zit die 2 maanden niet bij je PGR 2 game? Kraskaartje?quote:Op donderdag 22 april 2004 19:23 schreef Wepeel2 het volgende:
Bij mijn x-box zou ik volgens de dixons site ook het volgende krijgen:
- 2 Maanden gratis Xbox Live
- Gratis Xbox Magazine
Volgens mij hadden ze dit er apart bij moeten geven, want in de doos is hier niets over te vinden.
Weet iemand hier wat meer over? Ik ga het morgen in ieder geval even navragen.

De originele game kopen, domme doos.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:32 schreef yvette1982 het volgende:
ik heb een probleem met splinter cell pandorra tomorow.
Ik kan maar niet saven als ik op start druk ofzo.Eenmaal in het leven dan gaat hij soms zelf saven maar niet vaak genoeg. En toen ik dood was en verder wilde gaan toen bleek er niks gesaved te zijn. Weet iemand hoe je dit spel moet saven?

quote:Op donderdag 22 april 2004 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste info over KOTOR 2
[..]

Tsja die moet je ook apart laden, hmmmzquote:Op donderdag 22 april 2004 19:43 schreef yvette1982 het volgende:
tja die poins waar gesaved werd kwam ik wel tegen. Maar toen ik mijn profiel weer ging loaden toen begon ik weer opnieuw. En niet bij het laatste checkpoint.

Nee.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:27 schreef svn het volgende:
[..]
zit die 2 maanden niet bij je PGR 2 game? Kraskaartje?

Join the gang,quote:Op donderdag 22 april 2004 19:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb vandaag ook een x-box gekocht.

ik gelukkig wel, ik heb een pack bij MM gehaald met splinter cell en pgr, dat was gewoon een normale doos met de normale hoesjes erbij 'verpakt'.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:16 schreef Perfect het volgende:
Wek irritant dat je die normale hoejes er niet bij krijgt, ik heb ze ook niet van Halo en MM 3

als je de nieuwste xbox-magazine krijgt, hoef je niet eens meer naar een 2 maanden trial te vragen, die zit bij dat bladquote:Op donderdag 22 april 2004 20:51 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nee.![]()
In de doos zitten alleen twee handleidingen + papieren cd-hoesjes voor de spellen. Maar verder geen kraskaart te bekennen.
Ik ga er morgen wel even langs. Ik had dus ook een gratis x-box magazine erbij moeten krijgen.
[afbeelding]
PGR2 is trouwens erg vet. Heb hem net zitten spelen. Zwaar verslavend met al die trials.

Nope doe er niks mee, kan de code wel ff mailen als je wilquote:Op donderdag 22 april 2004 20:26 schreef kulandra het volgende:
Doe je daar iets mee T? Met die Live Trial bedoel ik dus... want een maatje van mij heeft nog net dat ene duwtje nodig om Live te gaan. En 60 euro aan hem spenderen gaat me nou ook weer net te ver

Morgen maar eens even gaan zeuren dat ik dat blad wil hebben dus.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:53 schreef taart het volgende:
[..]
als je de nieuwste xbox-magazine krijgt, hoef je niet eens meer naar een 2 maanden trial te vragen, die zit bij dat blad. En je krijgt er een poster bij van ninja gaiden/sudeki en een coole sticker van manhunt
![]()
![]()

Ik denk uit mn werk nog ff mee te doen. Zijn jullie er al mee gekaptquote:Op donderdag 22 april 2004 23:00 schreef twi het volgende:
DinoPK en ik zitten nu PGR 2 te doen. Kepler en Kula, waar blijven jullie?

Sudeki 2 mei alquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:48 schreef Enemy het volgende:
Halo 2 bij cd-wow.com
Price: £32.99 Release/Despatch Date: Monday 28 Jun
en
Sudeki
Price: £32.99 Release/Despatch Date: Monday 3 May![]()
Full Spectrum warrior: Monday 5 Jul
Fable: Monday 12 Jul

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |