Mouwloos...beetje de debiele toerist uithangen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:16 schreef Mighty het volgende:
Ze zijn allebei uit, mouwloos..dat is in...
Je bedoelt van stretch shirt?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:01 schreef dolledingo het volgende:
Nu ben ik zelf wel liefhebber van de zogenaamde bicep shirts (kweet de officiele benaming niet), die t-shirtjes, mits je biceps hebt wat strakker om het lijf zitten
Ik heb heb er nu 1 aanquote:en volgens mij worden dat soort T-shirts best veel gedragen door de jongeren
ben geen trend-watcher, maar ik zou wel voor de stretch-shirts gaanquote:ik zou ook nog kunnen kiezen voor de flubber t-shirts wat mijn voorkeur totaal niet heeft.. maar omdat ik toch uit commercieel oogpunt wil denken moet ik toch rekening houden met de trends.. wat is er in?
Kunnen jullie trend-watchers mij verlossen.. wat verkoopt het beste..![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:20 schreef wonko het volgende:
[..]
Mouwloos...beetje de debiele toerist uithangen.
wat voor bal ben jij dan, dat je in de zomer een t-shirt ergens onder draagt?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een t-shirt is ondergoed... dus niet echt zinvol om te bedrukken..
Dat wilde ik zeggenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef DeStedebouwer het volgende:
Het soort shirt hangt natuurlijk ook van het ontwerp af. Als je een strakke neemt, en je verwerkt dat op een of andere manier in je ontwerp dat je ontwerp dan beter uitkomt, dan is dat beter dan een flubber shirt. Andersom geldt hetzelfde.
Dan maakt doelgroep niet zoveel meer uit denk ik.
Dan maakt het dus niks uit, en zou ik de kudde maar volgen en strechshirts nemen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:41 schreef dolledingo het volgende:
Het wordt een zogenaamd persiflage T-shirt, zoals bijvoorbeeld Hell ipv Shell.. er komt alleen maar op de voorkant te staan NEUKIA (in nokia font)..
Er is vraag naar, dus waarom zou ik er niet op inspelenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
Idd, dan sla je waarschijnlijk 2 vliegen in 1 klap:quote:Op woensdag 21 april 2004 16:43 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Dan maakt het dus niks uit, en zou ik de kudde maar volgen en strechshirts nemen.
Dan gaat er natuurlijk geen t-shirt onder...quote:Op woensdag 21 april 2004 16:41 schreef sioux_ het volgende:
[..]
wat voor bal ben jij dan, dat je in de zomer een t-shirt ergens onder draagt?
Heb jij soms de zomer collectie van Indian Rags gezien? Die hebben tal van dat soort shirtjes nu.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:41 schreef dolledingo het volgende:
Het wordt een zogenaamd persiflage T-shirt, zoals bijvoorbeeld Hell ipv Shell.. er komt alleen maar op de voorkant te staan NEUKIA (in nokia font)..
Grunge stijl is in, van die prints die er een beetje versleten en half losgelaten uitzien.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:55 schreef eternalsunshine het volgende:
Als je er echt in geinterresseerd bent check je toch ff 'n paar collecties van de toongevende designers. Zie je meteen wat 'in' is. Zoals ik al zei, dat hoeft niet de Nederlandse straat te gaan domineren.
Wel zo prettig voor het oog! Nietwaar?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:57 schreef El-Rico het volgende:
strak en mouwloos als je een top-figuur heb, is je body niet strak, koop dan lekker zo'n shirt van een paar maten te groot.
ik heb niks gezien, neukia is de naam van mijn website, en er is toevallig veel vraag naar een echt vet stoer neukia t-shirt..quote:Op woensdag 21 april 2004 16:57 schreef eternalsunshine het volgende:
[..]
Heb jij soms de zomer collectie van Indian Rags gezien? Die hebben tal van dat soort shirtjes nu.
Nee klopt idd! Dat bedoelde ik met die stofjes! :pquote:Op woensdag 21 april 2004 17:00 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Grunge stijl is in, van die prints die er een beetje versleten en half losgelaten uitzien.
Volgens mij tenminste.
Yep, logisch als wat.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:00 schreef eternalsunshine het volgende:
[..]
Wel zo prettig voor het oog! Nietwaar?
hihi, nee...Indian Rags heeft geen Neukia shirtjes, zou je ze kunnen aanklagen in dat geval!quote:Op woensdag 21 april 2004 17:02 schreef dolledingo het volgende:
[..]
ik heb niks gezien, neukia is de naam van mijn website, en er is toevallig veel vraag naar een echt vet stoer neukia t-shirt..![]()
He...das een site http://www.neukia.nl/quote:Op woensdag 21 april 2004 16:41 schreef dolledingo het volgende:
Moet ik hem even open laten nog voor meer info en adviezen?quote:Op woensdag 21 april 2004 19:04 schreef dolledingo het volgende:
het ontwerp voor een strakker shirt is de deur uit..
Als je dat zou willen, het ontwerp is ingestuurd, betekent niet dat ik mij niet meer kan bedenkenquote:Op woensdag 21 april 2004 19:05 schreef Brennie het volgende:
[..]
Moet ik hem even open laten nog voor meer info en adviezen?
Primaquote:Op woensdag 21 april 2004 19:14 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Als je dat zou willen, het ontwerp is ingestuurd, betekent niet dat ik mij niet meer kan bedenken![]()
Ik was trouwens 1 van de eersten.. Toen ik er nog voor naar Amsterdam moestquote:Op donderdag 22 april 2004 03:12 schreef Kluupkluup het volgende:
iemand mijn G-Sus collectie overnemen?
als je ze niet kan hebben wel ja...quote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Strakke shirts zijn uit.
vrouwen moeten het ook kunnen dragen...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:14 schreef Koningin het volgende:
Ik vind de iets strakkere shirts ook beter, alleen kwam ik laatst een man tegen die een behoorlijk bierbuikje had, tja![]()
Dus ik zou proberen iets te vinden wat elke man aan kan.
Inderdaad dan valt het gelijk nog extra op ook..quote:Op donderdag 22 april 2004 19:40 schreef DAMH het volgende:
het moet flabberen bij je love handles daarbove mag het strak zijn
entsja strakke mouwe bij iemand die geen dikke/gespierde armen heeft vinik persoonlijk ook geen porum...
Als dergelijke teksten in of uit zijn is niet bespreekbaar, zo heet nou eenmaal mijn site, en daar kan ik niet omheen. Mijn zorg is om de naam zo origineel mogelijk op een T-shirt te krijgen wat verkoopbaar is.. ik richt mij op de bezoekers van mijn site die al massaal hebben aangegeven dat ze een dergelijk t-shirt zeker zouden kopen. Dus of dergelijke persiflage teksten in of uit zijn is geen punt van discussie...quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:34 schreef Delnooz het volgende:
Kijk, dat vind ik dus pas echt uit, dergelijke teksten. Sorry dat ik het zeg, maar dat zag je een tijdje geleden best veel, toen was het leuk en origineel. Omdat er nu zoveel dergelijke shirts zijn is het gewoon niet origineel en grappig meer.
Dus jij loopt 's zomers in je ondergoed over straat?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:33 schreef DJ-Maurits het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |