Zoals jullie waarschijnlijk al hadden gemerkt zijn enige eilanders een poosje spoorloos verdwenen geweest en vertoonden nadat ze weer opdoken enigzins vreemd gedrag. Ook zijn er wat vermissingen bij het vee
Just testing, gewoon proefjes meer niet
Echter, de UFO is weer helemaal gerepareerd, Martian blijft er voortaan (hopelijk) met zijn tengels vanaf en het eiland is van ons!
wuhahahahaha!!!
quote:Ik weet van niets
Op donderdag 02 augustus 2001 01:25 schreef Alien het volgende:
Echter, de UFO is weer helemaal gerepareerd, Martian blijft er voortaan (hopelijk) met zijn tengels vanaf en het eiland is van ons!
quote:nee nee, en wie dacht dat je al die rotzooi weer mocht opruimen en repareren?
Op donderdag 02 augustus 2001 01:25 schreef Martian het volgende:[..]
Ik weet van niets
Pluisje is onder andere ontvoerd
There is no-one to stop us this time!
Een Groepje Alpha SF3 Veritech Fighters komt vanuit de hemel naar de UFo toe .. en blijft er dreigend omheen hangen.
Op het plein komen van af Het Montana Forest Station, onder hetcommando van het 36th Forest Division, 1st Army of the Southern Cross diverse FIAT 6846 MT-1 Hell Peacock Heavy Armored Multiple Launcher Rocket System aan rijden en die richten hun raketten op de UFO.
Vanuit de speakers klinkt een waarschuwing naar de UFO
Willen de bestuurders van de UFO zich met onmiddelijke ingang verwijderen uit dit zonnestelsel, met achterlating van de eventuele gijzelaars !
Gebeurt niet niet dan volgen er ingrijpende maatregelen inclusief het vernietigen van jullie thuis planeet door de RoboTech Forces.
* Dan volgt er en stilte waar in de troepenmacht van de Robotech wacht op eventuele acties vanuit de UFO
Nee, dit keer blijven we
* nog ff snel dingen doen voor het te laat is
Aaaaaaaaaahwallief
Ze zijn er weer, rare jongens die aliens
* spookvrouw gaat eens kijken in de kledingkasten of ze niet was passends heeft voor die arme zielen, ze zien er nogal kouwelijk en dunnetjes uit
ehhh Faaaat ?? die gasten willen vast wat drinken
geef ze eens jou overheerlijke fruitcoctail, dan blijven ze wel hier ..
gezellie .. zolang ze maar niet op m'n binnen plaats landen, waar daar zit ik graag in de zon
jullie hebben pluisje ontvoerd ?
Ik stel voor nieuwe verkiezingen uit teschrijven voor een nieuwe prins/princes
Hoop dat die groene droplul me naar een zonnig plekje brengt
eeeeeeuh sorry ontvoering
* gandalf probeert zich te concentreren om op deze manier te telepateren met die alienz
Wegens omstandigheden gesloten...
een flinke rukwind en ze zijn weg.
quote:Dan mag het hier weleens gaan waaien dan!!
Op vrijdag 03 augustus 2001 12:42 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw snapt niet waarom iedereen zich zo druk maakt om die iele dingeneen flinke rukwind en ze zijn weg.
quote:Appelsientje, ze gaan vanzelf wel weer weg. Vorig jaar zijn ze ook gezellig op bezoek geweest en daarna weer netjes vertrokken. Ze doen alsof ze heel belangrijk zijn, maar eigenlijk zijn ze best zielig.
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:52 schreef appelsientje het volgende:
* hmmm rara jongens die aliens, zien er wel vreemd uit
LD knapt het wel op toch ???
Wees maar gewoon lief voor ze, is er niets aan de hand.
quote:* spookvrouw vindt dat er wel een prettig tropisch windje staat
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:58 schreef Ali Salami het volgende:[..]
Dan mag het hier weleens gaan waaien dan!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |