ja, maar het is niet leuk, hij probeert er vaak nog woordgrapjes van te maken, maar ik weet het niet te waarderen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is het moment waarop Tuur kwaad wordt en hij eigenlijk is klemgeluld. Een offensief is zijn defensie.
Omfg, vind jij dat ik op 'm lijk??????quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:58 schreef Wup het volgende:
ja, maar het is niet leuk, hij probeert er vaak nog woordgrapjes van te maken, maar ik weet het niet te waarderen.
sorry maar ik kan dat mens met de grootst mogelijke fantasie nog niet lekker noemen.....quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er is een scène geweest (maar toen maakte jij nog geen caps) waarin Kyra diepuitgesneden kledij droeg en, hoewel ze niks op de plank heeft, alles er bijna uitviel.
nu wel dus, slomequote:Op vrijdag 23 april 2004 22:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Omfg, vind jij dat ik op 'm lijk??????
Topless in "Volle Maan" ziet ze er toch niet verkeerd uit. In die film heeft ze een beter kapsel.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:01 schreef Wup het volgende:
sorry maar ik kan dat mens met de grootst mogelijke fantasie nog niet lekker noemen.....
Ik zou Aafke nooit zo alleen achterlaten.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:01 schreef Wup het volgende:
nu wel dus, slome
Voor jou hebben we Pik Frommelmans en die in scheiding liggende sikloze.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:01 schreef Wup het volgende:
sorry maar ik kan dat mens met de grootst mogelijke fantasie nog niet lekker noemen.....
Ze kan beter, maar ze heeft vandaag geen zin.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Thmx voor de caps Wup!!!
haha het waren ook wel rare verzoekjes, buikje van JP en een lekkeruitziende Kyra...quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze kan beter, maar ze heeft vandaag geen zin.
Eén van de foto's moet ik straks bewerken. DDT (De Dikke Ton) moet ik er van af cutten.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:19 schreef Wup het volgende:
ut was niet veul vandaag,
haha tja ik protesteerde nog..... maar als weet_ik_veel ut vraagt......quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Oké Wup! Ontzettend aardig van je maar doe dat NOOIT meer! Caps van Kyraplaatsen
Oké Wup! Ontzettend aardig van je maar doe dat NOOIT meer! Caps van Arielquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Oké Wup! Ontzettend aardig van je maar doe dat NOOIT meer! Caps van Kyraplaatsen
nee, maar vanavond .. ik moet hem nog verzinnen en maken maar het kan haast niet missen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Dus Wup heeft het nieuwe topic al klaarstaan?
En ook nog wat Nikkie in d'r ondergoed?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:21 schreef Wup het volgende:
haha het waren ook wel rare verzoekjes, buikje van JP en een lekkeruitziende Kyra...
maar Claire hou je tegoed.....
Tja, dan kun je niet weigeren hequote:Op vrijdag 23 april 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
maar als weet_ik_veel ut vraagt......
Voor mij ga je door de knieën?quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
haha tja ik protesteerde nog..... maar als weet_ik_veel ut vraagt......
ik vind Hugo echt 100 jaar opgeknapt zonder die vieze plukjes in zn gezicht.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor jou hebben we Pik Frommelmans en die in scheiding liggende sikloze.
Doe maar! Vooral foto's van toen ze met Sid op zijn bootje stond, met een diep uitgesneden decollecté waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
zeg willen jullie me wat liever toespreken........
anders komen er dus echt alleen nog maar Claire caps vanaf nu.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |