quote:In an exclusive article, Eurogamer dives into the XBox version of Doom and discovers some very interesting details about the multiplayer side.
"The Xbox version of Doom III currently in development at Vicarious Visions will feature co-operative online play via Xbox Live, according to word coming out of an Activision press event in California today. Our source on the scene reports that it "looks great" up and running, and that the four-player Live deathmatch mode is also quite something to behold."
jah leuk, maar ik wil een release datumquote:Op vrijdag 23 april 2004 07:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
op ebgames.com staat de release op 10/04/2004 (dus 04/10/2004)quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:53 schreef kepler het volgende:
[..]
jah leuk, maar ik wil een release datum
quote:Op vrijdag 23 april 2004 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zo waar
tegelijk met Halo2 dusquote:Op vrijdag 23 april 2004 07:57 schreef Tain het volgende:
[..]
op ebgames.com staat de release op 10/04/2004 (dus 04/10/2004)
http://www.ebgames.com/ebx/product/242220.asp
Wat een bagger lijstquote:Op vrijdag 23 april 2004 07:30 schreef Chocobo het volgende:
Top 10 XboxLive games volgens IGN
#10 Counter-Strike
#9 Phantasy Star Online Episodes I & II
#8 ESPN NHL Hockey
#7 Steel Battalion: Line of Contact
#6 Project Gotham Racing 2
#5 Return to Castle Wolfenstein: Tides of War
#4 Crimson Skies: High Road to Revenge
#3 Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow
#2 Mech Assault
#1 Rainbow Six 3
Zon oorlogs gevoelquote:Op vrijdag 23 april 2004 07:56 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe filmpjes van FSW:
http://media.xbox.ign.com(...)1
Ja inderdaad, Waar is MM3.. en Unreal championship is toch ook zeker beter dan counter strike!quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:38 schreef twi het volgende:
Zo waar? PGR2 is echt een stuk beter qua Live integratie, RS3 heeft een mooie tweede plaats en ik mis Midtown Madness, waar Crimson Skies online overschat is.
IGN is meestal goed, maar dit lijstje is een stuk minder...
quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
RS3 is zeker niet het beste live spel.. dat is PGR2.
Geen idee, maar ze moeten iets opgooien om hun console te verdedigenquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie zei ook alweer dat de XBOX niet genoeg goeie exclusives heeft?.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:13 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze moeten iets opgooien om hun console te verdedigen![]()
Ik heb net de N64 versie gekocht op eBay. Ik ben zo benieuwd, Cho zegt dat het God is.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toon Army ziet er trouwens erg leuk uit, maar ik denk toch dat ik liever "Conker LIVE and uncut" ga halen...
Ook zo'n soort game zeg maar..
Goh die Xboxers zijn wel behulpvaardig zeg...quote:Op woensdag 21 april 2004 19:09 schreef Fatality het volgende:
Zeg ik ben van plan om een xbox (tweedehands) te kopen. Kan iemand mij vertellen of het qua specificaties en kwaliteit nog uitmaakt hoe oud ie is. het gaat hier om één van 1 jaar oud en een bijna nieuwe.
Daarom wil in Conker Live and Uncut ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb net de N64 versie gekocht op eBay. Ik ben zo benieuwd, Cho zegt dat het God is.
Die oudere diskdrives waren toch minder goed?quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:25 schreef nikanoru het volgende:
Goh die Xboxers zijn wel behulpvaardig zeg...
Maarre qua specs zal het niks uitmaken, kwaliteit ook niet eigenlijk.
Mja oude oude,.... ik heb zelf nog een oude en nooit problemenquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die oudere diskdrives waren toch minder goed?
Ziet Microsoft niet in dat er al genoeg Race games op de xbox uit komen? Echt dom om er nog meer uit te brengen, bij een dieptepunt aan RPG's en platform/avonturen gamesquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:00 schreef taart het volgende:
naam aangekondigd voor nieuwe race-game van microsoft:
[afbeelding]
Forza Motorsport
nou die komen ook nog wel hoor...quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ziet Microsoft niet in dat er al genoeg Race games op de xbox uit komen? Echt dom om er nog meer uit te brengen, bij een dieptepunt aan RPG's en platform/avonturen games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |