Alfa ga ik zowiezo niet rijden, sorryquote:of het moet een jap zijn en je wilt een alfa
Heb je die bank gezien? Hoe kan die iemand nou niet aan staanquote:en als je op den duur samen gaat wonen kunnen jullie het mooi met z'n tweeen inrichten zonder dat jij gaat huilen als ze je mooie meubelen uit huis wil hebben omdat ze haar niet aanstaan
quote:Op woensdag 21 april 2004 21:56 schreef RedSoniq het volgende:
Commentaar over 1 meubelstuk van carfreak spreekt me overigens ook wel aan. De rest 'komt wel'.
Was meer om verschil aan te gevenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:56 schreef RedSoniq het volgende:
Edit:
[..]
Alfa ga ik zowiezo niet rijden, sorryMaar die wagens vind ik nog lelijker dan deze sedan uitvoering oud pokke model van de Subaru Impreza.
't zou je misschien nog verbazen, maar ik denk 'in totaal' best wat uit de wehkamp/ikea/etc te kunnen halen en samen een leuk dingetje samen te stellen... Maar ja, ik probeer Yup te worden, en daar past het idee van de Ikea natuurlijk niet bij (van 2ehands ook niet, maar dat vervang ik wel binnen 4 jaar... da's met een compleet nieuwe inriching natuurlijk ook nog maar de vraag)quote:Op woensdag 21 april 2004 21:58 schreef carfreak het volgende:
[..]
Dank
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand blij kan worden van een volledig fantasieloos IKEA-interieur....Zo saai...
In mijn toekomstige auto zoek ik als eerste: vierwielaandrijving (welke zijn dat? eerste optie: auto van pa, tweede optie: Opel Calibra (hhmmmm, verkeerde imagequote:Op woensdag 21 april 2004 22:00 schreef carfreak het volgende:
[..]
Was meer om verschil aan te geven![]()
Wat voor auto zou je wel willen voor 5k??
Ik zou gewoon semi-hip (eigenlijk is het al weer uit) 'less is more' toepassen. 1 mooie bank kopen, 1 tv, 1 stereo en een lampquote:Op woensdag 21 april 2004 22:02 schreef RedSoniq het volgende:
[..]
't zou je misschien nog verbazen, maar ik denk 'in totaal' best wat uit de wehkamp/ikea/etc te kunnen halen en samen een leuk dingetje samen te stellen... Maar ja, ik probeer Yup te worden, en daar past het idee van de Ikea natuurlijk niet bij (van 2ehands ook niet, maar dat vervang ik wel binnen 4 jaar... da's met een compleet nieuwe inriching natuurlijk ook nog maar de vraag)
En ik stem nog VVD ook, de volgende keer een grote kans voor Hirsi ! (Eerst nog eens kijken wat 'r standpunten nou echt zijn, maar dat doen we tzt wel weer.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:04 schreef gelly het volgende:
Je probeert yup te wordenNou, je arrogantie is iig een grote stap voorwaarts. Man man, ga nu eerst maar eens onder moeders rok vandaan en kijk dan nog eens.
----------
Somalie is veilig, Hirsi Ali kan terug.
VVD stemmen is een goede start als yup, maar het is dan toch jammer als je daarbij in een subaru rijdt...Koop dus toch maar een andere auto...quote:Op woensdag 21 april 2004 22:08 schreef RedSoniq het volgende:
[..]
En ik stem nog VVD ook, de volgende keer een grote kans voor Hirsi ! (Eerst nog eens kijken wat 'r standpunten nou echt zijn, maar dat doen we tzt wel weer.
[/serieus]
En omdat ik nu nog lekker veilig onder moeders rok zit kan ik lekker een beetje orienteren op wat er te krijgen is op de markt. Een beetje levenservaring van wat mede-fok!kers kan me dan natuurlijk de goede richting op wijzen (of niet, maar da's mijn risico).
Hmm, had je ook nog suggesties (en dan bedoel ik geen nieuwe Audi TT's (ook in quattro uitvoering?)).quote:Op woensdag 21 april 2004 22:12 schreef carfreak het volgende:
[..]
VVD stemmen is een goede start als yup, maar het is dan toch jammer als je daarbij in een subaru rijdt...Koop dus toch maar een andere auto...![]()
Ik zou flink druk zetten op je nieuwe baas en een leaseauto eisenquote:Op woensdag 21 april 2004 22:15 schreef RedSoniq het volgende:
[..]
Hmm, had je ook nog suggesties (en dan bedoel ik geen nieuwe Audi TT's (ook in quattro uitvoering?)).
En naast de hypotheek was ik niet van plan nog andere schulden aan te gaan, zowiezo geen nieuwe auto dus.
Golf of Polo, hoe durf je.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:21 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ik zou flink druk zetten op je nieuwe baas en een leaseauto eisen![]()
Als dat niet lukt misschien een golf 3 of een polootje... Goede beginyuppenautootjes (leuk scrabblewoord)
Is een leuk begin hoor, nieuwe advocate op het kantoor waar ik werk heb der ook één. Maar ik moet ook maar es slapen om vervolgens over 4 uurtjes weer uit te gaan om m'n vliegtuig te halen.....quote:Op woensdag 21 april 2004 22:28 schreef RedSoniq het volgende:
[..]
Golf of Polo, hoe durf je.Nou ja, ik ga naar bed (jaja, morgen weer vroeg naar m'n werk !). Ik kijk later wel of iemand nog iets NUTTIGS heeft gezegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |