abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18587831
Ik ben bezig met het ontwerpen van een T-shirt voor de verkoop aan een breed publiek, nu ik natuurlijk zoveel mogelijk wil verkopen moet ik een soort T-shirt kiezen wat op het moment het meest trendy is (of gaat worden) en waar iedereen wel in zou willen lopen. Nu ben ik zelf wel liefhebber van de zogenaamde bicep shirts (kweet de officiele benaming niet), die t-shirtjes, mits je biceps hebt wat strakker om het lijf zitten, en volgens mij worden dat soort T-shirts best veel gedragen door de jongeren, ik zou ook nog kunnen kiezen voor de flubber t-shirts wat mijn voorkeur totaal niet heeft.. maar omdat ik toch uit commercieel oogpunt wil denken moet ik toch rekening houden met de trends.. wat is er in?
Kunnen jullie trend-watchers mij verlossen.. wat verkoopt het beste..
pi_18587853
Strakke shirts zijn uit.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_18587882
flubber shirts zijn in?
  woensdag 21 april 2004 @ 16:16:31 #4
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_18588240
Ze zijn allebei uit, mouwloos..dat is in...
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_18588317
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:16 schreef Mighty het volgende:
Ze zijn allebei uit, mouwloos..dat is in...
Mouwloos...beetje de debiele toerist uithangen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_18588345
wel ff je armpits scheren he?

ontopic: Ik hou wel van strakke arm shirts maar de meeste (korte) shirts hebben (nog) te lange mouwen opzitten zodat mijn biceps niet echt tot recht z'n komen.
Ik mag wel eens waar niet klagen met een omtrek van +/- 38.5 cm bij een lengte van 1.64m maar ach.

Wanneer kunnen we een sample verwachten?
Life's not over 'till you die.
pi_18588384
Flubberen is in ieder geval niet in. Zou voor de strakke gaan.
  woensdag 21 april 2004 @ 16:27:27 #8
92655 Ferdi81
omdat............
pi_18588478
ja eeh strak ligt eraan, of je je lichaam erin kan wurmen >????
  woensdag 21 april 2004 @ 16:30:21 #9
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18588542
Boeie wat uit en/of in is, ik draag geen strakke shirts omdat ik die niet mooi vind. IK vind die niet mooi, en dan kan geen enkele hype/reclame/media mij die troep door de nek douwen

'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18588568
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:01 schreef dolledingo het volgende:
Nu ben ik zelf wel liefhebber van de zogenaamde bicep shirts (kweet de officiele benaming niet), die t-shirtjes, mits je biceps hebt wat strakker om het lijf zitten
Je bedoelt van stretch shirt?
quote:
en volgens mij worden dat soort T-shirts best veel gedragen door de jongeren
Ik heb heb er nu 1 aan Kweet alleen niet of ik nog jongere genoemd kan worden met 27 jaren achter de rug maar ik voel me nog wel jong
quote:
ik zou ook nog kunnen kiezen voor de flubber t-shirts wat mijn voorkeur totaal niet heeft.. maar omdat ik toch uit commercieel oogpunt wil denken moet ik toch rekening houden met de trends.. wat is er in?
Kunnen jullie trend-watchers mij verlossen.. wat verkoopt het beste..
ben geen trend-watcher, maar ik zou wel voor de stretch-shirts gaan
Misschien een marktonderzoekje doen? (verder dan vragen alleen: wat zouden jullie doen?)
pi_18588585
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:20 schreef wonko het volgende:

[..]

Mouwloos...beetje de debiele toerist uithangen.
in the middle of nowhere
pi_18588632
Een t-shirt is ondergoed... dus niet echt zinvol om te bedrukken..
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_18588648
Het soort shirt hangt natuurlijk ook van het ontwerp af. Als je een strakke neemt, en je verwerkt dat op een of andere manier in je ontwerp dat je ontwerp dan beter uitkomt, dan is dat beter dan een flubber shirt. Andersom geldt hetzelfde.

