Mouwloos...beetje de debiele toerist uithangen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:16 schreef Mighty het volgende:
Ze zijn allebei uit, mouwloos..dat is in...
Je bedoelt van stretch shirt?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:01 schreef dolledingo het volgende:
Nu ben ik zelf wel liefhebber van de zogenaamde bicep shirts (kweet de officiele benaming niet), die t-shirtjes, mits je biceps hebt wat strakker om het lijf zitten
Ik heb heb er nu 1 aanquote:en volgens mij worden dat soort T-shirts best veel gedragen door de jongeren
ben geen trend-watcher, maar ik zou wel voor de stretch-shirts gaanquote:ik zou ook nog kunnen kiezen voor de flubber t-shirts wat mijn voorkeur totaal niet heeft.. maar omdat ik toch uit commercieel oogpunt wil denken moet ik toch rekening houden met de trends.. wat is er in?
Kunnen jullie trend-watchers mij verlossen.. wat verkoopt het beste..![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:20 schreef wonko het volgende:
[..]
Mouwloos...beetje de debiele toerist uithangen.
wat voor bal ben jij dan, dat je in de zomer een t-shirt ergens onder draagt?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een t-shirt is ondergoed... dus niet echt zinvol om te bedrukken..
Dat wilde ik zeggenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef DeStedebouwer het volgende:
Het soort shirt hangt natuurlijk ook van het ontwerp af. Als je een strakke neemt, en je verwerkt dat op een of andere manier in je ontwerp dat je ontwerp dan beter uitkomt, dan is dat beter dan een flubber shirt. Andersom geldt hetzelfde.
Dan maakt doelgroep niet zoveel meer uit denk ik.
Dan maakt het dus niks uit, en zou ik de kudde maar volgen en strechshirts nemen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:41 schreef dolledingo het volgende:
Het wordt een zogenaamd persiflage T-shirt, zoals bijvoorbeeld Hell ipv Shell.. er komt alleen maar op de voorkant te staan NEUKIA (in nokia font)..
Er is vraag naar, dus waarom zou ik er niet op inspelenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een t-shirt is ondergoed... dus niet echt zinvol om te bedrukken..
Idd, dan sla je waarschijnlijk 2 vliegen in 1 klap:quote:Op woensdag 21 april 2004 16:43 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Dan maakt het dus niks uit, en zou ik de kudde maar volgen en strechshirts nemen.
Dan gaat er natuurlijk geen t-shirt onder...quote:Op woensdag 21 april 2004 16:41 schreef sioux_ het volgende:
[..]
wat voor bal ben jij dan, dat je in de zomer een t-shirt ergens onder draagt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |