ff twee of drie nieuwe backups van. En dan die info naar de krant doorspelen, zodat alles wordt gepubliceerd. Kan Tuur gelijk zijn biezen pakken. Levenslange intrekking van zijn vergunning.
dat komt omdat Liesje kwijt is.quote:'t Is eigenlijk raar dat Tuur nog geen kogelbrief heeft gehad. Is erg actueel.
Claire is gehaaid en zeker geen stomme idioot.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
je moet haar nou ook weer niet gaan overschatten....
Dat zou opvallen, want die "denkt" dat kogels uit haar neus moeten worden gedraaid.quote:dat komt omdat Liesje kwijt is.
Misschien kan hij effe met Lizzy- in- haar- roze- ondergoed gaan stoeien? Hebben we beiden wat leuks om naar te kijken. Jij Niels, ik Lizzy. Eerlijke deal?quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
Misschien gaat ie maandag weer aan de boksbal...
Duuk had het toch wel in het snotje. Hij zei tegen Lisette dat hij een dreigbrief had ontvangen, "maar die komt zeker niet van jou, hè?"quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:34 schreef babette21 het volgende:
Lisetje heeft toch ook al eens een dreigbrief naar Duukie gestuurd?!![]()
't is nooit bewezen dat ie van haar kwam, maar was natuurlijk overduidelijk
wtf cares about Bram?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vrijdag 30 april
Bram heeft in een vlaag van woede het bureau van Arthur schoongeveegd.
Thuis doet Moosehead geen ene reet, maar hij doet er blijkbaar alles aan om zijn baan te behouden ...
waar kan ik je blij mee maken?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wuppie? Geen caps vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |