waar is Liesje nou toch?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waar is de rest?
Die is zwaar overspannen.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
waar is Liesje nou toch?
waarvan dan?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die is zwaar overspannen.
jaaa heleboel Claire, dat moet wel leuk gaan worden.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
Als ik die verhaaltjes van BVO zo lees lijkt het me een leuk weekje!!!
Hee das een wiv-opmerking!quote:Op donderdag 22 april 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
[..]
wat lief dat je zo bezorgd bent... sorry, ik heb hem neergeknuppeld.....
niet grof gaan worden hoorquote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
Hee das een wiv-opmerking!
Ja, dat soort opmerkingen maak ik niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
niet grof gaan worden hoor
Zou jij niet rammenassegek worden als je meer dan tien jaar zo wordt behandeld?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
waarvan dan?
maar ze mist allemaal spannende dingetjes nu....quote:Op donderdag 22 april 2004 23:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zou jij niet rammenassegek worden als je meer dan tien jaar zo wordt behandeld?
Lisette vangt alles nog op, want ze luistert als een radar.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:39 schreef Wup het volgende:
maar ze mist allemaal spannende dingetjes nu....
Dat is de zus van Bettina Berger.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:07 schreef Wup het volgende:
Hier is nog Jeltje van Nieuwenhoven, ze mocht ook al niet op de titelrol...
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:28 schreef Wup het volgende:
ik verstond haar natuurlijk ook weer helemaal niet, Hupstra ofzo?
ow wat vals..... arme gehandicapte Wupjes pesten... kan je wel...quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
Klikkerdeklik
slaap leuk en veel plezier met Clairequote:Op vrijdag 23 april 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Het was goed bedoeld hoorik moet de aflevering nog zien, en dat ga ik nu doen. Met de computer uit dus welterusten!
Bye!quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:36 schreef Svensational het volgende:
Het was goed bedoeld hoorik moet de aflevering nog zien, en dat ga ik nu doen. Met de computer uit dus welterusten!
Haha, dat sloeg idd nergens opquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:33 schreef Wup het volgende:
en waarom stond Claire tegen dat halve lijk in de lift te vertellen dat het stonk?
Je zou bijna gaan denken dat Claire die backup van Hugo in handen heeft......quote:Op donderdag 22 april 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
Dinsdag 27 april
Claire is bang dat haar conflict met Arthur haar kansen op promotie verpest heeft. Ze heeft echter nog een troef in handen.
Vrijdag 30 april
Claire moet bij Arthur en Bettina op sollicitatiegesprek komen. Ze besluit Arthur zijn gedrag tegenover haar voor eens en voor altijd betaald te zetten.
nou da's wel een geruststelling, hoewel, ik versta best wel vaak vanalles niet of verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:30 schreef Svensational het volgende:
Haha, dat sloeg idd nergens op
Claire had trouwens ook een leuke opmerking tegen Chris!
En Wup, ik kon ook niet horen hoe die advocate heette.Misschien moet ik ook eens die oorcheck doen
Of ze praatte gewoon onduidelijk, dat kan ook
Welke opmerking?quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Haha, dat sloeg idd nergens op
Claire had trouwens ook een leuke opmerking tegen Chris!
En Wup, ik kon ook niet horen hoe die advocate heette.Misschien moet ik ook eens die oorcheck doen
Of ze praatte gewoon onduidelijk, dat kan ook
Misschien toch maar even die oorcheck doen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:42 schreef Wup het volgende:
[..]
nou da's wel een geruststelling, hoewel, ik versta best wel vaak vanalles niet of verkeerd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |