abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18593695
Ehmm, mijn verhaaltje kan beetje zielig of triest overkomen, maar mijn moeder is dus 23 apr jarig, en mijn geld is op mn spaarrekening, ik dacht, dat kan ik morgen wel opnemen, maar neej, er moet minimaal 2 dagen er tussen zitten, dus het kan pas 23 apr.

Ik moet dus even ergens geld proberen te lenen, maar ik weet niet hoeveel nou puma parfum kost...
Iemand enig idee ?

Of misschien iemand andere idee's, wat ik kan kopen voor mama
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 21 april 2004 @ 20:12:22 #2
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_18593762
en met een beetje mazzel extenden we deze topic hem moederdag.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_18594546
anders koop je een bos bloemen ofzo.. en anders ga je gewoon ff naar de winkel en kijk je daar wat je met je centjes nog kan kopen
  woensdag 21 april 2004 @ 20:55:39 #4
64312 Dododo
Nu met gratis datumlimiet
pi_18594676
Luchie van Puma is niet zo duur. Bij de Etos een tientje nu:

http://www.etos.nl/actueel/?trg=actueel/index.aanbiedingen

(eerste plaatje)
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
pi_18594833
wanneer is t eigenlijks moederdag/vaderdag?
Every culture is different. Respect and try to learn it.
pi_18595084
quote:
Luchie van Puma is niet zo duur. Bij de Etos een tientje nu:

http://www.etos.nl/actueel/?trg=actueel/index.aanbiedingen

(eerste plaatje)
De roze vind ik trouwens lekkerder dan de blauwe/grijze.. Kijk zelf maar even. Ik geloof dat de 30 ml ergens rond de ¤ 15,- kost. Moet je zelf maar even kijken bij Etos, Trekpleister, DA of Kruitvat.
Of die actie bij Etos nemen, is ook wel leuk als kadootje. Ik vind trouwens dat je voor je moeder wel een duurder kado mag geven dan ¤ 10
pi_18595128
quote:
wanneer is t eigenlijks moederdag/vaderdag?
moederdag -> 9 mei
pi_18597103

donderdag 22 april 2004 @ 10:03:39 #9
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_18603643
Die heb ik dus ook eergisteren van m'n vriend gekregen. Had hem al een keer eerder gehaald maar die was op. En dus dat cadeausetje van de Etos met die douchegel van m'n vriend gekregen Vind die roze ook het lekkerst. Die grijze is wat minder. En hij is ook helemaal niet zo duur. Om de 1 of andere reden vind ik altijd de goedkoopste luchtjes het lekkerst
pi_18605137
quote:
Op donderdag 22 april 2004 10:03 schreef dutchdevil het volgende:
Die heb ik dus ook eergisteren van m'n vriend gekregen. Had hem al een keer eerder gehaald maar die was op. En dus dat cadeausetje van de Etos met die douchegel van m'n vriend gekregen Vind die roze ook het lekkerst. Die grijze is wat minder. En hij is ook helemaal niet zo duur. Om de 1 of andere reden vind ik altijd de goedkoopste luchtjes het lekkerst
Blue van Dolce&Gabanna is ook maar 19,95 bij het Kruidvat en One van Calvin Klein .
pi_18605154
die roze is ook heel lekker die heeft mijn vriendin ook en als ze die opheeft dan ruikt ze nog lekkerder als normaal
pi_18674824
Opgelost
Slotteke.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')