Dan maakt doelgroep niet zoveel meer uit denk ik.
pi_18588697
Flubber shirts zien er niet uit, ik zou voor de strakkere versie gaan
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 21 april 2004 @ 16:37:08 #15
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_18588737
Mouwloos= UIT
Stretch= IN
'Flubber'= UIT, tenzij je toevallig iets tegenkomt met een geweldige tekst
gister een shirt gekocht met de tekst: I'm only here to get laid geweldig gewoon
  woensdag 21 april 2004 @ 16:40:13 #16
79515 Grudje
www.compukennis.nl
pi_18588819
stretch shirts rulen... heb dr nu een aan...esprit ze zijn warmer dan die flubber tshirts
  woensdag 21 april 2004 @ 16:41:14 #17
21157 sioux_
lost in space
pi_18588847
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
wat voor bal ben jij dan, dat je in de zomer een t-shirt ergens onder draagt?
pi_18588855
Het wordt een zogenaamd persiflage T-shirt, zoals bijvoorbeeld Hell ipv Shell.. er komt alleen maar op de voorkant te staan NEUKIA (in nokia font)..
pi_18588876
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef DeStedebouwer het volgende:
Het soort shirt hangt natuurlijk ook van het ontwerp af. Als je een strakke neemt, en je verwerkt dat op een of andere manier in je ontwerp dat je ontwerp dan beter uitkomt, dan is dat beter dan een flubber shirt. Andersom geldt hetzelfde.

Dan maakt doelgroep niet zoveel meer uit denk ik.
Dat wilde ik zeggen
pi_18588896
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:41 schreef dolledingo het volgende:
Het wordt een zogenaamd persiflage T-shirt, zoals bijvoorbeeld Hell ipv Shell.. er komt alleen maar op de voorkant te staan NEUKIA (in nokia font)..
Dan maakt het dus niks uit, en zou ik de kudde maar volgen en strechshirts nemen.
pi_18588952
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
Er is vraag naar, dus waarom zou ik er niet op inspelen
  woensdag 21 april 2004 @ 16:47:20 #22
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18589003
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:43 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Dan maakt het dus niks uit, en zou ik de kudde maar volgen en strechshirts nemen.
Idd, dan sla je waarschijnlijk 2 vliegen in 1 klap:
-Voor de sportschool-types zit het strak, zodat ze mooi kunnen showen
-Voor de niet-sporters flubbert het een beetje

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18589015
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:41 schreef sioux_ het volgende:

[..]

wat voor bal ben jij dan, dat je in de zomer een t-shirt ergens onder draagt?
Dan gaat er natuurlijk geen t-shirt onder...
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  woensdag 21 april 2004 @ 16:48:53 #24
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_18589054
NEUCKIANEN?
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_18589267
Er is altijd wel een verschil tussen wat 'IN' is en wat de gemiddelde NL'er zal kopen. Op dit moment is mouwloos inderdaad in. Jij kan het wel niet mooi vinden maar dat betekent nog niet dat het 'uit' is slimpies. Ik werk in een (jongeren)kledingwinkel en we krijgen nog heel veel mouwloos binnen voor de zomer. We verkopen trouwens verschillende merken. Verder zijn 'natuurlijke' stoffen 'in', veel linnen, ook vooral in de vorm als overhemden.
Of het strak of flubber moet zijn. Strak, maar niet te strak. Dat is voor ondergoed gereserveerd.
Verder zijn printjes weer erg in, grote prints op de voor of achterkan. Ook met stofjes enzo.
Trouwens, iets ehm artistieks erop, dus niet ordinair t merk erop.

Als je er echt in geinterresseerd bent check je toch ff 'n paar collecties van de toongevende designers. Zie je meteen wat 'in' is. Zoals ik al zei, dat hoeft niet de Nederlandse straat te gaan domineren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')