quote:
Op donderdag 22 april 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:Ik heb het vandaag gemist
![]()
Kan iemand kort voor me updaten??
wat een onliefheid hier....
het was een flinke Claire show, dus helemaal geweldig.
Eerst kreeg ze het aan de stok met Chris, omdat ie een stomme opmerking maakte over vrouwen.
Toen kwam ze Arthur in de lift tegen. Arthur had het voorstel voor de scheiding van Claire doorgelezen en had daar buiten medeweten van slome stomme Hugo een uitgebreide mening over, Claire kon haar voorstel wat Hugo betrof in de prullebak gooien, aldus Arthur. Claire pissig omdat lulletje rozewater Huug zn pappie op haar afgestuurd had ( ze was trouwens geweldig in de scene in de lift, je hebt echt iets gemist).
Dus Claire heeft een advocaat ingeschakeld want nu wil ze oorlog.
En lulletje rozenwater mocht het tijdens een operatie van Niels horen. Hugo probeerde het nog recht te breien, maar Claire had stoom uit haar oren en wilde niks meer van Hugo weten.
Hugo eist nu van Arthur dat hij Claire uitlegt buiten zijn toestemming en medeweten om te hebben gehandeld en hij moet ook nog 'nederige excuses' maken. Wup hoopt dat Claire een taperecordertje op zak draagt
![]()
Verder was Joost in eerste instantie niet zo blij met zoenerige Nico maar hij moest er later toch wel een beetje aan terugdenken.
Tara moest Arthur nogmaals uitleggen dat ze niks met hem te maken wil hebben en dat hij een bord voor zn kop heeft.
Verder had Carlo een wedstrijdje gevochten en gewonnen, het joch gaat me nogal irriteren.