quote:Op woensdag 21 april 2004 22:00 schreef mcintosh het volgende:
dus wat kan ik doen om dit te voorkomen, naast de airco uit zetten? Misschien zijn er truukjes voor
airco heb je in nederland helemaal niet nodig. Dat is net zo'n onzin als fietsen met versnelllingenquote:Op woensdag 21 april 2004 22:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Airco is onontbeerlijk in de auto, ik zou niet meer zonder willen.
prepare the best you can! doe net alsof het schotland is in de winterquote:Op woensdag 21 april 2004 22:07 schreef mcintosh het volgende:
handje vitaminepillen is wel een goed idee ja
lul niet manquote:Op woensdag 21 april 2004 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
airco heb je in nederland helemaal niet nodig. Dat is net zo'n onzin als fietsen met versnelllingen![]()
Maarja.. toen waren we ook gewend om geen mobiel te hebben, geen internet, geen flitspalen, stuurbekrachtiging, abs en tracking control...quote:Op woensdag 21 april 2004 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
airco heb je in nederland helemaal niet nodig. Dat is net zo'n onzin als fietsen met versnelllingen![]()
wat is dat voor onzin?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jongens ik zal eventejs een geheimpje vertellen:
Je wordt niet verkouden van een airco, je word verkouden van MENSEN (je kan niet verkouden worden avn de airco)
Bacillen, ziektekiemen en dat soort fratsen.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:14 schreef Poogie het volgende:
wat is dat voor onzin?
Iddquote:Op donderdag 22 april 2004 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bacillen, ziektekiemen en dat soort fratsen.
Van koude, danwel op de tocht staan word je NIET verkouden; da's een wijd verbreid fabeltje...
En ohja; wat mensen doorgaans benoemen als 'griep' is gewoon een ordinaire verkoudheid. Griep is wel wat kwalijker; daar gaan jaarlijks nog complete volksstammen aan de pijp uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |